Spekulaatiota

Anonyymi-ap

Kun ei voi tietää, jää kaikki arvailuksi. Ehkä testasit viehätysvoimaasi minuun, ei sen kummempaa – kun näit, että katseeni pehmeni lopulta, olit saanut haluamasi. Sitten vain kohti seuraavia seikkailuja. Tai ehkä hait pelkkää huomiota, validaatiota?

Tai sitten olet pattitilanteessa kuten minä. Numero tallella ja vähän keskusteluakin, mutta miten jatkaa tästä? Kun ei todella tiedä toisen tilanteesta mitään. Suora tykitys olisi väärin, potentiaalisesti tunkeilevaa. Eikä näytä olevan mitään kasuaalia reittiä luoksesi, enää.

Toivon, että se ei ollut viimeinen kerta kun saan kuulla sinusta.

34

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, et sä voi tommosta kirjottaa. Tai jos tää koskis mua niin sanoisin et ei oo totta. Sun kanssa mun on ollut alusta asti täysin mahdoton feikata mitään.

• Anonyymi

Harmi kun ei ole tunnisteita, niin olisin voinu pyytää vaikka ulos. Joten antaa asian olla, ja jatketaan matkaa.

• Anonyymi

Olishan tuo kiva tietää edes alkukirjain 💜

• Anonyymi

Totta mikä se olisi?

• Anonyymi

ohi

• Anonyymi

Ei ollut viimeinen kerta

• Anonyymi

Enpä ole muistaakseni koskaan laittanut hänelle puhelimeen viestiä. Yhden työsähköpostin taisin laittaa, johon ei vastannut. Se tuntui kyllä kieltämättä näin vuosia sitten kurjalta. Siitä päätellen ei välittänyt minusta edes työtoverina. Olipa se surullista. Vieläkin muistan, että otti päähän, kuitenkin kun minun kanssani kiusoitteli ja leikki vähän tylynlaisesti.

Se oli kyllä! Se oli tosi raivostuttavaa. Olin kuitenkin niin ihastunut, että tutkaillessamme yhdessä asioita, hän olisi voinut kertoa ja näyttää minulle ihan, mitä vain. En olisi ymmärtänyt siitä mitään. Niin solmuun aivoni meni.
      Varmasti piti minua jälkeenjääneenä. No olinkin pahasti hänen jälkeensä jäänyt. 😅

• Anonyymi

Täällä palstalla monesti hoetaan, että pyydä vain ulos tai vähintään nyt sitä viestiä... Mutta kaikki oikeassa elämässä eläneet tietää, että ei se niin mene yleensä. On merkityksetöntä flirttiä, mikroihastumisia, hurmaamista ihan vain huvin vuoksi ja kaikista eniten omia kuvitelmia ja yksinäistä haaveilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla monesti hoetaan, että pyydä vain ulos tai vähintään nyt sitä viestiä... Mutta kaikki oikeassa elämässä eläneet tietää, että ei se niin mene yleensä. On merkityksetöntä flirttiä, mikroihastumisia, hurmaamista ihan vain huvin vuoksi ja kaikista eniten omia kuvitelmia ja yksinäistä haaveilua.

Todellakin. Viestin laittaminen ihastukselle ei ratkaise mitään, kun ihastus onkin yksipuolista. Kokemusta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin. Viestin laittaminen ihastukselle ei ratkaise mitään, kun ihastus onkin yksipuolista. Kokemusta on.

Se ratkaisee sen, että sun ei tartte enää jossitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin ja enpä varattuna muuta voinut odottaakaan, että ei sillä. Työsähköpostikin oli vain työasiaa, mutta kai ihminen siihenkin vastaa jos kiinnostaa yhtään.

• Anonyymi

En saanut selvää sinusta.

