Painostava ja raskas, että jotain ikävää tulossa itselle tai jollekin toiselle 😟😩
Hirvee tunne
18
1382
Vastaukset
- Anonyymi
😕 Onko sille tunteelle jotain perusteita? 🫤
- Anonyymi
Ei niille yleensä ole. Toivottavasti johtuu vaan ilmanpaineesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niille yleensä ole. Toivottavasti johtuu vaan ilmanpaineesta.
Niinpä. Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Oletko mies vai nainen?
Nainen ja nuo alemmat viestit ei minulta. On se kumma kun pitää tulla tappelemaan joka ketjuun.
- Anonyymi
Rukoile paljon. Sinua autetaan. Jeesus on Herra!
- Anonyymi
Sä pääsit vadnlopulta.
Koska kovasti niin tahdoit.😤
Tein niinku aidosti tahdoit!
Terveisin pitkä nainen 🖤- Anonyymi
Pääsit vain lopultakin kokonaan eroon minusta!
mies ! Sitä tahdoit ja toivoit yli kuukauden !
Osaan lähteä kyllä kun mullei oo mitää väliä eikä arvoa!
Ansaitsen parempaa kohtelua ...
Jotain parempaa viimein ...
Anna mun olla ja lähde menee !
- Anonyymi
Toivon, että tästä lähtien koko Suomi auttaa sinua, kuin kukkaa kämmenellä,
eikä, sinua koskaa jätetä pois tai yksin,
Koskaan, eikä milloinkaan enää,
N- Anonyymi
😭 voi kun ihana viesti. Vaikka sarkasmia taisi olla.
- Anonyymi
Varmaan toi ilmasto, kun täälläkin tuntunut aivan siltä, kuin veret olis tupakinpuruja.
- Anonyymi
Täällä ainakin ukkosrintama näyttäisi lähestyvän, ajattelin olla piikikäs kuin ruusu tai nokkonen. Kukaan kotka ei kävele päältäni ☺️
- Anonyymi
Ei siihen sentään kuole jos vähän tuntuu.
Jos pidätetään niin silloin kyllä tuntuu vaikka tiedät, että sinut pidätetään. Siinä voi lähteä henki, koska se käy psyykkeen päälle niin kovasti, että ihminen jolla on heikko psyyke voi mennä tajuttomaksi.
Ihminen jolla on vahva psyyke ottaa sen AIVOJEN BUUSTAUKSENA, koska joidenkin ihmisten aivot vaativat vähän rajumpia käsiteltyjä niin alkaa toimimaan.- Anonyymi
Tuota pidätys oli vielä pientä siihen tunteeseen jos pitää valita, että lähdetkö mieluummin vankilaan vai POTKITKO TUNNIN JALKAA OVEN KARMIIN ILMAN KENKIÄ.
Pidätys ja vankila on tuohon tunteeseen jos vertaa niin, kuin pääsisi TAIVAASEEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota pidätys oli vielä pientä siihen tunteeseen jos pitää valita, että lähdetkö mieluummin vankilaan vai POTKITKO TUNNIN JALKAA OVEN KARMIIN ILMAN KENKIÄ.
Pidätys ja vankila on tuohon tunteeseen jos vertaa niin, kuin pääsisi TAIVAASEEN.Tuohon tunne leikkiin voi ottaa vielä lisäksi kyynärpäiden hakkaamisen oven karmiin myös.
Jos haluaa vähän lisää tunnetta kynnyksen päälle voi pudottaa itsensä polvilleen.
Siitä ne tunteet lähtee pikku hiljaa ikävinä liikkeelle ja sen jälkeen tulee yleensä HYVÄN OLON TUNNE, kun ikävän tunteen on käynyt ensin läpi.
- Anonyymi
Paholainen vaanii joka kulman takana
- Anonyymi
Luoja varjele intuitio-ihmisiltä.
Te olette raskaita lähimmäisiä.
Pahimmat soittaa vaikka keskellä yötä, että tuli etiäinen, että olet vaarassa! Kiva teitä lohdutella siinä kun olisi muutakin tekemistä kuten nukkua.
Kai tajuatte että se on oma mt joka reistaa?- Anonyymi
Ikävä, jos sinulla tuommoisia kokemuksia... Ei ole mielenterveydestä kyse, jos on herkkäaistinen.
- Anonyymi
Olipa taas tuntemus oikeassa.
Lepää rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797