Kokemuksia Naomin talismaaneista?

Anonyymi-ap

Luin Facesta äsken julkasuaan niistä voimakoruistaa, niin onko kellään kokemuksia että toimiiko?
Tekisi mieli kokeilla, kun tarvisin hiukan apua liittyen yhteen ihmissuhteeseen.
Ja että onko kellään tietoo että ketä mahtaa olla se joku tunnettu julkkis, jolla on kuulemma nähty sellanen, että olis Naomin hänelle tekemä?

61

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullon ja toimii :) Mies ensin vähän vitsaili jostain woodoosta kun näki mulla, mutta sitten kun kuuli että yks karsee tapaus meitin työpaikalta lähti, on vitsailu vähentyny.

Hankin mulle suojaan siltä tyypiltä töissä, oli aina jostain nakuttamassa. Sen jälkeen kun aloin käyttää tätä, tuli muutaman kerran mun eteen, avas suunsa niin kuin olis taas ollut jotain asiaa, mutta sulkikin suunsa ja meni ohi. Nyt on tosiaan lähteny, sai kuulemma toisen paikan.

• Anonyymi

Ensten hommasin amuletin, sitten talismaanin, vaikuutaisi että on toiminut, käytän ihan silläkin kun ovat kauniita, omanlaisiansa.

Mua kiinnostaa kaikki noituuteebn ja sellaseen liittyvät asiat muutoskin niin nää sopii mulle.

• Anonyymi

Laitoin talismaanin tilaukseen, hiukanko jännittää..-,- Pikkusisko töäyttää heinäkuulla vuosia, aion tilata hänelle myös lahjaksi.

• Anonyymi

huvittava ketju, aloittaja vastailee itselleen. Tuon saman kirjoitustyylin tunnistaa myös muiden näkijöiden haukkumisista.

• Anonyymi

huvittavaa ainakin se että toi kommentti minkä tähän tänää laitoin, on ihan ensimmäinen mitä ikinä mihkään.
        Tarttee varmaa alkaa useemminkii täälhä tuntuu oleva oikee topikki salapolliisei.

• Anonyymi

Räksyttää joka ketjussa samaa että joku räksyttää. Hah! Kattois peiliin.

• Anonyymi

Juuri näin. Mielestäni myös huvittava. Aloittaja vastailee itselleen.

• Anonyymi

Ihme noita-akkatouhuja. Joku saa kirouksen ja hiljenee, kun laittaa korun kaulaan?

• Anonyymi

Viellä ei mutta pian on :D saan matkaani samalla kun käyn tulkinnassa :D

• Anonyymi

Pitipä mennä sinne faseen kurkkimaa että mitä ne sellaset talismaanit. Ehkei ois pitäny kun alko kiinnostaa siinnä määrin että nyt on tilauksessa.

• Anonyymi

Kiinalaisen verkkokaupan tuotteet voi olla myrkyllisiä :(

• Anonyymi

No tämä. Ssmanlaista rojua on nettikaupat pullollaan.

• Anonyymi

Näillä ei onneksi ole mitään tekemistä minkään verkkokauppojen kanssa. Itselläni ollut käytössä pian 4 vuotta ja aion hankkia vielä toisen. Nimittäisen TOIMII!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä ei onneksi ole mitään tekemistä minkään verkkokauppojen kanssa. Itselläni ollut käytössä pian 4 vuotta ja aion hankkia vielä toisen. Nimittäisen TOIMII!

Miksi hankit toisen jos edellinen jo toimii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hankit toisen jos edellinen jo toimii?

Onpa tyhmä kysymys. Kertoo vaan siitä ettei ole hajuakaan mistä niissä voimakoruissa on kysymys. Ja luuleeko jotenkin että joku lähes jokapäiväisesti käytössä oleva kestäisi ikuisesti.

• Anonyymi

Kannattaako sun Aada sellasia sitten tilailla. Pitäisikö jotain vähän tasokkaampaa... Mä tilaan Naomilta korut kun ne on laadukkaita, metalliosatkin hopeaa tai hopeoituja.

• Anonyymi

Uskotteko te kaiken, mitä luette?
      Trumpilla oli, kun se kompastui.

• Anonyymi

Eivät toimineet ainakaan mulla.

• Anonyymi

Ja kuka haluaa tuommoisia pahankätyreitä kaulaansa. Toivotan Naomilke valoa, taitaa olla pimeällä polulla. Toivottavasti löydät Jumalan etkä pelleile henkimaailman kanssa.

• Anonyymi

Taidat ite olla ihan vaan pimeä.
        Mene sinne jumaluuksinesi mitä hänen ketjuissansa nuuskit.

• Anonyymi

Suksi sinne pimeesees pahanilmanlintu. Sä et tiedä Naomista mitään niin mitä hänestä täällä joka ketjussa ulvot. Noissa sun kirjotuksissasi ei ole ainakaan mitään jumalallista, ihan suoraan sanoen saatanallisen häijyjä lurituksia!

• Anonyymi

Tuskin ne niin paksuun kaulaan sopisikaan.
        Sitä paitsi, tää mikä mullakin on, on tosi nuorekkaan näköinen talismaani, en voisi millään katkeran paksukaulan kaulalla kuvitellakaan.

• Anonyymi

Oikeus sanoa mielipide. Ja jos Naomi lähetät pahaa, lähtee sinulle itsellesi taisin. Suojaukset kunnossa.

• Anonyymi

Aada hyvä että suojat pitää. Muista vaihtaa ettei ala tuoksuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aada hyvä että suojat pitää. Muista vaihtaa ettei ala tuoksuu.

Hihi :)

• Anonyymi

En pitänyt Naomin enkelitauluista, joissa naisen kuva. Jotkin kukkataulut Ok.

• Anonyymi

Olisko niissä enkelitauluissa pitänyt olla jonkun mullikan kuva?

Me varmaan tehdäänki paljon sillä tiarolla mistä sä tykkäät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko niissä enkelitauluissa pitänyt olla jonkun mullikan kuva?

Me varmaan tehdäänki paljon sillä tiarolla mistä sä tykkäät.

Jos sun kuvan sais siihen niin varmasti olisi kysyntää 🐷

• Anonyymi

Lähinnä halusin kertoa Naomille, kun hän täällä pyörii kokoajan. Palautetta, kun niin kovasti tuo itseään esille. Mutta ei ole niin valovoimainen ihminen kuin luulee. Naominkin on hyvä muistaa, että jokainen ihminen on samalla viivalla. Se on vain Naomi sinun egosi, joka pönkittää itseäsi. Sitten, kun henkisyytesi todella on siinä tasossa ei itseään tarvitse nostaa jalustalle Ja valitettavasti ihmisillä, jotka pelaavat henkimaailman ym.kanssa tuppaa oma elämä olemaan sekaisin.

• Anonyymi

Ainoo joka täällä pyörii koko ajan olet itte Aada, sun tyylin kyllä tunnistaa kun siitä puskee toi hirvee kateus läpi.

• Anonyymi

En menisi Naomin katsantaan vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi

Joutuisit itse maksamaan. En usko saisit aikaa.

• Anonyymi

Aada sua ei huolittaisi asiakkaaksi, olen ihan varma. Niin negatiiviista ja kateellista energiaa.

• Anonyymi

Kyllä ne toimii, ainakin mulla on toiminut. En tiedä mikä taika niissä piilee ja varmaan onkin jotain taikaa. Tään ekani hankin jo vuosia sitten, hällä oli niitä mukanaan yhdessä tapahtumassa.
      En mä silloin oikeen edes uskonut, että niissä mitään sen kummempaa olisi, mutta on niin kauniita ja erikoisia että halusin hankkia kun Naomilla itselläänkin oli sellainen.
      Ainakaan en itse keksi mitään muuta syytä, miksi yksi asia olisi toteutunut pian sen talismaanin hankkimisen jälkeen, kun ennen sitä ei millään.
      Niissä on omat jutut miten pitää käyttää, nyt on uusi tilanne, ja tilasin uuden.

• Anonyymi

Keskiviikkona sain omani postissa. Jotain tosi maagista tässä on. Tein miten ohjeessa lukee ja otin heti käyttöön. Kaikki muut keinot on jo kokeiltu, toivon että toimii.
      Kaverilta sain vinkin, on Naomin asiakas muuteskin ja sanoi että hänellä toimi juuri miten piti ja nyt käyttää talismaaniaan ihan muuten vaan. Koska se on kaunis ja herättänyt paljon kiinnostusta.
      Joku mies oli luullut häntä ennustajaksi ja sanonut että luuli siksi kun hänellä oli se talismaani kaulassaan. Sitten se mies oli pyytänyt häntä treffeille koska kuulemma mystiset naiset kiinnostaa.

• Anonyymi

Kaikkea sitä kuulee.

• Anonyymi

En suosittele kyseisiä koruja kenellekään.

• Anonyymi

Aha. Vai niin. No onneksi sulta ei kysytty.
        Pitäisi olla aina perusteluja kun jotain toopee negaa esittää, kun muuten ne on vaan sellasia kateushenkisiä hönkäyksiä.
        Eilen juuri Facessa katselin julkaisuaan niistä, aion tottakai osallistua arvontaan, mulla on vaan niin huono arpaonni että tilaan joka tapauksessa. Juuri sen talismaanin mikä on se voimallisempi. Olen ihastellut Naomin omia, haluan mulle jonkun samanlaisen.

• Anonyymi

Miten ne korut on sulta pois? Onko joku sulle nitä tarjonnu. Kannattaako kommentoida asioita mistä ei mitään ymmärrä.

• Anonyymi

Älä nyt Naomi hikeenny, jos en sinun korujasi suosittele muille!!!

• Anonyymi

Älä nyt Aada hikjeenny! Muista suojat!

• Anonyymi

Älä nyt Naomi hikeenny, ota iisisti!!

• Anonyymi

Johan se Naomi hiljeni.

• Anonyymi

Naomi ei ole missään tiemmä äänessä ollutkaan, tuo Aadahan se täällä huuta ketju toisensa perässä, milloin hiestä milloin suojista.

