Kuis menee? Mitä oot tehny tänää punttiken lisäksi? Mä kävin äiteel kaffel. Enpä paljon muuta ole tehnyt, kun kattonu töllöä. En edes jaksanut käydä kävelemäs
Rakas mieheni
13
312
Vastaukset
- Anonyymi
Karvat pois tietenkin. Valmiina siellä? Tv saa jäädä auki.
- Anonyymi
On otettu jo...
Editoinut sitä musaa video hommaa sulle yhä ja nukkunut. Katoin kans luontodokkarii aamul.
- Anonyymi
Huomenta vaan rakas. En ollut oikeen eilen täällä. Tuntui et piti pitää vähän taukoo. Ootan sitä videoo, ku kuuta nousevaa ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta vaan rakas. En ollut oikeen eilen täällä. Tuntui et piti pitää vähän taukoo. Ootan sitä videoo, ku kuuta nousevaa ❤️
Kuu on jo noussut, tollo
Anonyymi kirjoitti:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, sain sen valmiiks, mut hypetin varmaan ihan liikaa sitä. :,( nyt kauheet paineet ettet tykkääkään.. lähetän koht sulle , ja samal viestin, tää on meidän kesä rakas <3
- AnonyymiUUSI
VeeranPupu kirjoitti:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, sain sen valmiiks, mut hypetin varmaan ihan liikaa sitä. :,( nyt kauheet paineet ettet tykkääkään.. lähetän koht sulle , ja samal viestin, tää on meidän kesä rakas <3
Nyt menee mettää ja LUJAA! 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee mettää ja LUJAA! 😂😂
Viesti on lähetetty oikeimmalle Veeralle <3, mut en pystynyt linkkaa biisiä "Hei pahoittelen, et joudun vaivaamaan sua, mutta voitko toimittaa tän Veeralle, kun en ite jostain syyst pysty laittaan viestiä kiitos: "Hei, sain sen biisin tehtyä sulle mut ei anna laittaa linkkiä viestiin >:[, toivottavasti pidät siitä.. ", tollee laitoin koska aluks piti laittaa se linkki parhaan kaverin kautta, mut sit päätinkin että laitankin ihan vaa viestin ilman linkkiä... sori tost sähläyksest :(
- AnonyymiUUSI
VeeranPupu kirjoitti:
Viesti on lähetetty oikeimmalle Veeralle <3, mut en pystynyt linkkaa biisiä "Hei pahoittelen, et joudun vaivaamaan sua, mutta voitko toimittaa tän Veeralle, kun en ite jostain syyst pysty laittaan viestiä kiitos: "Hei, sain sen biisin tehtyä sulle mut ei anna laittaa linkkiä viestiin >:[, toivottavasti pidät siitä.. ", tollee laitoin koska aluks piti laittaa se linkki parhaan kaverin kautta, mut sit päätinkin että laitankin ihan vaa viestin ilman linkkiä... sori tost sähläyksest :(
Juu no ei haittaa rakas❤️pääasia et tuli perille
- AnonyymiUUSI
Ootko samanlainen sittenkin kuin ...no aina voi erehtyä.
- AnonyymiUUSI
Mikset laita Puntti-Masalle suoraan viestiä?
- AnonyymiUUSI
Vanhuus on sekoittanut nupin lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428