5. 7.syntyneitä..

Utelias

Millainen luonne ja ajatusmaailma sulla on joka oot syntynyt 5.7 ? Kaikenikäsiltä ois kiva saada vastauksia. Niin ja HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!!!!!

25

3154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5.7

      Hip hei ja hurraa!

      Minä olen syntynyt 5.7 ja niiin tyypillinen rapu kuin olla voi: herkkä, tunteellinen ja miellellään myös koti-ihminen, joka pitää huolta muista ja haluaisi helliä omiaan. Hirveästi en horoskooppeihin ole tutustunut, mutta muistelisin että juuri nuo sopivat rapuihin. Jos jollain on lisää kommentoitavaa, niin mielellään kuulisi muiden 5.7 syntyneiden luonteista...

      • rapu

        Minä olen syntynyt kans 5.7. ja olen mielestäni aika perusrapu. Todella tunteellinen ja herkkä, aika oikukas jos en saa mielstäni tarpeeksi huomiota ;),hellä ja huolehtiva.

        Toisinaan äärettömän epävarma, varsinkin miehiin liittyvissä asioissa. Kaveripohjalla jos mennään niin olen melko itsevarma ja sanavalmis, mut kun ihastun / rakastun niin sit tosi epävarma :( se on aika ikävä piirre mun mielestä, aina pelkään et miehen mieli on muuttunut eikä hän enää tykkää minusta jos menee pari päivää etten saa huomiota ja yms. kummia otuksia me ravut ;) Tarvii jonkin verran aikaa et meitä oppii ymmärtämään! :)

        Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille ravuille toivottaa

        One of the cancers :)


      • rapunen
        rapu kirjoitti:

        Minä olen syntynyt kans 5.7. ja olen mielestäni aika perusrapu. Todella tunteellinen ja herkkä, aika oikukas jos en saa mielstäni tarpeeksi huomiota ;),hellä ja huolehtiva.

        Toisinaan äärettömän epävarma, varsinkin miehiin liittyvissä asioissa. Kaveripohjalla jos mennään niin olen melko itsevarma ja sanavalmis, mut kun ihastun / rakastun niin sit tosi epävarma :( se on aika ikävä piirre mun mielestä, aina pelkään et miehen mieli on muuttunut eikä hän enää tykkää minusta jos menee pari päivää etten saa huomiota ja yms. kummia otuksia me ravut ;) Tarvii jonkin verran aikaa et meitä oppii ymmärtämään! :)

        Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille ravuille toivottaa

        One of the cancers :)

        joo voin kyllä yhtyä edelliseen, oon täysin samanlainen.=) olis kiva tietää ja nähdä enemmänkin 5.7 syntyneitä! täytin eilen 19 =)
        ja onnea kaikille!


      • 5.7
        rapu kirjoitti:

        Minä olen syntynyt kans 5.7. ja olen mielestäni aika perusrapu. Todella tunteellinen ja herkkä, aika oikukas jos en saa mielstäni tarpeeksi huomiota ;),hellä ja huolehtiva.

        Toisinaan äärettömän epävarma, varsinkin miehiin liittyvissä asioissa. Kaveripohjalla jos mennään niin olen melko itsevarma ja sanavalmis, mut kun ihastun / rakastun niin sit tosi epävarma :( se on aika ikävä piirre mun mielestä, aina pelkään et miehen mieli on muuttunut eikä hän enää tykkää minusta jos menee pari päivää etten saa huomiota ja yms. kummia otuksia me ravut ;) Tarvii jonkin verran aikaa et meitä oppii ymmärtämään! :)

        Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille ravuille toivottaa

        One of the cancers :)

        Siis niin olisi voinut olla mun suusta tämä teksti!! Ihan samanlaisia kokemuksia itsellänikin. Tietysti voi olla, että kun on kerran (tai useamminkin) käynyt ns. huonosti, niin sitä on tullut ihmissuhteiden kanssa varovaiseksi. Onkohan rapunaisilla jotenkin erityisesti "ongelmana" kohdata ns. pelimiehiä??


      • dude
        5.7 kirjoitti:

        Siis niin olisi voinut olla mun suusta tämä teksti!! Ihan samanlaisia kokemuksia itsellänikin. Tietysti voi olla, että kun on kerran (tai useamminkin) käynyt ns. huonosti, niin sitä on tullut ihmissuhteiden kanssa varovaiseksi. Onkohan rapunaisilla jotenkin erityisesti "ongelmana" kohdata ns. pelimiehiä??

