Käykö jollekin niin että

Anonyymi-ap

vaikka on hyvä parisuhde, kumpikaan ei petä, ei ole hirveitä riitoja,
niin ...
silti .......
käy välillä mielessä, että SE YKSI olisi ollut sopivampi.
Että sielujen tai jollain ihme astraalihengen tasolla SE YKSI ois ollut se ..............

48

757

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei. Vaan päinvastoin.

• Anonyymi

Millain päinvastoin?

• Anonyymi

Ei. Koskaan en ole haikaillut suhteen ulkopuolelle enkä kokenut, että olen tehnyt väärän päätöksen.

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Koetko koskaan tehneesi mitään väärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki jokainen tekee virheitä elämässä. Parisuhteissa niitä ei vaan ole tullut tehtyä kun niihin ryhtyy aina harkiten ja hyvän ihmisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe tehneeni mitään väärin virheitä varmaan montakin mutta niistä olis tarkoitus jotain oppiakin

• Anonyymi

Minä olen kokenut jo parin vuoden ajan, että tietty lyhyt tummatukkainen mies on juuri se oikea minulle! Ikävöin häntä paljon ja haluan halata häntä. Sille en voi mitään jos hän ei ajattele minusta niin! Minua ylipäätään kiinnostaa vain lyhyet tummatukkaiset miehet. Ja yhden sen tyyppisen miehen kanssa haluan parisuhteen, jonka toivon kestävän loppuelämäni ajan!

• Anonyymi

Käy. Olen vaihtanut ja olen onnellinen nyt. Aikaisemmassa en ollut. Kaikille ei sovi sellainen mutta itse elän tunteella.

• Anonyymi

Onko sulla mua ikävä😉etkö vaan saa mua mielestäsi ja sitä ✨️ hetkeämme

• Anonyymi

Tähän en uskalla vastata mitään 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä arvasin😅😂

• Anonyymi

Ei käy. Jokainen pysyy liitossaan jonka on solminut. Vaikka mikä ois.

• Anonyymi

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Voi olla monia syitä miksi on pakko erota.

• Anonyymi

Puolet avioliitoista päättyy eroon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolet avioliitoista päättyy eroon...

Ja puolet ei...

• Anonyymi

Jos noin käy niin silloin et ole rakkaudesta valinnut sitä kumppaniasi vai jostain ihan muusta syystä jostain väärästä syystä.

• Anonyymi

Ei se noin yksinkertaista ole.

• Anonyymi

Entä kun minä valitsin rakkaudesta ja toinen puolisko otti ja lähti toisen matkaan. Elämä ei ole aina niin mustavalkoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä kun minä valitsin rakkaudesta ja toinen puolisko otti ja lähti toisen matkaan. Elämä ei ole aina niin mustavalkoista.

Ei kukaan voikaan toisen puolesta valita. Aloittajan tilanne näyttää olevan se, että hän valitsi kumppaninsa jonkin muun kuin rakkauden takia.

Sivu

• Anonyymi

Kyllä luultavasti lopputuloksena suhde joka tekee kummankin elämästä helvettiä ennen pitkää on suhteessa yhden kanssa mutta silti kaipaa ikävöi jotain tai jotakuta toista

https://youtube.com/shorts/cZqmhmXs688?si=dNbDjBCV4zYJc8n3

Ihminen kun pysty aidosti rakastamaan vain yhtä ihmistä kerrallaan ja idiooteille erikseen kerrottuna tunteita voi olla vaikka miljoonia ja taas miljardeja kohtaan mutta jos ei aidosti rakasta sitä ihmistä jonka kanssa on parisuhteessa siinä vaiheessa kun tämän tuntee on mitä luultavammin itselleen sopimattomassa parisuhteessa

• Anonyymi

En tiedä kun en ole sellaisessa suhteessa, elämä on yhtä riitelyä 😔

• Anonyymi

Minä lähtisin kävelemään tuollaisesta suhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lähtisin kävelemään tuollaisesta suhteesta.

Minä tekisin samoin!

• Anonyymi

Takaisin linjaan, ole hyvä.

• Anonyymi

linjaan rintamalleko?

• Anonyymi

Suhteita tulee ja menee,se on fakta. Varmaan jokainen kuitenkin etsii sitä "oikeaa" jonka vain tietää kun osuu kohdalle.

• Anonyymi

Olet oikeassa.

• Anonyymi

Minusta on aina tuntunut siltä, että on monia ihan sopivia, mutta myöhemmin tajusin sen johtuvan vain siitä, että olen itse niin joustava ja mukautuva.

• Anonyymi

Minä en ajattele noin. Ihastun hyvin harvoin syvemmin. Nyt olen ihastunut syvemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ajattele noin. Ihastun hyvin harvoin syvemmin. Nyt olen ihastunut syvemmin.

Minulla sama vika.. Pää on ihan pyörällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se ongelma olikin, että en tiennyt millaista on olla ihastunut, ennen kuin niin kävi. Sen jälkeen olen alkanut ajatella enemmän sitä, mitä itse voi saada suhteesta, eikä vain sitä että tullaan toimeen..

• Anonyymi

Jos on ihan ok parisuhde, mut sit tapaa jonkun, jonka kanssa on valtava henkinen ja fyysinen vetovoima ja rakastuu, vaikka yrittäisi mitä.

• Anonyymi

Aika monelle käy noin.

• Anonyymi

Kyllä käy

Vaikka en parisuhteessa ole 😅

• Anonyymi

Aina näet vihreempää aidan takana????

• Anonyymi

Joskus mieli erehtyy miettimään mennyttä. Kunnes ymmärtää, että se toinen, joka ei ole vieressä on syystä entinen. Pitää välillä pysähtyä ja huomata oma rakas, joka on lähellä ja vierellä, ja kaikkein tärkein!

• Anonyymi

Kannattaisiko selvittää asiat ensin ensimmäisen ihastuksen kanssa ja sitten vasta siirtyä eteenpäin, jos ei tule mitään. Usein kuitenkin varmaan tulisi, jos ihmiset puhuisivat toisilleen. Eihän tunteet valehtele ainakaan kovin pahasti useinkaan.

• Anonyymi

Toki kannattaisi mutkun se ei halua puhua tai se kääntää selän ja juoksee karkuun tai se vaan v**tuilee vaikka näkyy itekin kärsivän tai jotain muuta.
        Kuka osaa silloin pysäyttää ajan?

• Anonyymi

En kuulu liittoon.

• Anonyymi

Ei käy, koska ryhdyn suhteeseen vain sellaisen kanssa, joka tuntuu täysin oikealta.

• Anonyymi

Ei, kun se kaksi.

• Anonyymi

Aika monellekin.

• Anonyymi

Ei päin vastoin kyllä

• Anonyymi

En edes lue muiden kommentteja, vastaan vain aloitukseen.
      Kyllä, näin kävi. En kuitenkaan 30:tä vuotta voi heittää hukkaan, kun siihen ei ole mitään syytä. Kohtasin, hänet, sen oikean 39 vuotta liian myöhään. Mitään syntistä ei ole tapahtunut välillämme, se on vain se yhteys. Mikä on katkaistu neljä vuotta sitten. Silti hän asuu sydämessäni joka päivä. Tuskin unohtuu koskaan, vaikka emme ole yhteydessä.

-nainen pitkässä suhteessa-

• Anonyymi

Minulle ruoho on ollut vihreämpää aidan toisella puolen jostakin täysin käsittämättömästä syystä. Olen ollut kevytkenkäinen. Vaikea on myöntää totuutta itsessään. Olen myös vähän pakkomielteinen, sekin on vaikea itselleen myöntää. On kuitenkin myönnettävä, jotta pääsee eteenpäin.
      Minulla mielenterveysongelmat ovat kroonisia, niin eräs lääkäri sanoi minulle. Krooninen masennus, joka on nyt vienyt pohjalle. Täällä räpiköidään.
      Olen kiitollinen, että törmäsin sinuun. Olet kertonut minulle totuutta itsestä. Se sattuu, mutta vain siten pääsee eteenpäin. Ehkä en koskaan tule täysin terveeksi mutta melkeinkin riittäisi. Voisi elää kohtalaisen normaalia elämää.
      Olet hyvä tyyppi mutta minulla on hyvä elämä täällä. Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. En aio ottaa yhteyttä, en oikein enää uskaltaisikaan🤔Perheesi on minulta turvassa. En hylkää, koska jotenkin uskon, että jotenkin tekemisissä ollaan. Toivon, että minä saan jo onnea mutta toivon sitä myös sinulle. Minulle se merkitsee perhettä, sinulle sinä itse sen päätät. Onnea me jo molemmat kaipaisimme! Suotakoon se jo meille!

• Anonyymi

Aaaivan loistava vastaus.! Tuo säikäyttää aloittaja.- ja muut gubbet loitommaksi.
        Mut ei ne kauaa palstalta voi pysyä.

• Anonyymi
        UUSI

"Olen ollut kevytkenkäinen. Vaikea on myöntää totuutta itsessään. "

on varmasti.... mies vain olisi kova pukki.

Ootko siis pettänyt kumppaniasi menemällä aidan yli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe