Kiva paikka on tää pyhis. Arvioni mukaan 95% ihmisistä on tavallisia ystävällismielisiä kansalaisia, asiansa hoitavia ja muitten kanssa toimeen tulevia, hyvä te! Loput 5% on tällä palstalla hokemiaan jankkaavia tai muuten ongelmaisia, toivottavasti saatte päänne joskus kuntoon mutta hyvä täällä on asustaa.
Kyllä me täällä pärjätään
13
352
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut ovat saaneet pakkomielteitä hokea samoja asioita. Ei ole tervettä porukkaa. Kateus ja oma pahaolo näkyy tällä palstalla.
- Anonyymi
Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣
- Anonyymi
Parasta Pyhäjärvellä on hyvät ystävät ja puhdas luonto.
- Anonyymi
Kohjo, emojimies laukkaa taas, aaveet ajaa takaa.
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Tämä pölijä hiihtelee alati, onkohan sillä dementia vai holismitropelli päässä?
- Anonyymi
Kerrankin hyvä aloitus.
Mikäs tässä pärjäillessä. Kylällä käydessä ihan mukavia ihmisiä, ei kukaan änkyröi.
Kesä on jo alkanut..- Anonyymi
Niin onkin. Antaa vain "henkilöiden" leikkiä yhteisillä varoilla niin kauan kun takaajia löytyy.
Sitten, ei ku yhteen jonkun kanssa. Jos joku ottaa völjyyn. Ja ei ku menoks! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin. Antaa vain "henkilöiden" leikkiä yhteisillä varoilla niin kauan kun takaajia löytyy.
Sitten, ei ku yhteen jonkun kanssa. Jos joku ottaa völjyyn. Ja ei ku menoks!Vaikka miten menee niin Märisijöitä löytyy aina! Varsinkin Pyhäjärvellä....
- Anonyymi
Natseista(PERSUt)kun päästään eroon niin ei mitään ongelmia sen jälkeen🌈💦💦💦
- Anonyymi
Sinusta kun päästäisiin eroon niin a vot riemu repeäisi.Loppuisi tuo ihmisten aiheeton haukkuminen.Tämä palstakin siistiyyy kerta heitolla.Olet jo ihmisiä haukkunnut kymmenisen vuotta,Eikö se jo riitä.Vain kohdehenkilöton vaihtuneet.Jotain vialla on päänupissasi. Sinulla on joku VAKAVA ongelma kun et ne ympärilläsi muuta kuin negavisuutta.Mariset joka asiasta asiattomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta kun päästäisiin eroon niin a vot riemu repeäisi.Loppuisi tuo ihmisten aiheeton haukkuminen.Tämä palstakin siistiyyy kerta heitolla.Olet jo ihmisiä haukkunnut kymmenisen vuotta,Eikö se jo riitä.Vain kohdehenkilöton vaihtuneet.Jotain vialla on päänupissasi. Sinulla on joku VAKAVA ongelma kun et ne ympärilläsi muuta kuin negavisuutta.Mariset joka asiasta asiattomasti.
Olen samaa mieltä hän voisi palata Siikajoelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä hän voisi palata Siikajoelle.
Tunnetaankin lehteä myöten Marisijana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833