        Mä oon tosin syntynyt 4.7, mutta voin sanoa, että oon ihan samanlainen mitä tekin selitätte tosin vain miespuolinen. Mullakin on jotenki erityisen vaikea kohdata ns. pelinaisia. Ulkonäköä oikeastaan löytyy sen verran, että naisia löytyy silloin tällöin iskemää mua ja mä oon vaan jotekin hirveen ujo kaikkia naisia kohtaan. Ulkonäöstä päätellen mua varmaa luullaa just josku hirveeks pelaajaks, käynny punttisalilla viimeset 5 vuotta, korvikset kummassakin korvassa, vähän aikaa sitten oli kulmaläväri, osaan pukeutua tyylikkäästi. Oon ehkä jonnin verran tumma(tummat hiukset, ruskettunut iho) ja en iha kuitenkaan tulinen(niiku luonteeltaan). Just nyt tuli kehuttua ehkä liikaa. Mut oon hyvin kiltti jätkä ja vaan just tämmönen rapu rauhaa rakastava, mut oon kyl silti kova reissaamaan ja bilettämää.


      • Kukka
        5.7 kirjoitti:

        Siis niin olisi voinut olla mun suusta tämä teksti!! Ihan samanlaisia kokemuksia itsellänikin. Tietysti voi olla, että kun on kerran (tai useamminkin) käynyt ns. huonosti, niin sitä on tullut ihmissuhteiden kanssa varovaiseksi. Onkohan rapunaisilla jotenkin erityisesti "ongelmana" kohdata ns. pelimiehiä??

        itse oon rapu, mutta en syntynyt 5.7. Mulla ainakin on valitettava tapa törmätä pelimiehiin.. Haluaisin tavata jonkun ihanan ja luotettavan miehen, mutta aina matkaan tarttuu pelimies. Ja lopputuloksena aina sydänsuruja..


      • 5.7
        Kukka kirjoitti:

        itse oon rapu, mutta en syntynyt 5.7. Mulla ainakin on valitettava tapa törmätä pelimiehiin.. Haluaisin tavata jonkun ihanan ja luotettavan miehen, mutta aina matkaan tarttuu pelimies. Ja lopputuloksena aina sydänsuruja..

        Kukka: Olen miettinyt monesti, että mitä minä teen väärin? onko niissä minua kiinnostavissa miehissä kaikissa jotain samoja piirteitä, kun kerran suurin osa osoittautuu pelimiehiksi? Jotainhan siinä täytyy mennä pieleen, jos kerta toisensa jälkeen tielle osuu mies, joka ensin piirittää, saa mut lopulta kiinnostumaan ja sitten lähtee!
        Ehkä se on juuri se pelimiesten "juttu", eli niillä on tavoitteena saada se nainen, joka ei niin helppo olekaan, ja kun ovat onnistuneet haasteessaan, niin se riittikin sitten...
        Kertokaapa muut mielipiteitänne, jos kokeneet samaa.
        Aurinkoista viikonloppua kaikille!


      • Kukka
        5.7 kirjoitti:

        Kukka: Olen miettinyt monesti, että mitä minä teen väärin? onko niissä minua kiinnostavissa miehissä kaikissa jotain samoja piirteitä, kun kerran suurin osa osoittautuu pelimiehiksi? Jotainhan siinä täytyy mennä pieleen, jos kerta toisensa jälkeen tielle osuu mies, joka ensin piirittää, saa mut lopulta kiinnostumaan ja sitten lähtee!
        Ehkä se on juuri se pelimiesten "juttu", eli niillä on tavoitteena saada se nainen, joka ei niin helppo olekaan, ja kun ovat onnistuneet haasteessaan, niin se riittikin sitten...
        Kertokaapa muut mielipiteitänne, jos kokeneet samaa.
        Aurinkoista viikonloppua kaikille!

        Samaa oon miettinyt monet kerrat, siis että mitä MINÄ teen väärin. Tuskin ne pelimiehet moisia miettii. Mä myös oon miettinyt, ett miks isken silmäni pelimiehiin, kun tavallaan sen pelimiehiyden kai heti kuitenkin tajuaa. Mutta kun ei mitkään ihan hiljaset miehet kuitenkaan saa mua syttyyn. Sit mietin ett kun eka on ihan innoissaan jostain uudesta suhteesta. Sit itte kaipaa kauheesti kosketusta ja se voi ahdistaa miehiä. Eli aluks kaikki hyvin, sit miestä alkaa ahdistaa ja lopulta tuntuu että itteltä menee itsetunto ja sit se onkin lopun alkua. Itellä on jo monta vuotta ollut tollanen kierre. Vaikee löytää sellasta tasapainoo missä molemmat olis tyytyväisiä. Kummallisia juttuja.


      • Utelias
        rapu kirjoitti:

        Minä olen syntynyt kans 5.7. ja olen mielestäni aika perusrapu. Todella tunteellinen ja herkkä, aika oikukas jos en saa mielstäni tarpeeksi huomiota ;),hellä ja huolehtiva.

        Toisinaan äärettömän epävarma, varsinkin miehiin liittyvissä asioissa. Kaveripohjalla jos mennään niin olen melko itsevarma ja sanavalmis, mut kun ihastun / rakastun niin sit tosi epävarma :( se on aika ikävä piirre mun mielestä, aina pelkään et miehen mieli on muuttunut eikä hän enää tykkää minusta jos menee pari päivää etten saa huomiota ja yms. kummia otuksia me ravut ;) Tarvii jonkin verran aikaa et meitä oppii ymmärtämään! :)

        Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille ravuille toivottaa

        One of the cancers :)

        Ravun kanssa eläminen ei ole siitä helpoimmasta päästä mutta kun rapu luottaa ja rakastaa niin
        se on elämän mittainen matka :)


      • Utelias
        Kukka kirjoitti:

        itse oon rapu, mutta en syntynyt 5.7. Mulla ainakin on valitettava tapa törmätä pelimiehiin.. Haluaisin tavata jonkun ihanan ja luotettavan miehen, mutta aina matkaan tarttuu pelimies. Ja lopputuloksena aina sydänsuruja..

        Kannattaa kokeilla ihan erilaista miestä kuin nämä pelimiehet. Niistä taustalla olevista ja hiljaisilta vaikuttavista löytyy ne ihanan huomaavaiset ja elämänkumppaniksi sopivat miehet :)


      • 4.7 myös
        dude kirjoitti:

        Mä oon tosin syntynyt 4.7, mutta voin sanoa, että oon ihan samanlainen mitä tekin selitätte tosin vain miespuolinen. Mullakin on jotenki erityisen vaikea kohdata ns. pelinaisia. Ulkonäköä oikeastaan löytyy sen verran, että naisia löytyy silloin tällöin iskemää mua ja mä oon vaan jotekin hirveen ujo kaikkia naisia kohtaan. Ulkonäöstä päätellen mua varmaa luullaa just josku hirveeks pelaajaks, käynny punttisalilla viimeset 5 vuotta, korvikset kummassakin korvassa, vähän aikaa sitten oli kulmaläväri, osaan pukeutua tyylikkäästi. Oon ehkä jonnin verran tumma(tummat hiukset, ruskettunut iho) ja en iha kuitenkaan tulinen(niiku luonteeltaan). Just nyt tuli kehuttua ehkä liikaa. Mut oon hyvin kiltti jätkä ja vaan just tämmönen rapu rauhaa rakastava, mut oon kyl silti kova reissaamaan ja bilettämää.

        Jännä juttu että kirjoitat aivan kuin minä.
        Mutta olen kuitenkin syntynyt myös samana päivänä kuin sinä.
        Olen taiteillut myös naisten kanssa,vaikka olen avoliitossa ja perheellinen.
        Kovasti tekisi mieli häipyä ulkomaille täältä pienestä Suomesta ja olis paremmat paikat bilettää.
        Olemme varmaan kuitenkin aivan eri ikäisiä.
        Olisi mukava kuulla enemmän sun ajatuksia ja mitä työtä teet.


      • rapuneiti
        Utelias kirjoitti:

        Ravun kanssa eläminen ei ole siitä helpoimmasta päästä mutta kun rapu luottaa ja rakastaa niin
        se on elämän mittainen matka :)

        olen myös syntynyt 5.7. ja oon vuosimallia -88.
        eli siis, mä oon myös semmonen tunteellinen,en ujo kuitenkaan.tempperamenttiä löytyy liiaksikin asti ja silleen. mutta kun rakastun, nousen pilviin ja mä putoon sieltä myös TOSI kovaa alas aina :/ mutta, sellainen olen minä.


      • rapunen
        Utelias kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla ihan erilaista miestä kuin nämä pelimiehet. Niistä taustalla olevista ja hiljaisilta vaikuttavista löytyy ne ihanan huomaavaiset ja elämänkumppaniksi sopivat miehet :)

        mulla on ollu ihan sama juttu noitten pelimiesten kanssa. oon aina ettiny sellasta ihanaa, hellää ja rakastavaa miestä. jotenki sit oon vaan sotkeutunu pelimiehiin ja särkeny sydämeni koska oon luullu niitä toisenlaisiks ja siinä kun epäonnistumisia kasaantuu, niin itsetuntokin laskee. mutta nyt sit tapasin pitkästä aikaa pojan, jota en nuorempana niin huomannu. huomasin kuinka siitä oli kasvanu komea mies. aluks vaan viestiteltiin, mutta heti löyty yhteinen sävel ja viestejä sato niin, ettei sitä kumpikaan enää nukkunukkaan. nyt tällä hetkellä seurustelen kyseisen herran kanssa ja meillä on aivan loistavaa. just sellasta mistä oon aina haaveillu. poikaystäväni on muuten skorppioni.


      • Nimetön
        rapu kirjoitti:

        Minä olen syntynyt kans 5.7. ja olen mielestäni aika perusrapu. Todella tunteellinen ja herkkä, aika oikukas jos en saa mielstäni tarpeeksi huomiota ;),hellä ja huolehtiva.

        Toisinaan äärettömän epävarma, varsinkin miehiin liittyvissä asioissa. Kaveripohjalla jos mennään niin olen melko itsevarma ja sanavalmis, mut kun ihastun / rakastun niin sit tosi epävarma :( se on aika ikävä piirre mun mielestä, aina pelkään et miehen mieli on muuttunut eikä hän enää tykkää minusta jos menee pari päivää etten saa huomiota ja yms. kummia otuksia me ravut ;) Tarvii jonkin verran aikaa et meitä oppii ymmärtämään! :)

        Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille ravuille toivottaa

        One of the cancers :)

        Minulla on vastaavia koemuksia naisten suhteen, eli kavereiden, oli ne sitten harrastus, työ yms tuttavia, ei mitään ongelmia, mutta jos olisin kiinnostunut enemmästä tuttavuuden hieromisesta, niin johan alkoi tökkiä. Ja tämä riepoo!!


    • Rapu-73

      Olen myös hyvin tyypillinen rapu;rauhallinen,tunteellinen,kotiaan suojeleva..
      Olen suorasanainen.Sanon asiat suoraan, silloin kun siihen on aihetta.
      Pinnani ei ole koskaan kireällä,vaan se venyy aika pitkälle.Silloin sanon taas suorat sanat. :)
      Huumorintaju on myös aika mahtava vai johtuuko se seikka taas jostain muusta?Tyttäreni sanoi mulle, et sulla on niin paljon huumoritajua, et voisit myydä sitä kirpparilla.
      Onnea vaan kaikille 5.7 sytyneille.Ite täytinkin jo 32 vuotta.

      • rapu-80

        Samalaisia luonteepiirteitä löytyy kyllä paljon näistä viesteistä. Oudoissa tilanteissa vetäydyn kuoreeni, se on kaiketi aika rapumaista. Mitä edelliseen viestiin tulee niin kaverit ovat sanoneet hyvästä huumorintajusta, vaikka epäilenkin heidän syöneen sieniä ennenkuin ovat avanneet suunsa. :)


    • rapu 52m

      yksi rapu lisää saalistajille.

      • Parasta..

        Toiset uskoo saalistavansa rapua vaan todellisuudessa rapu saalistaa ja kietoo sitten hellään syleilyyn. Siis oikeesti, me ravut ollaan hyviä saaliita, kunhan vaan uskallamme antaa kumppanille sen kaiken hellyyden mitä sisältämme löytyy......


    • rapu52m

      sellaisiahan ravut on kun rakastuu niin se on kova tunnelataus. hellyyttä kyllä piisaa.

