Kyllä on ruoka huonontunut kun omistajat vaihtuu. Kovia mustia lihapullia laitettiin kaksi annosta. En ottanut salaattia ja toinen annos oli pieni. 21€. Ois kannattanut mennä farmiin koska ei ne annokset ollut hyviä ja pikkutyttö anoi ettei syö. No eipä tarvii toista kertaa hakee
Ruokapaikka
27
789
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas siinä sekava selostus!
- Anonyymi
mitähän sekavaa siinä oli?
- Anonyymi
Mikä ravintola?
- Anonyymi
Ruokaa nos maksoi 10€ sisälsi 5 palanutta mustaa lihapullat ja vesien muusi. Lapsen annos maksoi myös 10€. Ruoka meni biojätteeseen kotona. Eipä tarvii mennä enää.
- Anonyymi
Edelleen MIKÄ ravintola
- Anonyymi
voisko olla cittarin lounaasta kyse kun viitataan vaihtuviin omistajiin?
- Anonyymi
Todennäköisesti juu ja kun hintakin sopii. Niinku joku kertoi, on ollu munkin mielestä vetistä muusia, mutta mä oon viimeksi syöny ehkä joslkus pari vuotta sitten, sillon se maksoi 7-8€. LIhapullat taas oli ainja mieluummin aavistuksen raakoja eli ne oli hiukan punakoita sisältä mutta ihan syömäkelpoisia. Mää itse tykkään kyllä kunnolla paistetuista mutta en jos ne todella on hiiltyneitä. Silti söisin tollaset mitkä olen ostanut. Salaatit oli hyviä paitsi joskus liikaa vesipitoisia samassa, ja samoin muu ruoka oli hyvää.
Viime kuukaudet käyny lähinnä Farmissa silloin tällöin. Viime lounaasta on jo aikaa, kun riippuu mikä ruoka osuu sopivasti ja sitku pitää olla joku kyyti jompaan kumpaan suuntaan sekä tietysti myös se ettei ole varaa käydä jatkuvasti. Kyllä mä oon lähes kaikesta tykänny. Salaateista vain coleslaw todella vetisen kastikkeen vuoksi ei kovin maukasta. Sitten lasagne tuotu pari kertaa ei nyt ihan raakana mutta kauheen löysänä ja kauheen vaaleena tarjolle.
lajijasuris
lajijasuris
- Anonyymi
Meidän annoksessa ei ollut edes salaattia, ja silti meni normaali hinta.
- Anonyymi
On laiskaa touhua, jos ei jaksa kotona tuollaista sapuskaa itse laittaa, vaikka taloudessa on lapsi. Sitä ei tarvii edes tehdä, kun ostaa pussimuusia ja lihapullat eineshyllystä.
- Anonyymi
Siis lapsi oli kylässä ja päätettiin hakee hyvää valmisruokaa , mutta oli vikatikki. Ja oli väärä paikka. Kun ois älynnyt niin oltais menty vaikka farmiin.
Kyllä perunamuusi täytyy tehdä oikeista perunoista ja laittaa maitoon ja voita joukkoon niin tulee hyvää.- Anonyymi
R&O Herkkukin ihan hyvä valinta noille safkoille, mutta tilaa syödä on niukasti.
Joo jos itse tekee niin sitten kunnolla, kaupan muusia tekisin Apetitin perunapuristeesta (pakaste). Onnistuu vähän tumpelommaltakin. Ostaa isoa Afraa, Rosamundaa ja Annabellekin kyllä käy tai toki Puikulaa jos on kuorimakone tai tykkää näpertää pienten pottujen kanssa. Keittäessä täytyy melkein seistä kattilan vieressä ettei mene ylikypsäksi! Vatkainta voi ihan hyvin käyttää. Lihapullista Kokkikartanon on lähimpänä kotitekoisia - mun mielestä parhaita.
lajijasuris - Anonyymi
Kokeilkaa ihan tavallista lidlin pussimuusia, joka on siinä keltaisessa pahvipakkauksessa neljä pussia. Puoli litraa kiehutettua vettä, 2,5 desiä punaista maitoa ja reilu nokare oikeaa voita. Maitoa voi hieman kattilassa lämmittää, että voi sulaa, ripaus suolaa ja vesi lisättynä jonka jälkeen muusijauhe sekoitetaan siihen. Yksinkertaista, mutta helppoa, jonka jokainen osaa. Varmasti on parempaa muusia, kuin oikeista perunoista huonosti tehtynä. Tämä on siis vain vaihtoehto sille valmiin lämpimän aterian ostamiselle ja yli kymmenen kertaa halvempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R&O Herkkukin ihan hyvä valinta noille safkoille, mutta tilaa syödä on niukasti.
Joo jos itse tekee niin sitten kunnolla, kaupan muusia tekisin Apetitin perunapuristeesta (pakaste). Onnistuu vähän tumpelommaltakin. Ostaa isoa Afraa, Rosamundaa ja Annabellekin kyllä käy tai toki Puikulaa jos on kuorimakone tai tykkää näpertää pienten pottujen kanssa. Keittäessä täytyy melkein seistä kattilan vieressä ettei mene ylikypsäksi! Vatkainta voi ihan hyvin käyttää. Lihapullista Kokkikartanon on lähimpänä kotitekoisia - mun mielestä parhaita.
lajijasurisNo tuolta en hae ikinä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuolta en hae ikinä enää.
Ai sielläkin se on vallan muuttunut semmoset😞 En ole ihan hetkeen käyny, mut tuli mieleen jonkun kertomasta, että joo todellakin muusi oli viimeksi vähän tollasta, kun siihen saakka oli yleensä ihan hyvää paitsi joskus turhan kovaa. Lihapullat kieltämättä joskus aika mustia. Mä on ottanu lihakastiketta jos vaan on ollu.
En mäkään maksais kymppiä vain muusi+muutama lihapulla+pieni salaatti kuin hyvin harvoin, koska tosiaan muusi tumpelommaltakin sujuu ja hyvä lihapullia sekä salaatteja saa kaupasta➡️paljon halvempaa ja parempaa itse tehden
lajijasuris
- Anonyymi
Eikä kokeilla mitään valmis peruna muussia. Totesin että kun tekee itse muusin ja oikeista perunoista muussin niin saa hyvää.
Enkä muutenkaan ois hakenut valmisruokaa mut aattelin että jää enemmän aikaa olla pikku vieraan kanssa ja käydä puistoissa ja pyöräilemässä
R&O saa itse syödä palaneet lihapullansa ja vesimuussinsa.- Anonyymi
Pussimuusit on helppoja, edullisia ja ihan hyviä, kun haluaa säästää aikaa. Varmasti olisi pikku vieraalle maistunut, jos muusista muuten tykkää. Pussimuuseissakin on laatueroja. Jos on kerran kokeillut jotain Xtra tuotetta, niin kannattaa kokeilla jotain vähän kalliimpaa. Mutta kun aikaa on, niin tietenkin oikeista perunoista sitten.
- Anonyymi
Parempi siihenkin vain tyhjähuoneisto, - toinen vaihtoehto ois mennä yrittäjien kans keskusteleen hyvässä hengessä
- Anonyymi
Lähetin jo palautteen . Se sitten siitä
- Anonyymi
Ei ollut pokkaa mennä käymään
- Anonyymi
Mullakin palo kerran lihapullat
- Anonyymi
Täytyykin tässä tehdä Lidlin pussimuusia ja lämmittää kylkeen mikrossa HK.n lihapullia... 😋
- Anonyymi
Onko tässä viestissä mikään totta?
- Anonyymi
Totta on, että pussimuuseja myydään kaupoissa..!
- Anonyymi
Sekin on totta, että aina ei noutopisteiden ruuat vastaa laadultaan asiakkaan odotuksia. Silloin täytyy nostaa asia esille ja kertoa kaikille, kuinka huonoa oli muusi ja lihapullat. Mutta jos ne olisi olleet hyviä, niin ihan omana tietona se olisi pidetty.
- Anonyymi
Loimaalla on näitä ihmisiä
- Anonyymi
Juu, niitä, jotka valittaa esim tämmösillä sivuilla tarkentamatta kyseisestä paikkaa eikä voida mennä antamaan palautetta sinne minne se kuuluu! Kannattaisi tarkastaa ja tuote heti paikan päällä.
- Anonyymi
Olisit pyytänyt medium pullia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697