Vain aika eikä sitä saa ostettua lisää
Ja mennyt aika ei palaa
https://youtu.be/dvadtHUy3Hs?si=w88VRCyBkxfE2KzG
Lopulta meillä on kuitenkin
14
493
Vastaukset
- Anonyymi
Menneisyyteen ei voi palata. Siksi aina sattuu nähdä häntä, kun mietin mitä olisi voinut olla. Ja mitä siinä tapahtui oikein. Mutta nyt koitan elää tässä hetkessä ja yritän tehdä oman parhaani että elämästä tulee vähän parempaa.
- Anonyymi
Minä en koskaan mieti mitä olisi voinut olla, koska sellaiseen ei minulla todellakaan ole mitään tarvetta!
- Anonyymi
Ja on todella hyvä ettei mennyt aika ja kaikki sen rankat kokemukset palaa. Siksi en halua enää koskaan nähdä tiettyä henkilöä missään!
- Anonyymi
Elämääni voi tulevaisuudessa kuulua vain sellainen henkilö, jonka nimeä en edes tiedä. Ja ilman nimeäkin hän on tehnyt minuun suuren vaikutuksen. Saa koskettaa..
- Anonyymi
Ja menetettyä aikaa pysty korvaamaan mitenkään
https://youtube.com/shorts/zHwyEQT7F7U?si=0OnDz5pMymY11BQ4
Ei vaikka kuinka yrittäisi- Anonyymi
Se harmittaa. Harmittaa että olen niin herkkä, enkä osaa elää täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se harmittaa. Harmittaa että olen niin herkkä, enkä osaa elää täällä.
Minälin olen tietyllä tavalla erityisherkkä ja siksikään projektia ei olisi koskaan saanut aloitta ilman lupaa minulta! Herkkyydestäni kertoo sekin, etten pysty enää tekemään töitä missään vieraissa ryhmissä, niin syvät jäljet jäi syvälle sisimpään siitä kaikesta mitä jouduin eri työpaikoissa kokemaan. En halua enkä pysty auttamaan häntä, jonka takia projekti aloitettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minälin olen tietyllä tavalla erityisherkkä ja siksikään projektia ei olisi koskaan saanut aloitta ilman lupaa minulta! Herkkyydestäni kertoo sekin, etten pysty enää tekemään töitä missään vieraissa ryhmissä, niin syvät jäljet jäi syvälle sisimpään siitä kaikesta mitä jouduin eri työpaikoissa kokemaan. En halua enkä pysty auttamaan häntä, jonka takia projekti aloitettiin.
Se on minulle täysin mahdoton ajatus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on minulle täysin mahdoton ajatus!
Minusta ei ole siihen ja siitä kertoo se etten ole pystynyt näkemään meitä samassa tilassa koskaan! Menettäisin elämänhaluni kokonaan, koska olen kärsinyt aivan valtavasti siitä, mitä kaikkea olen joutunut kokemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei ole siihen ja siitä kertoo se etten ole pystynyt näkemään meitä samassa tilassa koskaan! Menettäisin elämänhaluni kokonaan, koska olen kärsinyt aivan valtavasti siitä, mitä kaikkea olen joutunut kokemaan!
Jossain vaiheessa pelkkä ajatuskin siitä, että lähtisin ovesta ulos oli mahdoton toteuttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain vaiheessa pelkkä ajatuskin siitä, että lähtisin ovesta ulos oli mahdoton toteuttaa!
Kyllä kai kaikille pitäisi olla selvää, että vain hyvällä saa hyvää aikaan! Kymmenen todella huonoa vuotta takana, ehdottomasti elämäni kauheimmat! Niinä vuosina ei ennen paria viime vuotta lukuunottamatta tapahtunut mitään hyvää! Olin kuin joku esine, mitä sai kohdella miten tahansa ja missä tahansa. Minulle ei annettu edes hetken rauhaa saada ajatella hiljaisuudessa! Voipa tietty henkilö miten tahansa, se ei ole minun asiani auttaa häntä! Jos tiesitten hänen ongelmansa, miksi ette jo kahdeksan vuotta sitten ohjeistaneet häntä kirjoittamaan viestin lapulle ja hän olisi voinut antaa sen minulle! Enää en sellaista viestiä halua, koska olen totaalisen rikki hänen toimintansa ja kaikkien mukana olleiden toiminnan takia! Joka päivä vuodesta toiseen! En koe minkäänlaisia hyviä tunteita häntä kohtaan! Ne loppuivat jo kuusi vuotta sitten lähes kokonaan ja viimeisten kolmen vuoden aikana ei enää ollut mitään muuta, kuin pelkkää ahdistusta ja stressiä siitä etteikö se lopu koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai kaikille pitäisi olla selvää, että vain hyvällä saa hyvää aikaan! Kymmenen todella huonoa vuotta takana, ehdottomasti elämäni kauheimmat! Niinä vuosina ei ennen paria viime vuotta lukuunottamatta tapahtunut mitään hyvää! Olin kuin joku esine, mitä sai kohdella miten tahansa ja missä tahansa. Minulle ei annettu edes hetken rauhaa saada ajatella hiljaisuudessa! Voipa tietty henkilö miten tahansa, se ei ole minun asiani auttaa häntä! Jos tiesitten hänen ongelmansa, miksi ette jo kahdeksan vuotta sitten ohjeistaneet häntä kirjoittamaan viestin lapulle ja hän olisi voinut antaa sen minulle! Enää en sellaista viestiä halua, koska olen totaalisen rikki hänen toimintansa ja kaikkien mukana olleiden toiminnan takia! Joka päivä vuodesta toiseen! En koe minkäänlaisia hyviä tunteita häntä kohtaan! Ne loppuivat jo kuusi vuotta sitten lähes kokonaan ja viimeisten kolmen vuoden aikana ei enää ollut mitään muuta, kuin pelkkää ahdistusta ja stressiä siitä etteikö se lopu koskaan!
