Mitä toivoisit merkkipäivälahjaksi?

Anonyymi-ap

Minä toivoisin Armeijan reppua, jossa on iso kansi.

37

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jonkun oman rakkaan kanssa ravintolaan syömään hyvää ruokaa,

oma rakas voisi olla joku omista lapsistani tai lapsenlapsistani,
      kaikki ei yhtäaikaa kuitenkaan pääse paikalle,

• Anonyymi

Kukkakimppua ja kakkukahvit rakkaimpien kanssa.

• En ainakaan enterorokkoa niinkuin tyttäreni sai lapseltaan äitienpäivälahjaksi.

• Anonyymi

Lastenlapset ovat kultaakin arvokkaampia, ei siinä joku ohimenevä rokkotauti mitään paina.

• Anonyymi kirjoitti:

Lastenlapset ovat kultaakin arvokkaampia, ei siinä joku ohimenevä rokkotauti mitään paina.

No tuo "kultaakin arvokkaampia" ei oikein minun kohdalleni kolahda.
        En ole materialisti, enkä ymmärrä kullan arvon päälle mitään, metallia kun metallia.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

No tuo "kultaakin arvokkaampia" ei oikein minun kohdalleni kolahda.
        En ole materialisti, enkä ymmärrä kullan arvon päälle mitään, metallia kun metallia.

Verottajan hyväksymien rajojen puitteissa tapahtuvat kuukausittaiset tasasummasiirrot menevät vanhempien ratkaisujen mukaisiin rahastosijoituksiin.
        Niiden lisäksi lastelasten synttärilahjoiksi talletetut unssin kultaharkot eivät näy verotettavina lahjoina.

• Anonyymi

Kaikenlainen kulta on arvossaan, vanhat kultakorut, sormukset ja vanhat rannerenkaat. Kiertävät kauppiaat ostavat kiljuen , ja maksavat mukavasti piirongin laatikoihin unohtuneista koruista.

• Anonyymi

mua ei korut kiinosta mlle ne ei ole arvokkaita vaikka ovat kultaa,
        kyllä omat ihmiset ovat korvaamattoman kalliita mikää maan päällä ei korvaa rakaita ihmisiäni,

• Anonyymi

En mitään. En vietä merkkipäiviä.

• Anonyymi

" En vietä mitään merkkipäiviä". Hirmuinen sattuma. Menee ne merkkipäivät siinä missä muutkin 364 vrk. Meikäkorstollakin.

• Anonyymi

Miksi pitäisi antaa jollekin jotain kun se on sattunut syntymään jonain
      päivänä ? Kaikkihan me ollaan jonain päivänä synnytty.

• Anonyymi

Voi, en ole koskaan tykännyt olla juhlakalu. Ihan tavallinen hyvä arki on paras ,,, syntymäpäivänäkin.

• Anonyymi

Vähättelet!

• Anonyymi

Ai mitä vähättelen?

• Anonyymi

En toivo lahjoja, en edes lapsena muista koskaan mitään toivoneeni esim. jouluisin.

• Anonyymi

Kalenteririippuvilla merkkipäivillä ei ole koskaan ollut minulle merkitystä.
      Sama koskee juhlapyhiä. Pyhä kuin pyhä! Aivan sama.
      Hamassa muinaisuudessa pyhillä, ja varsinkin juhlapyhillä oli käytännön merkitystä eri toimintojen suhteen. Ollutta mikä mennyttä.
      Vaimoni on hoitanut merkkipäivien muistamiset ja joululahjukset.
      Aivan avioliiton alussa hän otti kerran puheeksi synttäri- ja joululahjukset ja minun suhtautumiseni niihin. Mainitsin, että pankkitilimme on ehdolla rva TAI hra ja hänellä on 5:n tonnin rinnakkaiskortti käytettävissä. Rouva voi toteuttaa tarpeellisiksi katsomansa lahjomiset.

• Anonyymi

Toivoisin, että kaikki maailman sotahullut seniilit sedät häviäisivät yhtäkkiä kuin yhdestä iskusta eivätkä ikinä enää palaisi palleilleen eivätkä yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Luontokuvaajien ammattikameraa mie olen toivonut joulupukkiuskoisesta alkaen. Pian 80v. tulee täythen. Olisi jo aika.
      Hyvät laithet maksavat tuhansia, jos riittääkhän. Ne on käheit laitteit tänäpäivän.

. paltehisen pake.

• Anonyymi

En mitään tavaraa, ostan itse mitä tarvitsen. Joskus lapsenlapset ovat käärineen lahjapaperiin jonkun piirroksen tai itse askarrellun tavaran, viimeksi oman valokuvansa jalkapallovärmeissä. Se oli mukava yllätys.
      Mutta se mitä haluan ja saan, on että tulevat ja näyttävät tulevan mielellään, Laitan ruoan ja passaan. Ja olen niin onnellinen heistä. Kukan saattavat tuoda, se vielä menettelee, muuten en pidä lahjoista.

• Anonyymi

Koska minun ,2025-06-05 18:23:20, kirjoitukseni on poikinut noin ikäviä kommentteja, laitan tähän mitä minä saan heiltä. Sellaista mikä ei ole suoranainen lahja.
        Kuuntelevat kun on huolta, keskustelevat elämästä. Pitkiä puheluita. Kutsuvat lastensa juhlaan niin kotona kuin koulussa. Lähtevät kanssani teatteriin itse lippunsa maksaen, lähtevät kanssani lenkille. Vaihtavat lamput, ovat järjestämässä muuton, neuvovat atk-asioissa, auttavat kielissä ja jos minusta ei mitään kuulu, soittavat kysyäkseen mitä kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska minun ,2025-06-05 18:23:20, kirjoitukseni on poikinut noin ikäviä kommentteja, laitan tähän mitä minä saan heiltä. Sellaista mikä ei ole suoranainen lahja.
        Kuuntelevat kun on huolta, keskustelevat elämästä. Pitkiä puheluita. Kutsuvat lastensa juhlaan niin kotona kuin koulussa. Lähtevät kanssani teatteriin itse lippunsa maksaen, lähtevät kanssani lenkille. Vaihtavat lamput, ovat järjestämässä muuton, neuvovat atk-asioissa, auttavat kielissä ja jos minusta ei mitään kuulu, soittavat kysyäkseen mitä kuuluu.

Missä ne ikävät kommentit ovat? Eihän kertomasi kommentin alla ole kuin oma vastauksesi.

• Anonyymi

monelle ahneet laiskat lastenlapset ovat elämän täyttymys

• Anonyymi

Jos jälkikasvu on ahnetta ja laiskaa sorttia, on tarpeellista mennä peilin eteen seisomaan. Sieltä näkyy syyllinen.

• Anonyymi

Noin kirjoitti katkera vanhus, jolla ei lastenlapsia ole. Omat lapset eivät kykeneväisiä perhettä perustamaan eikä elättämään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin kirjoitti katkera vanhus, jolla ei lastenlapsia ole. Omat lapset eivät kykeneväisiä perhettä perustamaan eikä elättämään..

Mitäpä meinaat? Ilkeys inhottaa.

Hyvin monien lapset olisivat aivan "kykeneväisiä" saamaan perillisiä ja heistä tulisi vallan hyviä vanhempia, mutta he ajattelevat toisin: kuka hullu tällaiseen maailmaan tekee lapsia!

• Anonyymi

Tietysti hiljaisuutta. Jopa isosiskoni unohti syntymäpäiväni, se on vaan jotenkin niin hämyn peitossa.

Pyysin kerran selvänäkijää katsomaan, mitä hän näkee kokoonpanossani.
      - Olet jotenkin sumun keskellä, kirjoitti. Mutta eipä pyytänyt maksuakaan "katsomisestaan".

Eilen sain torkahtamisen aikana selvän viestin. Katsoin herättyäni kellon olevan 9.45. Kun en kirjoittanut viestiä paperille, se häippäsi muistista välittömästi.

. kuin puro kuusimetsän halki - niit tulee ja menee.

• Anonyymi

Voe voe. Mun kätensä vapisoot jo niin bal, että k-sepälle on vietävä vanha rannekellonsa. En osais pikkupatteria laittaa ehkä muutenkaan.
      Vanhoi kelloroskoppeit oli säästyn. Muutes. Otin pikkupelurin töihin. Annoin avaimen, jolla se saap työkalukopin lukon auki.

Se rosvo kyyläsi ikkunastaan kun köpittelin pankkiin. Sehän tyhjensi kotini sillä aikaa. Oli muuttanu Helsinkiin. tuhansien rosvosaaliin vei kamatrokarille.
      Se hyvitti muutaman lantin paremmasta esineestä.

Tapaamme vielä pilven pääll, senkin rosvo!

• Anonyymi

Malttia ja järkeä pitäis saada, on hieman vajausta näissä.

• Anonyymi

Kunnon tanssit, joissa EI olisi puutetta miehistä.

• Anonyymi

Ook sää nyhvomaani?

• Anonyymi

Mää haluisin vanhan 7,62 Pystykorvan.
      T. Arska.

• Anonyymi

Vuoden tanssiliput.

• Anonyymi

Lipun maailmanympäri matkalle ja samalla seuralainen, joka ymmärtää muutakin kuin oluen juonin ja osaa nauttia näyttelyistä, ja maisemien erilaisuudesta.

• Anonyymi

olll ja män synttärit, tuota lahjaa en saanut, en muuten muutakaan.
        Ei tullu ketään kahville, vaikka, en kyllä kutsunutkaan.

• Anonyymi

00:54;07
        On kuin tehty juuri meikäläiselle!
        Milloin?

• Anonyymi

Rauhaa maailmaan ja ihmisille hyvä tahto!

Der Alte

• Anonyymi

Tuohon toivomukseen voin minäkin yhtyä!

Siis tulkoon maailmaan rauha ja ihmisille hyvä tahto!

Eräs tässä peräs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3483
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2094
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1557
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1440
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1185
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1132
    Aihe