Tyhjässä linnassa aaveen kanssa
Hamlet tanssii
44
1045
Vastaukset
- Anonyymi
Alakerran turvamiesten mukaan perhe oli karkkikieroksella ennenkuin katosivat.
- Anonyymi
Täällä oli kuulemma jokin kortti.
- Anonyymi
From your secret friend, whoo ?
- Anonyymi
Md.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Md.
Dr. Who
- Anonyymi
Ihan sama mitä tekee. Kunhan olisi mahdollisimman vähän enää sellaista missään mikä muistuttaisi hänestä!
- Anonyymi
Sisäinen maailma reagoi ihan vähäiseenkin sellaiseen, mikä tuntuu liittyvän häneen! Sitä ei vaan enää millään jaksaisi kokea! Ei edes vähäisessäkään määrin! En vieläkän ymmärrä sitä, miksi ette antaneet heille lopettamispäätästä jo kolme vuotta sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäinen maailma reagoi ihan vähäiseenkin sellaiseen, mikä tuntuu liittyvän häneen! Sitä ei vaan enää millään jaksaisi kokea! Ei edes vähäisessäkään määrin! En vieläkän ymmärrä sitä, miksi ette antaneet heille lopettamispäätästä jo kolme vuotta sitten!
Sitä on ollut todella ahdistavaa nähdä siinä laajuudessa kuin se toteutettiin! Yhä joskus itken kotiin tullessa. Ja ne koiratkin aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on ollut todella ahdistavaa nähdä siinä laajuudessa kuin se toteutettiin! Yhä joskus itken kotiin tullessa. Ja ne koiratkin aina!
On tuntunut siltä ettei minun kokemuksiani ole ymmärretty ollenkaan ja sitä kuinka paljon stressiä ne saivat aikaan..Ei sellainen tee hyvää psyykelle ja fysiikkalle. Erityispiirteisenä ihmisenä koen asioita ja tilanteita eri tavalla kuin ei erityispiirteinen! Siksi rikkinäisyys on syvempää! Nyt vain sellaista mikä tekee hyvää psyykelle ja fysiikalle!
- Anonyymi
" salaiselta ystävältäsi " . Huhuu ?
- Anonyymi
Ei harmainta hajuu ?
- Anonyymi
Leikitään peliä, vain me kaksi.
- Anonyymi
Koko ajan
- Anonyymi
Mitä täällä tapahtuu ?
- Anonyymi
Pyysin tänne tulemaan
- Anonyymi
- Tämä on rikospaikka.
- Anonyymi
Sitäkin kyllä ja myös tämän ulkopuolella! Miksi mukaan otettiin niin paljon ihmisiä!
- Anonyymi
Lehdistö on alakerrassa.
- Anonyymi
Olen joustanut paljon historiamme takia.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta minä olen varmasti kärsinyt eniten, koska en olisi koskaan halunnut edes osallistua projektiin!
- Anonyymi
Mutta tämä menee liian pitkälle.
- Anonyymi
Odota. Onko hän mukana tässä ?
- Anonyymi
Olimme ennen kumppaneita.
- Anonyymi
- Yritän vain löytää yhteyden
- Anonyymi
Voi Jeesus
- Anonyymi
Tämä taitaa olla lempi - iltasi.
- Anonyymi
Word salad
- Anonyymi
Seuraa sokkeloa kunnes löydät rotan.
- Anonyymi
Ei enään.Tiedetään jo faktat.
- Anonyymi
Miksi minusta alkaa tuntua kuin olisin kala koukussa?
- Anonyymi
Olet varsinainen kullanmuru et taida välittää mitä minulle tapahtuu
- Anonyymi
sääntöjen vastaset tiedetään mihin liittyy.
- Anonyymi
Helatorstai mahtoi olla hellyyttä täynnä.
- Anonyymi
Myös Perjantain ja Lauantai välinen yö.
- Anonyymi
Sehän ei sinulle kuulu. Projekti oli sairas. Leikitte väärällä ihmisellä.
- Anonyymi
tanssii transsissa hyppelehtien vimmatusti
- Anonyymi
Tanssii susien kanssa
- Anonyymi
..tahti saneli
- Anonyymi
en tiedä joku hauskakin tyttö voi olla coi olla tanssijakin koska vähän niiin sen tyyppinen joku
mitä itse kun minuakin alkoi masentamaan joku nuorten naisten masentuneisuus.... niin jotain pelijuttua jos pystyisin pieisrämään hweirtä - Anonyymi
Ei se oo mikään aave sillä näin sen liikkeet.
- Anonyymi
Kahvia kermalla ja tanssimaan. Kesän tanssiliikkeet tässä.
https://youtu.be/ujSIRhxg4tg?si=ncRB6m24YPUx0sPZ 🎶 - Anonyymi
Muistakaa kesäkumit mukaan.
https://youtu.be/OemHC9sSkdk?si=xZe9FoKkar2IKvXZ 🎶 - Anonyymi
Nite Sguad: Mr Dee Jay
https://youtu.be/9szvd839Yn8?si=MSpQhW48Hs5bs1g1 - Anonyymi
Mikä kääkkä estää autoilemasta?Etkö vanhus tajua ettei 20 vuotta nuorempi halua sinun kanssa olla tekemisissä.
Olet ihan sekasin mennyt muutamassa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077773
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126036- 835187
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 633014
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066