      • parasta

        Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mille horoskooppimerkille 5.7 syntyneet ravut sitä hellyytä antaa. Itse seurustelen oinasmiehen kanssa ja täytyy sanoa että suhde ei ole helpoimmasta päästä. Ja ihan vaan vinkiksi, että hyvä itsetunto pitää olla jos meinaa oinaan kanssa pärjätä. Ja rakkautta myös :)


      • rapu 52m
        parasta kirjoitti:

        Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mille horoskooppimerkille 5.7 syntyneet ravut sitä hellyytä antaa. Itse seurustelen oinasmiehen kanssa ja täytyy sanoa että suhde ei ole helpoimmasta päästä. Ja ihan vaan vinkiksi, että hyvä itsetunto pitää olla jos meinaa oinaan kanssa pärjätä. Ja rakkautta myös :)

        rapu ja rapu siinä se salaisuus.


      • Nimetön
        rapu 52m kirjoitti:

        rapu ja rapu siinä se salaisuus.

        Heissan taas yks 5.7 liittyy joukkoon, vuosimallia 76 ja miespuolinen. nimimerkki dude vei sanat suustani. Oon kova menemään mut vaan sinkkuna ollessani, seurustellessani en käy paljon bilettään vaan oon kotona normaalin ravun tavoin. Olen ollut nyt yli 3v sinkkuna ja biletettyä on tullut käytyä liikaakin. Etsin kumppaniksi rapunaista, vielä ei ole tärpännyt. Seurustelin kerran 6kk rapunaisen kanssa ja parempaa/intohimoisempaa suhdetta ei ole vielä vastaan tullut, harmi vaan että suhde kaatui siihen että kumpainenki lähti opiskelemaan eri puolelle suomea... :(


      • 5.7Raputyttö
        Nimetön kirjoitti:

        Heissan taas yks 5.7 liittyy joukkoon, vuosimallia 76 ja miespuolinen. nimimerkki dude vei sanat suustani. Oon kova menemään mut vaan sinkkuna ollessani, seurustellessani en käy paljon bilettään vaan oon kotona normaalin ravun tavoin. Olen ollut nyt yli 3v sinkkuna ja biletettyä on tullut käytyä liikaakin. Etsin kumppaniksi rapunaista, vielä ei ole tärpännyt. Seurustelin kerran 6kk rapunaisen kanssa ja parempaa/intohimoisempaa suhdetta ei ole vielä vastaan tullut, harmi vaan että suhde kaatui siihen että kumpainenki lähti opiskelemaan eri puolelle suomea... :(

        Hei!

        Laitanpa itseni sitten myös tähän 5.7. syntyneiden jonon jatkoksi. Vuosimallia -82 olen. Ihan osuvat nuo teidän luonnekuvaukset yhteen meikäläisen kanssa. Itse olen huomannut, että ystäväpiiristä löytyy runsaasti neitsyt horoskooppimerkkisiä ihmisiä. Viha/rakkaus suhde tuntuu olevan näissä suhteissa se vallitseva tunne. Kuten myös monissa muissakin suhteissa...


      • viides seittämättä seitenkolme
        parasta kirjoitti:

        Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mille horoskooppimerkille 5.7 syntyneet ravut sitä hellyytä antaa. Itse seurustelen oinasmiehen kanssa ja täytyy sanoa että suhde ei ole helpoimmasta päästä. Ja ihan vaan vinkiksi, että hyvä itsetunto pitää olla jos meinaa oinaan kanssa pärjätä. Ja rakkautta myös :)

        rapuja ollaan ja kun kysyit niin minulla on vaaka-mies.mukavasti on mennyt ja kymmenen vuotta ollaan naimisissakin oltu.
        joskus luin jostain horoskooppi kirjasta ravun vaikeuksista parisuhteessa ja siinä sanottiin että jos rapu on kypsymättömänä (siis henkisesti,ei keitettynä) parisuhteessa se on tuhoontuomittu mutta itsensä löytäneenä ja kypsänä parisuhde onnistuu ja ravusta saa kelpo kumppanin.
        tuohan tietysti sopii ihan keneen tahansa mutta näin luin.
        itse olen hiljainen mutta kuitenkin osaan avata suuni seurassa,viihdyn kotona ja myös yksin mutten välttelekään seuraa,listaa voisi kaiketi jatkaa loputtomiin.
        oletteko koskaan ajatelleet yhdistää horoskooppi merkkiä ja nimeä ja katsoa itä siitä sopasta syntyy?
        jos nimittäin ajattelette tarkemmin niin jonkinlainen nimisääntö on kyllä.Sarit ovat tietyntyylisiä,Maaritit ym.ym.kokeilkaa!!


    • Anonyymi

      Ite oon syntynyt 5.7 (täytän12) oon kans nii perus rapu ku vaan olla ja voi! Onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe