Olla taas kihloissa? Hävettääköhän sun sukulaisia?
Entä hävettääkö tulevaa exää?
Mites seuraava, jääkö ilman rengasta ja sitten taas
Eikö sua hävetä?
13
240
Vastaukset
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Joku mustasukkanen mies hyppii seinille
- Anonyymi
Ehkäpä sivusta seurannut kaveri, joka nähnyt naisten tulevan ja menevän, enemmän tai vähemmän särkyneinä.
- Anonyymi
En ole tähän ikään ollu kihloissa kun kahdesti
- Anonyymi
Martta varjonyrkkeilee siellä nyt
- Anonyymi
Martan pitää lopetta kaikenlainen häiriköinti ja hänelle pitää selittää ettei niin saa enää tehdä. Vanhempi henkilö voi saada sellaisesta vaikka sydänkohtauksen! Eikä se todellakaan ole naurun asia!
- Anonyymi
Tilanne kuumeni viimeisessä väittelyssä. Kihloista en tiedä mitään.
- Anonyymi
Naamiomies harjoittaa omankädenoikeutta täällä.
- Anonyymi
Eik ol tuleva exä edes hakusessa jotenkin sairas periaate mun mielestä edes etsiä seuraa mu kukin kai tyylillään
- Anonyymi
... synkkä ja myrskyinen yö. Punoutuva juoni.
Arvoituksellisten vihjeiden sarja ...... ytimeen - AnonyymiUUSI
No niin rauhoitutaanpa,,,, vedä nenän kautta ilmaa ja puhalla suun kautta ulos,, tee muutaman kerran.
No helpottiko ? - AnonyymiUUSI
ei hävetä yhtään olla taas kihloissa. naimisiinki mennään varmaan melko pian.
- AnonyymiUUSI
Hähäh No siks ei työt kiinnosta hähä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418