• Anonyymi

Viikon ollut ny käytös, ihan varmaa ei pysty vielä sanoo, mutta lupaavalta vaikuttaa. Jos toimii, hankin vielä toisen.

• Anonyymi

Mulla ollu 2 vuotta enemmän ja vähemmän käytössä. Hankin omani että saisin suojausta yhtä ihmistä kohtaan, joka oli aina mun kimpussa ja puhui musta pahaa selän takana.
        En tiedä mihin tän voima perustuu, on kai jotain ikivanhaa tietoa miten hän näitä valmistaa, lausui jotain loitsua, kuulosti latinallta tai joltain muinaiselta kieleltä, piti käsiensä välisä ja antoi mulle.
        Aina kun tiedän että olen vaarassa törmätä siihen ketä ollu mua kiusaamasa,, pidän korua. viimeksikin tuli mua aulassa vastaan, oli selvästi jo sanomassa jotain, mutta sitten menikin ihan vaikeen oloseksi ja käveli ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ollu 2 vuotta enemmän ja vähemmän käytössä. Hankin omani että saisin suojausta yhtä ihmistä kohtaan, joka oli aina mun kimpussa ja puhui musta pahaa selän takana.
        En tiedä mihin tän voima perustuu, on kai jotain ikivanhaa tietoa miten hän näitä valmistaa, lausui jotain loitsua, kuulosti latinallta tai joltain muinaiselta kieleltä, piti käsiensä välisä ja antoi mulle.
        Aina kun tiedän että olen vaarassa törmätä siihen ketä ollu mua kiusaamasa,, pidän korua. viimeksikin tuli mua aulassa vastaan, oli selvästi jo sanomassa jotain, mutta sitten menikin ihan vaikeen oloseksi ja käveli ohi.

Kiitos, oon ollu kahden vaiheilla, mutta laitoin myös tilaukseen. Mulla vähän vastaava yilanne, vaihdoin työpaikkaa ja siellä on yksi joka onnistiuu pilaan ilmapiirin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, oon ollu kahden vaiheilla, mutta laitoin myös tilaukseen. Mulla vähän vastaava yilanne, vaihdoin työpaikkaa ja siellä on yksi joka onnistiuu pilaan ilmapiirin.

Itse olen menossa siihen Naomin Black Friday -tapahtumaan, olen varannut mulle talismaanin, maltan tuskin odottaa, oon kahden vaiheilla, ostaisinko häneltä myös kirjan, ne kaksi ekaa olen jo lukenut, etttä kai se pitää toi kolmaskin.

• Anonyymi

Höpö höpö. Ei toimi tuo koru.

• Anonyymi

Mihin annoit laittaa, joku napakoru? Eikö ne ole paremmin nuorten ja hoikkien juttuja.

• Anonyymi

Huonoja koruja Naomilla, halpoja kiina-kopioita.

• Anonyymi

A muista syyä. Kauhee jos ei pätkäpaasto toimi ja alkaa tuollain kiukuttaa.
        Halpa on jossain, mutta se ei ole hänen korunsa.

• Anonyymi

Kiinakopioissa ei varmaan olisi puolijalokiviä, helmiäistä, viljeltyjä helmiä, hopeaa vai mitä luulet.
        Sain eilen omani postissa ja tässä mun on kaikkea noita ja kaiken lisäksi mun lempivärit.
        Mieskin ihasteli ja vitsiali että mitäs woodoota se emäntä suunnittelee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinakopioissa ei varmaan olisi puolijalokiviä, helmiäistä, viljeltyjä helmiä, hopeaa vai mitä luulet.
        Sain eilen omani postissa ja tässä mun on kaikkea noita ja kaiken lisäksi mun lempivärit.

Pistähän munakkaalle kullikorutilaukseen. Saatte yhdessä esitellä ensi kesänä rannalla korujanne :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ihmettelin, että miten sain tällaisen talismaanin missä on juuri mun lempivärit.
        Naomihan ei niitä kysynyt, enkä sanonut, mutta on kyllä niin mun oloinen.

Kesällä käytin niin että annoin tän näkyä, tosi kivasti sopii koruksi juuri esim. farkkuasuihin, joita tykkään käyttää, milloin hametta milloin farkkuja. Näin syksyllä on mun puseron alla piilossa.
        On tää toiminut. Siihen mihin hankinkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistähän munakkaalle kullikorutilaukseen. Saatte yhdessä esitellä ensi kesänä rannalla korujanne :)

Kullistako A.lla puute vai mikä sen onkelma. Sitä se tekee kun ei enää nuorene eikä ole edes tötteröhuulia.

• Anonyymi

Kukapa tuota uskoo.

• Anonyymi
      UUSI

Ihanaa! Tänään Naomille BFridayhin! Saan samalla mulle oman talismaanin ja kirjan omistuskirjoituksella, yes, ne mun joululahjoina :D

• Anonyymi
      UUSI

Kukapa tuota edellistä kirjoitusta uskoo, epäilen.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      90
      17100
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      36
      9900
    3. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      28
      4871
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      233
      3865
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      33
      3123
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2820
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      110
      2771
    8. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2712
    9. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      50
      2607
    10. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      2470
    Aihe