Olen menettänyt kaiken

Anonyymi-ap

Duunia ei ole eikä tule, pelkkää velkaa ja betonikorsu, jonka vuokrat rästissä. Kukaan nainen tällaista huoli ja Persekään ei mene kaupaksi lähikaupan tuulikaapissa. Oulun kylmissä tuulissa kävelen edestakaisin katsoen onnellisia ihmisiä jotka menevät ja tulevat taidenäyttelyihin ja ravintoloihin -siis syömään. Tpripoliisikaan ei tarjoile pamppua pebaan.

Asd

27

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulin Tuiran Lidlistä ja pyöräilyn ohessa huomasin että kaikki ympärilläni on kauniin vihreää sillä nyt luonto herää.
      Kannattaa laittaa tarpeeksi vaatetta ja tuulipuku päälle niin tuuli ei häiritse.
      Onnellisia ihmisiä ei ole. Hymyilen ja jään odottamaan pyörätien varteen mutta kaikilla on kiire ja he eivät näytä onnellisilta.

• Anonyymi

Yritin saada asunnon Tuirasta, mutta aika tylysti torjuivat minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne Kylmiksen kaltaista spurgua ota sinne. Ulkoinen habitus on suurin tekijä. Víttu mikä joutomies.

-Kuolema Kylmikselle Ry

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu tänne kun mulla tossa 34 pulloa koskenkorvaa. Muijan kanssa jo Jussi aloitettu. Nurmikon jos ajat niin viinat tarjotaan kyl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu tänne kun mulla tossa 34 pulloa koskenkorvaa. Muijan kanssa jo Jussi aloitettu. Nurmikon jos ajat niin viinat tarjotaan kyl.

Ei helekkari menen täysin sekaisin väkevistä ja aivan tajuton krapula. Viina on viisasten juoma, joten ei sovi minulle. Mutta kiitos kuitenkin.

• Anonyymi

Aloitus kertoo Kylmiksen elämästä. Miksi ASD feikkaa Keijoa?

• Anonyymi

ASD ja Kylmis asuvat samassa rapussa Puohitiellä. Heillä on hyvin samankaltainen elämä keskenään. Juovat samaa olut-merkkiä, Myyvät peppuaan Alepan tuulikaapissa ja yht'aikaa ovat aina putkassakin.

Pelkkää sattumaa.

• Anonyymi

Kumpikin asuu samassa päässä.
      Lisäksi Kylmis vuokrasi alapäänsä naapuritalon ryyppyremmille, mutta ASD ei tätä hyväksynyt. Protestiksi vuokraa yläpäätään vanhemmille herrasmiehille. Kummallakin on sama psykiatri ja lääkkeet. Edes lääkäri ei erota heitä toisistaan saati palstalaiset.

• Anonyymi

Mutta uskokaa tai älkää, he ovat todellakin kaksi eri henkilöä. Sitä on vaikea uskoa.

• Anonyymi

Eikö Oulun kaupunki saa sitä janoista puohitien vuohea jo sukulaisten hoiviin Ruotsiin? Ruotsi on rikas maa.

• Anonyymi

Sitä minäkin! Sinne jonnekin matu-ghettoon muiden loisijoiden keskuuteen asumaan.

• Anonyymi

Ryyppäämään sinä menisit ravintoloihin. Ruokaa et ole ikinä ostanut , vaan käyt leipäjonosta s-nan sonni.

• Anonyymi

Se on hävikki-ruokaa. Ei voi laskia loisimiseksi.

• Anonyymi

Ruokaa, joka on menossa roskiin, sossurotta Kylmis syö. Kelan tuet se käyttää täysin alkoholliin.

• Anonyymi

Mua niin vítuttaa, kun mua vihataan, vaikka yritän vain selviytyä päivästä toiseen, koska en enää uskalla tappaa itseäni. Kyllä, olen sossu-rotta. En kykene töihin, vaikka yrittänyt olen kyllä.

Haluan eutanasian, siitä on kietäydytty kaksi kertaa Hollannissa ja Sveitsissä. En uskalla tappaa itseäni ilman avustusta.

-Kylmis

• Anonyymi

Alankomaat ja Itävalta.

• Anonyymi

Älä Kylmis ota tosissaan. Huoli kova sinun haimasta ja maksasta, vaikka maksallesi ottajia olisi. Se on kestomaksa. Kestää isältä pojalle. Sukupolvelta toiselle.

• Anonyymi

HAHA!

Pitkälle edennyt maksakirroosi, joka aiheuttanut aivan hirveän virtsan hajun. Synttäreillä käyminen on kiusallista, koska kusella täytyy myös käydä. Vessaan jää hirveä urean haju.

Kun se toistamiseen lähtee taas pissalle, se haistaa vessassa saman lemun, kuin kämpässäänkin. Se haju ikäänkuin pinttyy sinne eikä lähde millään pois.

• Anonyymi

Jos Kylmiksen odööri on voimakkaasti urean ja sonnan täyteläinen niin miksi Oulun kaupunki ei ratkaise Kylmiksen asunnottomuutta sijoittamalla hänet marketin takapihalle bajamajaan.
      Bajamaja olisi käytännöllinen, koska talvella oma höyryävä sonta lämmittäisi asumuksen.
      Kylmikselle bajamaja!!! Kylmis ei vesijohtoa tarvitse, koska ei peseydy eikä juo vettä. Pimeässä bajamassa kesäillat olisi tunnelmallista viettää.

• Anonyymi

Olen askeetikko, joka ei vaadi pajoa. Ainoastaan alkoholia.

• Anonyymi

Siellä bajamajassa voisi aivan hyvin viettää aikaansa kännykän kanssa.

• Anonyymi

B1-lausuntojen mukaan Keijolla ei ole enää montaa vuotta elinaikaa. Miksi sitä kiusataan ihan yhteiskunnan tasolla? -20% alennus perustoimeentulotuestakin. Miksi? Ovatko suomalaiset päättäjät sadisteja?

• Anonyymi

Eihän rantojen miehellä ole mitään hätää näin kesäkeleillä.

Hyvällä tuurilla puistoon sammuttua poliisit vielä kuljettavat ilmaiseen majoitukseen yöksi.

• Anonyymi

Kylmiksen tukiaisia, kun leikataan -20% , niin sillä summalla katetaan koko puolustusbudjetti vaihtoehtoisesti valtio ei tarvitse ottaa velkaa lainkaan. Kylmis saattaa vaikuttaa harmittomalta, mutta käyttää valtaansa ja perustuslakia häikäilemättä kuin Kekkonen.
      Suomi ajautuisi vakavaan valuuttakriisiin ja kansainvälisen valuuttarahaston IMF:n ohjaukseen, jos Kylmis lopettaa tissuttelun ja narauttaa juhannuksena korkin auki. Helvetti repeää ja vuoden verokertymä on kaadettu ahnaaseen kitaan yhdellä puraisulla.

• Anonyymi
        UUSI

Kuolema Kylmäkädelle! Se on pahempi, kuin Hitleri.

• Anonyymi
      UUSI

Minua pierettää niin perhanasti, etten pääse huussista. Saakeli, kun perse räjähtää kohta.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on turun sanomat persvaossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe