määrittämätön ei elimellinen psykoottinen häiriö.. eli onko se tavallaa diagnoosi joka asetetaan toistaseks kunnes oikee diagnoosi "keksitään" :D tai jtn no kuitenkin nyt on menny jonkin aikaa hyvin mutta alko pelottaa et jos alan taas kuulla ääniä tai näkemään näkyjä :( ei ne salakuuntelu laitteetkaa kivoja pelkoja ollu mut töihin paluu on nyt tulossa ja sairastuin alkuu siks et työstä tuli liikaa stressia enkä kestäny sitä :( nii nyt pelkään et sairastun uudelleen. entä jos mä oon jo sairastunu enkä vaa tajua sitä xd nooo toivotaan etten oo yksikseen tupakka paikalla jutellu jne. ei oo kivaa nyt ollenkaa. tänää viimeks käyny juttelemassa mut 45min ei tuntunu riittävältä siks oon tääl purkaa vähä mieltä
-25v nainen
psykoosista parantuminen
24
207
Vastaukset
- Anonyymi
jotenki tuntuu vaa et pää sekoo :( paniikkikohtausko meinaa tulla?
- Anonyymi
olet nuori 25
nuoret etsivät itseään
kannattaa koko huomio kiinnittää terveyteen
kuka olet horoskoopissa?
merkki kertoo kuka olet luonteeltasi ja mitä asioita ovat sinulle tärkeitä elämässä
pitää sitten löytää ja tukea niitä asioita, mitä horoskoopissa ovat sinulle tärkeitä
antaa rauhaa itsellesi käsitellä henkisiä asioita
henkisyydellä voi parantua kuten uskonnot
hare krishnoilla on suoria vastauksia joskus
- kasvissyöminen
- brahmi ja ashwagandha
- jooga ja filosofia
- öljyä kehoon rauhoittaakseen- Anonyymi
lääkkeet antavat aikaa käsitellä asioita, koska ilman psykoosilääkkeitä aika tuntuu, että lyhenee, koska kivut ovat kovia
lääkkeiden kanssa rauhassa hyvää tulee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lääkkeet antavat aikaa käsitellä asioita, koska ilman psykoosilääkkeitä aika tuntuu, että lyhenee, koska kivut ovat kovia
lääkkeiden kanssa rauhassa hyvää tulee- ei päihteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- ei päihteitä
AIKA PALJON ON OPISKELUSTA, ETTÄ OPIT UUTTA TIETOA MAAILMASTA JA SOSIALISAATIOTA, ETTÄ ET JÄÄ YKSIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AIKA PALJON ON OPISKELUSTA, ETTÄ OPIT UUTTA TIETOA MAAILMASTA JA SOSIALISAATIOTA, ETTÄ ET JÄÄ YKSIN
..opiskelusta kiinni on paljon...
- Anonyymi
kiitos vastauksesta oon jousimies mut en kyl eti itteeni millää lailla mulla on vakityö jossa haluan pysyä jos vaan mielenterveys kestää ja sitä toivon kyllä. kokeilin olla ilman lääkkeitä koska halusin voida hyvin lääkkeettömästi mut vointi meni huonommaks joten ei onnistu ja nyt pelkään sekoavani koska lääkkeet alotettiin uusiks ja menee aikaa et ne vaikuttaa varmaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..opiskelusta kiinni on paljon...
eka lapsi perheessä on älykäs
toka on tunteellisempi, sosiaalisempi
kolmas on toimija
neljäs...
kakkosesta eteenpäin lapset ovat spontanneja ja elämäniloisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- ei päihteitä
joo ei päihteitä enää ne vaa huononti vointia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eka lapsi perheessä on älykäs
toka on tunteellisempi, sosiaalisempi
kolmas on toimija
neljäs...
kakkosesta eteenpäin lapset ovat spontanneja ja elämäniloisiakirjat:
- arosusi
- carlos kastaneda
- bhagavad ghita
- ayerveeda ja horoskoopit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos vastauksesta oon jousimies mut en kyl eti itteeni millää lailla mulla on vakityö jossa haluan pysyä jos vaan mielenterveys kestää ja sitä toivon kyllä. kokeilin olla ilman lääkkeitä koska halusin voida hyvin lääkkeettömästi mut vointi meni huonommaks joten ei onnistu ja nyt pelkään sekoavani koska lääkkeet alotettiin uusiks ja menee aikaa et ne vaikuttaa varmaankin.
sitä testaa olotiloja lääkkeiden kanssa ja ilman
itse söin auliisti lääkkeitä koska psykoosi tuntui pelottavalta
söin vuosia ja opiskelin itseni kuiville kunnes eräänä päivänä en enää tarvinut lääkkeitä
eivät vastaukset heti tule ja kestää se
tarvitset monenlaista apua eri ihmisiltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
söin vuosia ja opiskelin itseni kuiville kunnes eräänä päivänä en enää tarvinut lääkkeitä
tarvitset monenlaista apua eri ihmisiltäjoo ei ollu hyvä idea kokeilla ilman lääkkeitä oloo mut nyt taas tiedän että todella tarviin niitä. vieläku sitä lääkettä sais apteekista mulla on pistos aika huomenna ja saan vasta sen jälkeen apteekista lääkkeen ku purkavat tilaus tuotteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarvitset monenlaista apua eri ihmisiltäseuraa päivähoroskooppi, jossa katso mitkä horoskooppi merkit ovat sinulle vaikeita, tuottavat päävaivaa ja kun löydät niitä, se tarkoittaa, että ongelmasi ydin piilee noissa merkeissä
ongelma voi tulla jostakin perhekuvioista esimerkiksi
pitää löytää uusi suhde vaikeisiin merkkeihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarvitset monenlaista apua eri ihmisiltäja joo oon vähän malttamaton pitää varmaan totutella ajatukseen että noit lääkkeitä syödään ja pistetään monta vuotta vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seuraa päivähoroskooppi, jossa katso mitkä horoskooppi merkit ovat sinulle vaikeita, tuottavat päävaivaa ja kun löydät niitä, se tarkoittaa, että ongelmasi ydin piilee noissa merkeissä
ongelma voi tulla jostakin perhekuvioista esimerkiksi
pitää löytää uusi suhde vaikeisiin merkkeihinsitten jousimiehen oma paranemisen strategia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja joo oon vähän malttamaton pitää varmaan totutella ajatukseen että noit lääkkeitä syödään ja pistetään monta vuotta vielä
keho tarvitsee tukea koska psykoosi on sairautta, jota pitää lääkitä
mieli vakuuttaa, että ei ole sairas tai että selviää, mutta on koko ajan psykoosissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keho tarvitsee tukea koska psykoosi on sairautta, jota pitää lääkitä
mieli vakuuttaa, että ei ole sairas tai että selviää, mutta on koko ajan psykoosissatieto on kanssa valta että kun oppii uusia asioita se antaa lisää voimaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarvitset monenlaista apua eri ihmisiltäja kiitos vastauksesta helpottaa ahdistusta ku ajatukset vähä selkeenty nytten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tieto on kanssa valta että kun oppii uusia asioita se antaa lisää voimaa
opiskella niitä asioita mitä todella tarvitsee, jotka antavat voimaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lääkkeiden kanssa rauhassa hyvää tuleenii lääkkeet vaa aiheuttaa tunne latistumista joten kun puhun jostain vaikeesta nii mä vaan sitte puhun tunteita ei herää eikä mtn onko sillon siitä hyötyä mut nii kauheet olot tuli ilman lääkkeitä ettei oo vaihtoehtoa
- Anonyymi
mieleen vaikuttavat:
1 - fyysinen kunto
2 - perheen ja suvun tilanne (onko äiti huolissaan? )
3 - yhteiskunnallinen tilanne kuten politiikka ja muut
4 - kosminen sää ja horoskooppi: aurinkomyrskyt, komeetat, asteroidit, planeetat - Anonyymi
kiitos vastanneille hetkeks tuntu et helpotti mut nyt taas iha ku aivot kävis ylikierroksilla :( jtn koitan muistaa tai jtn koittaa tulla mieleeen mutta ne blokkaantuu en tiiä itekkää pitää toivoa et seuraavan piikki ajan sais mahd nopeesti
- Anonyymi
Hei
Töihinpaluu voi olla raskasta, mutta ajattele niin päin, että ompahan jotain muutakin tekemistä, kuin äänien kuuntelua.
Oletko kokeillut erilaisia couping mekanismeja? Musiikinkuuntelut jne? Onko teidän alueella jotain ääniäkuulevien ryhmiä jne jne?
Ja heitän vielä linkin moniäänisten yhdistykseen. Koska tämän enempää en osaa auttaa.
Tsemppiä.
https://moniaaniset.fi/
Ps. IPS työhönvalmennus on erikoistunut auttamaan työnhaussa. Ei liene sinulle ajankohtainen jos sinulla jo on työpaikka, mutta tiedoksi niille kaikille muille ääniä kuuleville jotka hakee työtä...- Anonyymi
kiitos paljon sinulle :) en oo tietoinen et ois mitään ryhmiä täällä päin ei oo ainakaan psykiatrian klinikalla moisista koskaan mainittu joskus oli psykoosi ryhmät klinikalla missä annettiin tietoo mut sen jälkeen en oo kuullu mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946