• Anonyymi

Saa lähestyä ja viestiä niin paljon kuin sielu sietää, en siitä pahastu.
      En itse halua häiritä sillä hänelläkin sitä muuta siinä omasta takaa. .
      Toki kummallakin velvoitteensa joten ei ihan lennosta olla tässä itsekään valmiina vaikka kummatkin ehkä spontaaneja tietyssä mielessä.
      Aina on kiva nähdä ja toki toivon että edelleen nähdään ja joskus voisimme myös pysähtyä ja hetken taas jakaa keskenämme. 🙂

• Anonyymi

Jaa josko mun tuota viehätysvoimaa tarvis testailla ni osaan kysyä kasvotusten mennäänkö panemaan ni ei voi toinen ainakaan ymmärtää mitään väärin ettäkö olisi kiinnostusta johonkin muuhunkin muka

• Anonyymi

Toivottavasti ei olisi omalta kaivatulta. Tuo ensimmäinen kappale on todella loukkaava.

• Anonyymi

Loukkaava vai että loukkaannuit siitä?
        Kaksi aivan eri asiaa.

Itse en näe mitään kummallista siinä, että joku vähän testailee viehätysvoimaansa toiseen. Se on todella yleistä, arkista ja etenkin nuorten naisten tapauksessa lähes tiedostamatonta. Luonto puhuu omaa kieltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loukkaava vai että loukkaannuit siitä?
        Kaksi aivan eri asiaa.

Itse en näe mitään kummallista siinä, että joku vähän testailee viehätysvoimaansa toiseen. Se on todella yleistä, arkista ja etenkin nuorten naisten tapauksessa lähes tiedostamatonta. Luonto puhuu omaa kieltään.

Tuo kommentti onneksi varmisti sen, että et ole kaivattuni. Hän ei ikinä puhuisi noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kommentti onneksi varmisti sen, että et ole kaivattuni. Hän ei ikinä puhuisi noin.

Oletteko lestadiolaisia tjsp?
        En vinoile vaan yritän arvailla ketä loukkaa viettelevä kanssakäyminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko lestadiolaisia tjsp?
        En vinoile vaan yritän arvailla ketä loukkaa viettelevä kanssakäyminen.

Hän on mies, joka ei missään nimessä ampuisi niin traagisesti ohi, että ajattelisi sen olevan "viettelevä kanssakäyminen", joka on se loukkaava aspekti tuossa. (Ja itse asiassa nyt kun ajattelen itse tarkemmin, oli aika loukkaavaa minun puoleltani edes pysähtyä hetkeksi miettimään, voisiko hän kirjoittaa tuon ensimmäisen kappaleen kaltaisen tekstinpätkän minusta. Ei tietenkään kirjoittaisi, koska tuntee minua sen verran kuitenkin. Haksahdin vain hetkeksi, koska toisen kappaleen sisällössä oli omaan tilanteeseen sopivaa mukana.) Mutta niin, ei koske minua tämä aloitus, joten illanjatkot.

• Anonyymi

Minulle on usea nainen tehnyt tuon tempun. Eli testanneet viehätysvoimaansa, jopa varattuina. Osan olen tiennyt varatuksi ja osaa en.
      Ihastuin erääseen jälkimmäiseen ja rikoin sydämeni.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

Siksi luen aina todella pitkään naisen luonnetta ennen kuin otan hänet vakavasti.

Ne, jotka menee pelkän viehättävyyden perässä, saavat tietenkin kärsiä ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

Ei voi varmasti tietää kuka näitä aloituksia tekee.
      Niin en varmasti vastaa. Enää. Joskus olen vastaillut.

• Anonyymi

Höhhöhhöh

• Anonyymi

Siksi se tuntuu vielä pahemmalta, mitä tein koulun päättäjäisissä.

• Anonyymi

Siitähän on ikuisuus.

• Anonyymi

Niin mutta silti ......

• Anonyymi

Olen idiootti. Tiedätkö mitä tein.

• Anonyymi

Teimme sopimuksen poikien kanssa, että livahtaisimme ulos.

• Anonyymi

Oli viinaa, vanhempien talo ja menetimme ajantajun.

• Anonyymi

Yritin palata ja sitten ......

• Anonyymi

Koko juttu oli iso sotku.

• Anonyymi

Kun viimein palasin, ei Ellaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe