Luin Facesta äsken julkasuaan niistä voimakoruistaa, niin onko kellään kokemuksia että toimiiko?
Tekisi mieli kokeilla, kun tarvisin hiukan apua liittyen yhteen ihmissuhteeseen.
Ja että onko kellään tietoo että ketä mahtaa olla se joku tunnettu julkkis, jolla on kuulemma nähty sellanen, että olis Naomin hänelle tekemä?
Kokemuksia Naomin talismaaneista?
11
158
Vastaukset
- Anonyymi
Mullon ja toimii :) Mies ensin vähän vitsaili jostain woodoosta kun näki mulla, mutta sitten kun kuuli että yks karsee tapaus meitin työpaikalta lähti, on vitsailu vähentyny.
Hankin mulle suojaan siltä tyypiltä töissä, oli aina jostain nakuttamassa. Sen jälkeen kun aloin käyttää tätä, tuli muutaman kerran mun eteen, avas suunsa niin kuin olis taas ollut jotain asiaa, mutta sulkikin suunsa ja meni ohi. Nyt on tosiaan lähteny, sai kuulemma toisen paikan. - Anonyymi
Ensten hommasin amuletin, sitten talismaanin, vaikuutaisi että on toiminut, käytän ihan silläkin kun ovat kauniita, omanlaisiansa.
Mua kiinnostaa kaikki noituuteebn ja sellaseen liittyvät asiat muutoskin niin nää sopii mulle.- Anonyymi
Laitoin talismaanin tilaukseen, hiukanko jännittää..-,- Pikkusisko töäyttää heinäkuulla vuosia, aion tilata hänelle myös lahjaksi.
- Anonyymi
huvittava ketju, aloittaja vastailee itselleen. Tuon saman kirjoitustyylin tunnistaa myös muiden näkijöiden haukkumisista.
- Anonyymi
huvittavaa ainakin se että toi kommentti minkä tähän tänää laitoin, on ihan ensimmäinen mitä ikinä mihkään.
Tarttee varmaa alkaa useemminkii täälhä tuntuu oleva oikee topikki salapolliisei. - Anonyymi
Samaa katsoin. Hullu mikä hullu, näkeehän sen ketjuistakin, joissa räksyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa katsoin. Hullu mikä hullu, näkeehän sen ketjuistakin, joissa räksyttää.
joo, huomattu on. "topikki salapoliisi" räksyttää joka ketjussa ja aina toi sama "Kirjoitustyylin tunnistaa" määkintä..
Meinaan kuinka monella eri tyylillä suomenkieltä voi kirjottaa kysyn vaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, huomattu on. "topikki salapoliisi" räksyttää joka ketjussa ja aina toi sama "Kirjoitustyylin tunnistaa" määkintä..
Meinaan kuinka monella eri tyylillä suomenkieltä voi kirjottaa kysyn vaa.Räksyttää joka ketjussa samaa että joku räksyttää. Hah! Kattois peiliin.
- Anonyymi
Ihme noita-akkatouhuja. Joku saa kirouksen ja hiljenee, kun laittaa korun kaulaan?
- AnonyymiUUSI
Viellä ei mutta pian on :D saan matkaani samalla kun käyn tulkinnassa :D
- AnonyymiUUSI
Saako kullinnuppiin oman korun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2752460Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001324- 1081221
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777