Ruokapaikka

Anonyymi-ap

Kyllä on ruoka huonontunut kun omistajat vaihtuu. Kovia mustia lihapullia laitettiin kaksi annosta. En ottanut salaattia ja toinen annos oli pieni. 21€. Ois kannattanut mennä farmiin koska ei ne annokset ollut hyviä ja pikkutyttö anoi ettei syö. No eipä tarvii toista kertaa hakee

27

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipas siinä sekava selostus!

• Anonyymi

mitähän sekavaa siinä oli?

• Anonyymi

Mikä ravintola?

• Anonyymi

Ruokaa nos maksoi 10€ sisälsi 5 palanutta mustaa lihapullat ja vesien muusi. Lapsen annos maksoi myös 10€. Ruoka meni biojätteeseen kotona. Eipä tarvii mennä enää.

• Anonyymi

Edelleen MIKÄ ravintola

• Anonyymi

voisko olla cittarin lounaasta kyse kun viitataan vaihtuviin omistajiin?

• Anonyymi

Todennäköisesti juu ja kun hintakin sopii. Niinku joku kertoi, on ollu munkin mielestä vetistä muusia, mutta mä oon viimeksi syöny ehkä joslkus pari vuotta sitten, sillon se maksoi 7-8€. LIhapullat taas oli ainja mieluummin aavistuksen raakoja eli ne oli hiukan punakoita sisältä mutta ihan syömäkelpoisia. Mää itse tykkään kyllä kunnolla paistetuista mutta en jos ne todella on hiiltyneitä. Silti söisin tollaset mitkä olen ostanut. Salaatit oli hyviä paitsi joskus liikaa vesipitoisia samassa, ja samoin muu ruoka oli hyvää.

Viime kuukaudet käyny lähinnä Farmissa silloin tällöin. Viime lounaasta on jo aikaa, kun riippuu mikä ruoka osuu sopivasti ja sitku pitää olla joku kyyti jompaan kumpaan suuntaan sekä tietysti myös se ettei ole varaa käydä jatkuvasti. Kyllä mä oon lähes kaikesta tykänny. Salaateista vain coleslaw todella vetisen kastikkeen vuoksi ei kovin maukasta. Sitten lasagne tuotu pari kertaa ei nyt ihan raakana mutta kauheen löysänä ja kauheen vaaleena tarjolle.

lajijasuris

lajijasuris

• Anonyymi

Meidän annoksessa ei ollut edes salaattia, ja silti meni normaali hinta.

• Anonyymi

On laiskaa touhua, jos ei jaksa kotona tuollaista sapuskaa itse laittaa, vaikka taloudessa on lapsi. Sitä ei tarvii edes tehdä, kun ostaa pussimuusia ja lihapullat eineshyllystä.

• Anonyymi

Siis lapsi oli kylässä ja päätettiin hakee hyvää valmisruokaa , mutta oli vikatikki. Ja oli väärä paikka. Kun ois älynnyt niin oltais menty vaikka farmiin.
      Kyllä perunamuusi täytyy tehdä oikeista perunoista ja laittaa maitoon ja voita joukkoon niin tulee hyvää.

• Anonyymi

R&O Herkkukin ihan hyvä valinta noille safkoille, mutta tilaa syödä on niukasti.
        Joo jos itse tekee niin sitten kunnolla, kaupan muusia tekisin Apetitin perunapuristeesta (pakaste). Onnistuu vähän tumpelommaltakin. Ostaa isoa Afraa, Rosamundaa ja Annabellekin kyllä käy tai toki Puikulaa jos on kuorimakone tai tykkää näpertää pienten pottujen kanssa. Keittäessä täytyy melkein seistä kattilan vieressä ettei mene ylikypsäksi! Vatkainta voi ihan hyvin käyttää. Lihapullista Kokkikartanon on lähimpänä kotitekoisia - mun mielestä parhaita.

lajijasuris

• Anonyymi

Kokeilkaa ihan tavallista lidlin pussimuusia, joka on siinä keltaisessa pahvipakkauksessa neljä pussia. Puoli litraa kiehutettua vettä, 2,5 desiä punaista maitoa ja reilu nokare oikeaa voita. Maitoa voi hieman kattilassa lämmittää, että voi sulaa, ripaus suolaa ja vesi lisättynä jonka jälkeen muusijauhe sekoitetaan siihen. Yksinkertaista, mutta helppoa, jonka jokainen osaa. Varmasti on parempaa muusia, kuin oikeista perunoista huonosti tehtynä. Tämä on siis vain vaihtoehto sille valmiin lämpimän aterian ostamiselle ja yli kymmenen kertaa halvempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

R&O Herkkukin ihan hyvä valinta noille safkoille, mutta tilaa syödä on niukasti.
        Joo jos itse tekee niin sitten kunnolla, kaupan muusia tekisin Apetitin perunapuristeesta (pakaste). Onnistuu vähän tumpelommaltakin. Ostaa isoa Afraa, Rosamundaa ja Annabellekin kyllä käy tai toki Puikulaa jos on kuorimakone tai tykkää näpertää pienten pottujen kanssa. Keittäessä täytyy melkein seistä kattilan vieressä ettei mene ylikypsäksi! Vatkainta voi ihan hyvin käyttää. Lihapullista Kokkikartanon on lähimpänä kotitekoisia - mun mielestä parhaita.

lajijasuris

No tuolta en hae ikinä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuolta en hae ikinä enää.

Ai sielläkin se on vallan muuttunut semmoset😞 En ole ihan hetkeen käyny, mut tuli mieleen jonkun kertomasta, että joo todellakin muusi oli viimeksi vähän tollasta, kun siihen saakka oli yleensä ihan hyvää paitsi joskus turhan kovaa. Lihapullat kieltämättä joskus aika mustia. Mä on ottanu lihakastiketta jos vaan on ollu.

En mäkään maksais kymppiä vain muusi+muutama lihapulla+pieni salaatti kuin hyvin harvoin, koska tosiaan muusi tumpelommaltakin sujuu ja hyvä lihapullia sekä salaatteja saa kaupasta➡️paljon halvempaa ja parempaa itse tehden

lajijasuris

• Anonyymi

Eikä kokeilla mitään valmis peruna muussia. Totesin että kun tekee itse muusin ja oikeista perunoista muussin niin saa hyvää.
      Enkä muutenkaan ois hakenut valmisruokaa mut aattelin että jää enemmän aikaa olla pikku vieraan kanssa ja käydä puistoissa ja pyöräilemässä
      R&O saa itse syödä palaneet lihapullansa ja vesimuussinsa.

• Anonyymi

Pussimuusit on helppoja, edullisia ja ihan hyviä, kun haluaa säästää aikaa. Varmasti olisi pikku vieraalle maistunut, jos muusista muuten tykkää. Pussimuuseissakin on laatueroja. Jos on kerran kokeillut jotain Xtra tuotetta, niin kannattaa kokeilla jotain vähän kalliimpaa. Mutta kun aikaa on, niin tietenkin oikeista perunoista sitten.

• Anonyymi

Parempi siihenkin vain tyhjähuoneisto, - toinen vaihtoehto ois mennä yrittäjien kans keskusteleen hyvässä hengessä

• Anonyymi

Lähetin jo palautteen . Se sitten siitä

• Anonyymi

Ei ollut pokkaa mennä käymään

• Anonyymi

Mullakin palo kerran lihapullat

• Anonyymi

Täytyykin tässä tehdä Lidlin pussimuusia ja lämmittää kylkeen mikrossa HK.n lihapullia... 😋

• Anonyymi

Onko tässä viestissä mikään totta?

• Anonyymi

Totta on, että pussimuuseja myydään kaupoissa..!

• Anonyymi

Sekin on totta, että aina ei noutopisteiden ruuat vastaa laadultaan asiakkaan odotuksia. Silloin täytyy nostaa asia esille ja kertoa kaikille, kuinka huonoa oli muusi ja lihapullat. Mutta jos ne olisi olleet hyviä, niin ihan omana tietona se olisi pidetty.

• Anonyymi

Loimaalla on näitä ihmisiä

• Anonyymi

Juu, niitä, jotka valittaa esim tämmösillä sivuilla tarkentamatta kyseisestä paikkaa eikä voida mennä antamaan palautetta sinne minne se kuuluu! Kannattaisi tarkastaa ja tuote heti paikan päällä.

• Anonyymi

Olisit pyytänyt medium pullia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      69
      1537
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1004
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      834
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      811
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      750
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      746
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      724
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe