Huijaus on kolmivaiheinen. Yhteys otetaan puhelimella.
https://yle.fi/a/74-20165264
Varokaa, taas liikkeellä uusi verkkopankkihuijaus
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
parieuroa verkkopankissa oleva hermostuu ja alkaa jakaa tietojaan
soittajalle ja mielluummin kirjallisesti lapulle oven ulkopuolelle
johon voi vielä lisätä luettelon yhtä tyhmistä sukukulaisista
joihin soittaja voi yrittää murtautua
ensin yksivaiheinen sitten kaksi sitten kolme sitten neljä sitten
viisivaiheinen
moni on ylpeä että häntä yritetään huijata viisivaiheisella
kun hän on niin tärkeä
uhri - Anonyymi
Kun ei omista ns. älykännyä, ei ole v aaraa.
- Anonyymi
Vanhan ihmisen pitää olla valppaana ja luottamatta joka paikassa.
Ulkomaalaiset raukkamaisesti iskevät aina heikompiinsa: lapset, vanhukset. Mustalaiset parkkeeraavat invalidi-paikoille.- Anonyymi
huumejunkit joita sosialistit säälivät ja teettävät huumehuoneita ja sote-palveluja niilleroistoille
huomatkaa, että usein junkkiporukka selittää että he menivät junkki1 tapaamaan sairaalaan ja siellä ... koska ne makaavat koko elämänsä kalliissa sairaalahoidossa ja väliaikana ryöstelevätvanhuksia - Anonyymi
Myös meidän sivullisten on puututtava asiaan, jos huomaamme ulkomaalaisia epäilyttävissä puuhissa vanhusten kimpussa.
- Anonyymi
Lahkolaisia on töissä,joka hiton sairaalassa ja hoitokodissa. Ne tietää jos sairauksia niin ilmestyvät ovelle jehovan asian kanssa.
1990 luvulla kun muutin pienelleen kuntaan niin alkoi tulal ovelle monta x vuodessa. Kiusamista ja VAINOA.
Jehovalaisuus, jehova on saatanan palvontaa.- Anonyymi
Olen nähnyt Helenan (uraohjus, = Kostaninuksen äiti, köyhästä perheestä ammatti tarjoilija tms, poika keisari) hakeman Jsuksen
ristin vuodelta 326 Roomaan, ei mitään tungosta, tungos on vatikaanissa
ketään ei kiinosta (Helena on 100 -varmasti elänyt, jeesus ei)
No nyt T-ristillä ei voi riiputtaa ihmisruumista joten raamatussa ristiinnaulitseminen
on keksitty juttu 100-varmasti MUTTA
Jehovat eivät käytä ristiä josta olen päättänyt antaa heille noin 100 pistettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271934
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561286Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?641207Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47896Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798