Irak islam taksit

Anonyymi-ap

nyt voin tehdä mitä haluan. ulkomaalaiset taksikuskit ajattelee
Anonyymi-ap
2025-06-02 10:02:02

Lähitaksin laadunvalvoja Amir Al Take tuntee taustansa vuoksi sekä irakilaisen että suomalaisen kulttuurin.

Irakilaisessa kulttuurissa paljastava pukeutuminen kertoo siitä, että nainen haluaa huomiota ja on ”kevytkenkäinen”.

– Jos nainen pukeutuu paljastavasti, sielläpäin se on signaali siitä, että hän haluaa minua tai vastaavaa.

Al Taken mukaan irakilaisessa kulttuurissa paljastavasti pukeutuva nainen on vähempiarvoinen kuin peittävästi pukeutuva. Siksi miehet saattavat ajatella, että heillä on oikeus kohdella toista epäkunnioittavasti, koska ”hän ei kunnioita edes itse itseään”. Toiset syyllistyvät rikoksiin, koska eivät välitä enää laista ja moraalista.

– Kun miehet tulevat Suomeen, he voivat tuoda mukanaan tämän ajatusmaailman. Monet tulevat sodan keskeltä, ja vakaan, normaalin arjen puuttuminen on vaikuttanut moraalin rappeutumiseen.

Taksissa tai autossa etupenkille kuljettajan viereen istuminen voidaan tulkita vihjeeksi siitä, että nainen haluaa jotakin.

– Jos vähäpukeinen nainen istuu taksissa viereen, eikä kukaan ole näkemässä, jotkut ajattelevat, että nyt voin tehdä mitä haluan.

kertoo IS

14

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taksin kuljettajan paikalla ei tulisi koskaan Suomessa istua hottentotti tai nokinaama.

• Anonyymi

älä höpötä-seksipalvelut ilmaiseksi

• Anonyymi

Joensuussa sai ilosaarirokissa nokikolari taksi..Kukaan ei hyväksy huijareita.

• Anonyymi

Ei missään nimessä saa käyttää hyväksi ketään olkoon pukeutunut miten tahansa
      joko vähän tai enemmän.
      jokaisen pitäisi kunnioittaa toista ja pitää näppinsä irti.
      Kiitos ja näkemiin.

• Anonyymi

Miksi muuten laadunvalvoja on ulkomaalainen, miksei ole noin vaativassa ja herkästi huonoja tapauksia omaksuttavaan tehtävään laitettu suomalaista valvomaan ihmisten
      hyvinvointia ja turvallisuutta. Kysyn vaan. Aikamoinen moka tässäkin tehty.

• Anonyymi

Se on sellainen yksi tuhannesta, joka ymmärtää ja osaa jokeltaa suomea.

• Anonyymi

Ovat yhtä ja samaa kaikki kuskit ja "Laadunvalvojat"
      Ennen näiden Suomeen tuloa ei ollut niinkuin nyt on!

• Anonyymi

kkk

• Anonyymi

Samaa mieltä, mutta sitä ei voi kokonaan kirjoittaa. Poistavat.

• Anonyymi

Onhan se Menevän Itä Suomen al taee .Vittu en aja ikinä menevä mikä lie he edustavat.

• Anonyymi

KKK

• Anonyymi

lklk

• Anonyymi

KuKluKla

• Anonyymi

llop

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2206
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1288
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe