Mä sotkin omat asiani jo teinikiäsenä niin pahoin ,ettet voijut jatkaa meidän välisiä asioita loppuun asti ikinä todella.
Tein silloin valintoja joita ei voi perua .
Ja seurausten kanssa on kestettävä ja elettävä vain .
Minulta se särki sydämeni ja terveyden .
En tiedä miten sulle kävi .
Toivon että sinulle kävi ja käy paremmin❤️ .
Naiselta
Joka on historiansa vanki.
PS en oo Veera textinomija tyypille..
Anteeksi mies
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää esitystä taas. Muuten hyvä mutta se historia on täyttä potaskaa.
- Anonyymi
Miten sä voit tulla toista mollaamaan, jos pyytää anteeksi. Vähän valoja.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä voit tulla toista mollaamaan, jos pyytää anteeksi. Vähän valoja.
Sivusta.Sitä mäkin vähä mietin .
Mut tiedän et on yks joka vois noinki kyllä töräytellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mäkin vähä mietin .
Mut tiedän et on yks joka vois noinki kyllä töräytellä.Mä tiedän neljä jotka vois töräytellä tuohon tapaan.
- Anonyymi
Ei mitään hätää, se oli ensimmäisiä asioita, joita hoksasin sinusta.
Olen tietenkin eri mieltä tuosta historian voimasta meidän yli. Eikö joka päivä ole tavallaan uusi elämä? No, en enää tuputa sinulle käsityksiäni.
Voin todella hyvin, kai paremmin kuin koskaan.
Sattui niin perkuleesti, mutta varmaan kun sen antoi tapahtua niin se meni myös ohi.- Anonyymi
Huomaatko
sä voitit pelkosi ja oot vahvempi kuin ikinä. Sekin on syvää rakkautta ❤️
Että se rakas voi saa kasvaa ihmisenä jos sille on tarve. Joko tuettuna tai ilman
Ihmisestä ja asiasta riipuen.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847