Lopettakaa minä pyydän! En jaksa sitä enää edes hetken vertaa! Haluan rakkautta ja haluan kokea olevani rakastettu ja haluan kokea olevani turvassa, koska olen niin kauan pelännyt kaikkea kokemaani! Valtavan kauan jatkunut stressaantuminen ei tee hyvää vanhemmalle ihmiselle! Se voi jopa aiheuttaa dementiaa. Siksi olen ollut surullinen, kun pyyntöäni projektin lopettamiseen ei toteutettu! Niin paljon suruakin ja liian vähän iloa, ei sekään tee hyvää! Projektilla ei ollut koskaan mahdollisuutta onnistua, koska kun veitte minulta vakituisen työpaikan, veitte minulta samalla elämän ja jätitte kärsimään, kysymättä koskaan teittekö oikein kun aloititte projektin! Minulla on siihen ollut sama vastaus aina, ei ette todellakaan toimineet oikein aloittaessanne projektin, joka pilasi minun elämästäni aivan liian monia vuosia! Siksi en enää koskaan halua nähdä tiettyä henkilöä enää koskaan missään! Jos niin käy että kohtaamme sattumalta, minun on pakko huutaa ääneen, pysy kaukana minusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa minä pyydän! En jaksa sitä enää edes hetken vertaa! Haluan rakkautta ja haluan kokea olevani rakastettu ja haluan kokea olevani turvassa, koska olen niin kauan pelännyt kaikkea kokemaani! Valtavan kauan jatkunut stressaantuminen ei tee hyvää vanhemmalle ihmiselle! Se voi jopa aiheuttaa dementiaa. Siksi olen ollut surullinen, kun pyyntöäni projektin lopettamiseen ei toteutettu! Niin paljon suruakin ja liian vähän iloa, ei sekään tee hyvää! Projektilla ei ollut koskaan mahdollisuutta onnistua, koska kun veitte minulta vakituisen työpaikan, veitte minulta samalla elämän ja jätitte kärsimään, kysymättä koskaan teittekö oikein kun aloititte projektin! Minulla on siihen ollut sama vastaus aina, ei ette todellakaan toimineet oikein aloittaessanne projektin, joka pilasi minun elämästäni aivan liian monia vuosia! Siksi en enää koskaan halua nähdä tiettyä henkilöä enää koskaan missään! Jos niin käy että kohtaamme sattumalta, minun on pakko huutaa ääneen, pysy kaukana minusta!
En pidä hänestä, en edes kaverina. En ymmärrä, että miksi eilen oli taas enemmän esitystä? Liittyikö se siihen asuntojen katselemiseen eri kaupungeissa ja siellä missä tyttö asuu! En ollekaan ajatellut että se liittyisi tiettyyn henkilöön ja siksi olin kauhuissani, kun taas minun oletettiin haluaban auttaa häntä! Uskokaa viimeinkin että niin ei tule käymään koskaan! Pudottakaan hänet pois projektista ja antakaa minulle viimeinkin elämisen rauha! Muuten minä menetän elämänhaluni kokonaan! Sitäkö haluatte?
- Anonyymi
Marjat - oma aamuyön miete.
Poimi marjat kuivuneista pihan pensaista
aika on säästänyt varmaan yhden tai kaksi
Ne kertovat sinulle et tule kylläiseksi koskaan
mutta osaat ehkä nyt hoitaa kukkiakin kyynelillä
Ehkä sinusta on tulossa sellainen kesäisellä niityllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017513
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945358- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 612357
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112309Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900