Minusta tuntuu, että haluat koko ajan turvata selustasi. Et ole yhtään valmis ottamaan riskejä, jonka toisaalta ymmärrän hyvin. Mutta et voi tavallaan roikottaa minua tunteissa, se on valittava kaikki tai ei mitään. Ei edes palstaa. Minä kokonaan tai minua ei ollenkaan ja elämäsi jatkuu samanlaisena kuin ennenkin.
Minäpä kerron
18
334
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän itsekään ole ”läsnä”. En siis oikeastaan tiedä, mihin minun pitäisi sitoutua
- Anonyymi
Ei omalla kohdalla ole siitä kyse. En osaa edes ajatella selustan turvaamista, mitä sillä edes tarkoitit? Vastaus on minulle täysin selvä, en voi mitenkään valita elämääni sellaista ihmistä, jonka takia menetin monia hyviä vuosia elämästäni, kun en saanut jatkaa minulle rakkaassa työpaikassa. Ilman vakituista työpaikkaa menetin turvasataman, koska en moneen vuoteen ymmärtänyt siitä kautta rantain kertomisesta yhtään mitään ja se teki elämästäni helvettiä!! Projektin toteutus pilasi kaiken jo alusta asti. Sitä ei siinä muodossa olisi koskaan saanut aloittaa ja toteuttaa!
- Anonyymi
Miksi en turvaisi? En mä nyt ihan daijukaan oo
- Anonyymi
Taisi mennä nettigurulta sille hubbabubballe, eikös?
- Anonyymi
Mä oon toisen miehen omaisuutta kuitenkin.
Ollu koko ajan
Kunnioitan revolverimirstäni aina . Sua en J!
Ei tässä valita vain sua 100
Mun pitää todellakin pitää selustasta huoli
eikä revotyyppi oo ainoa vaara jonka tunnen
liian hyvin.
Naiselta
PS En oo Veera . - Anonyymi
En ota riskejä joista voi aiheutua vahinkoa toiselle/toisille/muille
https://youtube.com/shorts/vkVRUkSGw0Y?si=4kolf3OPG9zpj91O
Mutta omassa elämässäni olen uhrannut paljon siksi ettei lasteni tarvisi elää ainakaan samanlaista elämää kuin isänsä on valinnut elettäväkseen- Anonyymi
Hieno periaate tuo, ettei ota sellaisia riskejä, joista voi olla haittaa muille. Ihmiset ottavat, hajottavat perheitä jne. Ei ole hyvä se. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno periaate tuo, ettei ota sellaisia riskejä, joista voi olla haittaa muille. Ihmiset ottavat, hajottavat perheitä jne. Ei ole hyvä se. Voimia!
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Etkö voisi vihjata hänelle, että olet todella vapaa ja kiinnostunut.
- Anonyymi
Kuka täällä on todella vapaa ja kiinnostunut ?
Sallittanee hieman naurahtaa tälle. - Anonyymi
Mitä olet oppinut. Et mitään. Pidä omistas asioista huoli. Älä soita leipälapiotasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä on todella vapaa ja kiinnostunut ?
Sallittanee hieman naurahtaa tälle.Minä esimerkiksi olen vapaa ja kiinnostunut. On palstalla meitäkin.
Sivusta - Anonyymi
Vois vihjata sulle ja nussia persees puhki ja tulppa suuhun.
- Anonyymi
Ei se olekaan oikein.
- Anonyymi
pyörivä kissa ei sammaloidu ja aikainen lepakko madon syö
- Anonyymi
Sinä kerrot, mutta ei ole mitään tietoa, kuka olet.
- Anonyymi
Jätä mun rauhaan.
- Anonyymi
Ei kai taas tämä J --> Irak !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900