Summerfest- mitä järkeä?

Anonyymi-ap

Taas samat esiintyjät, taas samat kuluneet naamat, taas samat moneen kertaan
kuullut biisit. Mitätön esiintymislava on jossakin teltassa, johon mahtuu
muutama sata ihmistä. Kun Popeda esiintyi Mikkelissä, odotin iso lavaa
pettymys oli valtava. Mitä järkeä koko Summerfestissa oikein on?

8

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvinhän toi saa ihmisiä liikenteeseen. Mukava tapahtuma ja palvelut! Ei valittamista, että tässäkin kylässä joku tuollasen järjestää. Muutoinhan täällä ei ole kuin stellassa eläkeläiset liikenteessä, kun kansa tekee työtä.

• Anonyymi

Häpeän mikkeliläisenä ulkopaikkakuntalaisten puolesta Sumerfestin surkeaa, muutamaa sataa
        henkeä vetävää telttaa ja pientä lavaa.

• Anonyymi

Voihan itkupotku. Samat esiintyjät? No Suomessa ollaan ja samat naamat pyörii festareilta toiselle ketkä keikkaa heittää. Kuka sinne pitäisi ottaa, joku kellaribändikö että olisi ihan ennen kuulemattomia biisejä? Mielellään varmaan ottais jonkun isohkon nimen ulkomailta, mutta voi äkkiä olla tulos pahasti pakkasella.. Pitäis nostaa lippujen hintoja ja taas itketään...en tuu ku on niin kallista.

• Anonyymi

Kai pitäisi olla jotain Uga Tsägää, Jennamarikaisabellaa, Hutsi Äijää , DJ Ize CXää, Lanttujyrää ja Yvonnicaa.

• Anonyymi

Mulle on ihan sama, vaikka oliskin nuo edellä mainitut, en Summerfestiä tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on ihan sama, vaikka oliskin nuo edellä mainitut, en Summerfestiä tarvitse.

En minäkään tarvitse, mutta ei se minulta pois ole jos joku muu haluaa mennä sinne musiikkia kuuntelemaan.

• Anonyymi

kyllä se taitaa jälleen kerran olla niin että se vika löytyy sieltä korvien välistä ja syyllinen löytyy peilistä.

• Anonyymi

Ihan sama ketä siellä on ja mitä musiikkia kuuluu, kunhan ei ole häiriöksi. Ei kiinnosta yhtään! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      587
      2286
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1660
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1256
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1164
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1154
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe