Kokemuksia Naomin talismaaneista?

Anonyymi-ap

Luin Facesta äsken julkasuaan niistä voimakoruistaa, niin onko kellään kokemuksia että toimiiko?
Tekisi mieli kokeilla, kun tarvisin hiukan apua liittyen yhteen ihmissuhteeseen.
Ja että onko kellään tietoo että ketä mahtaa olla se joku tunnettu julkkis, jolla on kuulemma nähty sellanen, että olis Naomin hänelle tekemä?

16

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullon ja toimii :) Mies ensin vähän vitsaili jostain woodoosta kun näki mulla, mutta sitten kun kuuli että yks karsee tapaus meitin työpaikalta lähti, on vitsailu vähentyny.

Hankin mulle suojaan siltä tyypiltä töissä, oli aina jostain nakuttamassa. Sen jälkeen kun aloin käyttää tätä, tuli muutaman kerran mun eteen, avas suunsa niin kuin olis taas ollut jotain asiaa, mutta sulkikin suunsa ja meni ohi. Nyt on tosiaan lähteny, sai kuulemma toisen paikan.

• Anonyymi

Ensten hommasin amuletin, sitten talismaanin, vaikuutaisi että on toiminut, käytän ihan silläkin kun ovat kauniita, omanlaisiansa.

Mua kiinnostaa kaikki noituuteebn ja sellaseen liittyvät asiat muutoskin niin nää sopii mulle.

• Anonyymi

Laitoin talismaanin tilaukseen, hiukanko jännittää..-,- Pikkusisko töäyttää heinäkuulla vuosia, aion tilata hänelle myös lahjaksi.

• Anonyymi

huvittava ketju, aloittaja vastailee itselleen. Tuon saman kirjoitustyylin tunnistaa myös muiden näkijöiden haukkumisista.

• Anonyymi

huvittavaa ainakin se että toi kommentti minkä tähän tänää laitoin, on ihan ensimmäinen mitä ikinä mihkään.
        Tarttee varmaa alkaa useemminkii täälhä tuntuu oleva oikee topikki salapolliisei.

• Anonyymi

joo, huomattu on. "topikki salapoliisi" räksyttää joka ketjussa ja aina toi sama "Kirjoitustyylin tunnistaa" määkintä..
        Meinaan kuinka monella eri tyylillä suomenkieltä voi kirjottaa kysyn vaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo, huomattu on. "topikki salapoliisi" räksyttää joka ketjussa ja aina toi sama "Kirjoitustyylin tunnistaa" määkintä..
        Meinaan kuinka monella eri tyylillä suomenkieltä voi kirjottaa kysyn vaa.

Räksyttää joka ketjussa samaa että joku räksyttää. Hah! Kattois peiliin.

• Anonyymi

Ihme noita-akkatouhuja. Joku saa kirouksen ja hiljenee, kun laittaa korun kaulaan?

• Anonyymi

Viellä ei mutta pian on :D saan matkaani samalla kun käyn tulkinnassa :D

• Anonyymi

Pitipä mennä sinne faseen kurkkimaa että mitä ne sellaset talismaanit. Ehkei ois pitäny kun alko kiinnostaa siinnä määrin että nyt on tilauksessa.

• Anonyymi

Kiinalaisen verkkokaupan tuotteet voi olla myrkyllisiä :(

• Anonyymi

No tämä. Ssmanlaista rojua on nettikaupat pullollaan.

• Anonyymi

Näillä ei onneksi ole mitään tekemistä minkään verkkokauppojen kanssa. Itselläni ollut käytössä pian 4 vuotta ja aion hankkia vielä toisen. Nimittäisen TOIMII!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä ei onneksi ole mitään tekemistä minkään verkkokauppojen kanssa. Itselläni ollut käytössä pian 4 vuotta ja aion hankkia vielä toisen. Nimittäisen TOIMII!

Miksi hankit toisen jos edellinen jo toimii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hankit toisen jos edellinen jo toimii?

Onpa tyhmä kysymys. Kertoo vaan siitä ettei ole hajuakaan mistä niissä voimakoruissa on kysymys. Ja luuleeko jotenkin että joku lähes jokapäiväisesti käytössä oleva kestäisi ikuisesti.

• Anonyymi

Uskotteko te kaiken, mitä luette?
      Trumpilla oli, kun se kompastui.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe