Kyllähän on taas mielenkiintoinen kattaus. Ei hyvää päivää. Samannäköisiä tyyppejä näkee joka päivä kun vie roskia ulos. Missä on taso ???
Miss Suomi ehdokkaat
11
299
Vastaukset
- Anonyymi
Toi Iina tai jotain on nyt missikisoissa joka oli love Islandissa. Vedätti sitä jätkää huolella, että sai näkyvyyttä noihin missikisoihin. Milloin toi miesten hyväksikäyttö loppuu ??????
- Anonyymi
Reetulla on uusi tyttöystävä, kolmekymppinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, kas kuin ei juuri ja juuri 18 v?
Voisikin ottaa hieman IsoD:stä mallia, ettei noin vanhojen kanssa ala styylaamaan.
- Anonyymi
Jep. Näin on.
- Anonyymi
Tuo ensimmäinen Sarah jotain on aivan kuin Sara Siepin ja Minna Turusen risteytys.
- Anonyymi
Olis nyt toi iiris oikonut edes hampaansa ennenkuin lähti missikisoihin.
- Anonyymi
Kukaan näistä ei ole hyvännäköisiä ja ei ainakaan missi tasoisia missään nimessä.
- Anonyymi
Ei mitään kaunotarta kyllä ollut.
- Anonyymi
Jos tossa on taso niin ei hyvältä näytä. Luulisi että edes yksi olisi edukseen mutta kun ei niin ei.
- Anonyymi
Koko kisat voi lopettaa. Ei löydy enää tasokkaita edustajia. Lopetetaanhan täällä paljon hyödyllisempiäkin asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357