Toyo-ukot voisivat noudattaa liikennemerkkejä myös kauppojen pihoissa.
Mm. Tokmannin piha-alueella on muutamia kärkikolmioita jotka tarkoittavat siellä ihan samaa kuin muuallakin liikenteessä ja koskevat myös Toyo-ukkoja!
En viitsisi ottaa Toyotaanne mersuni kylkeen.
Hei Toyota ukot!
15
272
Vastaukset
- Anonyymi
Tarviiko minunkin noudattaa?
Nim. Nissan-ukko - Anonyymi
Vie alottaja korttisi viranomaiselle kun noin ahistaa.Vanhan meserotiskosi paalaa ja tee ympäristöteko.
Terv id- Anonyymi
No niin, ensimmäinen liikennemerkkejä tuntematon puolisokea toyota ukkohan se siellä ilmottautuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, ensimmäinen liikennemerkkejä tuntematon puolisokea toyota ukkohan se siellä ilmottautuu...
Urpohönö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urpohönö..
Hauska tutustua Urpo Hönö!
- Anonyymi
Huomioikaa tiaisenkadulla että siellä ei ole kolmioita!
- Anonyymi
Ne on vaan ohjeellisia, hanaa vaan ja sekaan. Nyt olet asiasta sanonut ja osaat varautua siihen että sieltä tullaan.
Muistathan noudattaa tässäkin kohti ennakointipykälää- Anonyymi
Sanooko se pykälä että kolmion takaa tulevaa pitää väistää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanooko se pykälä että kolmion takaa tulevaa pitää väistää?
Miten lie mutta älä aja ikinä toista kylkeen, se on se ohje, silloin sinut tulkitaan että ajoit päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lie mutta älä aja ikinä toista kylkeen, se on se ohje, silloin sinut tulkitaan että ajoit päälle
Etenkin jos tulee kolmion takaa niin on kovin heikoilla...
- Anonyymi
Vai haastaa Toyota-ukot riitaa, ehdotan joukkotappelua keskustaan. T: Nissan-ukko
- Anonyymi
Joukkotappelun ehdottaja itse katselee nahinointia varmaankin jonkun selän takaa.
- Anonyymi
Jokohan pitäis lukea nämä mannelavettimiehetkin näihin polleisiin automerkkeihin joiden asenne muihin liikkujiin on vähintäinkin arveluttava. Tesla- ja pemari-kuskeja osaa jo varoa.
- Anonyymi
Mites ko mulla on tällanen vanha Subaru. Saako tällä tuikata mesen kylkeen? Haittaako vähemmän ko Toyotalla kylkeen ajo?
- Anonyymi
Tojotamies menee eikä meinottele , niin kuin Pieni kul**set mersumiehet jotka pelkää liikennettä ja ovat aina jaloissa pyörimässä ja itkevät Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285