nyt voin tehdä mitä haluan. ulkomaalaiset taksikuskit ajattelee
Anonyymi-ap
2025-06-02 10:02:02
Lähitaksin laadunvalvoja Amir Al Take tuntee taustansa vuoksi sekä irakilaisen että suomalaisen kulttuurin.
Irakilaisessa kulttuurissa paljastava pukeutuminen kertoo siitä, että nainen haluaa huomiota ja on ”kevytkenkäinen”.
– Jos nainen pukeutuu paljastavasti, sielläpäin se on signaali siitä, että hän haluaa minua tai vastaavaa.
Al Taken mukaan irakilaisessa kulttuurissa paljastavasti pukeutuva nainen on vähempiarvoinen kuin peittävästi pukeutuva. Siksi miehet saattavat ajatella, että heillä on oikeus kohdella toista epäkunnioittavasti, koska ”hän ei kunnioita edes itse itseään”. Toiset syyllistyvät rikoksiin, koska eivät välitä enää laista ja moraalista.
– Kun miehet tulevat Suomeen, he voivat tuoda mukanaan tämän ajatusmaailman. Monet tulevat sodan keskeltä, ja vakaan, normaalin arjen puuttuminen on vaikuttanut moraalin rappeutumiseen.
Taksissa tai autossa etupenkille kuljettajan viereen istuminen voidaan tulkita vihjeeksi siitä, että nainen haluaa jotakin.
– Jos vähäpukeinen nainen istuu taksissa viereen, eikä kukaan ole näkemässä, jotkut ajattelevat, että nyt voin tehdä mitä haluan.
kertoo IS
Irak islam taksit
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
Taksin kuljettajan paikalla ei tulisi koskaan Suomessa istua hottentotti tai nokinaama.
- Anonyymi
älä höpötä-seksipalvelut ilmaiseksi
- Anonyymi
Ei missään nimessä saa käyttää hyväksi ketään olkoon pukeutunut miten tahansa
joko vähän tai enemmän.
jokaisen pitäisi kunnioittaa toista ja pitää näppinsä irti.
Kiitos ja näkemiin. - Anonyymi
Miksi muuten laadunvalvoja on ulkomaalainen, miksei ole noin vaativassa ja herkästi huonoja tapauksia omaksuttavaan tehtävään laitettu suomalaista valvomaan ihmisten
hyvinvointia ja turvallisuutta. Kysyn vaan. Aikamoinen moka tässäkin tehty. - Anonyymi
Se on sellainen yksi tuhannesta, joka ymmärtää ja osaa jokeltaa suomea.
- Anonyymi
Ovat yhtä ja samaa kaikki kuskit ja "Laadunvalvojat"
Ennen näiden Suomeen tuloa ei ollut niinkuin nyt on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069