Olen aikuinen ja minut kutsuttiin työvoiman palvelukeskukseen TYPiin . En ole todellakaan tahallisesti työtön tässä kohtaa elämääni vaan henkilökohtaisista asioista jotka ei tänne kuulu. Haluan silti kertoa kaikille miten nöyryyttävää ja vastenmielistä tuo toiminta tuolla on! Ensinnäkin, kaksi isoa rouvaa istuu pöydän toisella puolella niin kauan hymyillen ja "kivoista keleistä" höpötellen. Juu, hetken höpöteltyämme niitä näitä, täytyi allekirjoittaa lukemani lappu velvollisuudesta. Sen jälkeen alkaa tuo iso sosiaalitantta lukemaan vuokra-sopimustani ääneen omalta ruudultaan. Kertoen senkin mm. minkä mittainen vuokra-aika minulla on. Aivan kun en itse tietäisi. Hän alkaa seuraavaksi lähes maasta taivaaseen kehumaan tulevia uusia kavereita kuntouttavasta työtoiminnasta, joihin kohta tulen tutustumaan. Toinen noista akoista alkaa vuorostaan kyselemään, "Vai, olisiko karenssi kiva?" Olin jo aivan ymmälläni sekaisin siitä, mihin helvettiin olin allekirjoitukseni myötä, siis pakon edessä joutunut lähtemään mukaan. Olen vajaakuntoinen työnhakija eikä minulla ole todennäköisesti mikään pakko lähteä epämiellyttäviin porukoihin ja paskaisiin tiloihin aivan huvikseen nyt jollain hikisellä n.9 euron päivä-liksalla ruuveja pyörittelemään... Siis. Sanokaapa muut jotain ja onko teillä kokemuksia tuosta epäinhimillisestä paikasta ja sen työntekijöistä? Yks vastaantulija jo kertoi, että häntä seuraavat puhelimen träkker sovelluksilla ja vastaavilla, koska dataa kerätääm jatkuvasti. Voiko tämä pitää paikkaansa? uskoisin. Kaikki lähes mahdollista nykyaikaisessa, ääriään kieroutuneessa älylaitemaailmassa, jotta ei juuri realiteetteja enään.
TYP Oulu toiminta ja järjettömyydet
7
133
Vastaukset
- Anonyymi
Tiietään. Tuo tumma sairaalloisen ylipainoinen nainen pönkittää omaa itsetuntoaan sillä toisille suoranaisesta vittuilusta. Vaalee akka päihdeongelmainen ex linnatyöntekijä tjs. näkyy paljon baareissa mekko korvissa päisällänsä ja huutelee rivouksia XD
- Anonyymi
Aivan turhaa odottaa MITÄÄN ihmisyyttä enää. Yrittävät tappaa meidät kloorivedellä jota Oulun hanoista pukkaa solkenaan. Pakottavat raajarikot ja vammaiset häpäisemään itsensä kaikin mahdollisin keinoin. Missä järki? Ei ole kuin tunnottomuutta ja pakottamista paikassa kuin paikassa. Aivan tyhmää.
- Anonyymi
Olen 100% varma että kenelläkään terveystarkastajallakaan ei ole edes aikaa puuttua noihin klooriaine pitoisuuksiin jolla paskaveestä tehään MUKA juomakelpoista. Vittu on se kumma kun on niin paska olo itelläkin kokoajan!!!
- Anonyymi
Johan sen uutisetkin sanoo: "Paskin hallitus ikinä historiansa aikana!" Ja tuo on totta joka sana. Ajaudumme vääjäämättä suoraan tuhoon hyvin pitkälti kiduttavissa olosuhteissa. Juuri tuo nöyryyttäminen, häpeä, pelolla lietsonta (koskee hihojaan käärivistä vartijoista joilla keltainen neste noussut pysyvästi aivolohkoon ja ÄO on enintään pakostakin 50.) Näitä maalittajia riittänee. Tuo TYPin homma on hirveää. Tuo silmälasipäinen rehevä akka TYPissä ei todellakaan ole puolellasi, vaan ns. rahapussinsa puolella, hänelle on annettu oikein selvät ohjeet miten viedä lopullinenkin järki huonovointisen köyhän ihmisen päästä. TERVE JA HYVÄSTI PASKA.
- Anonyymi
Tuo paska alkoi monilla jo vuonna Sipilän hallituksen aikaan, Marinin aikana sama homma et eläpä etsi vastauksia väärästä paikasta
- Anonyymi
Ei ole kokemusta kyseisestä paikasta, kun olen työssäkäyvä ja työkuntoinen. Sanon vain: Älkää ottako henkilökohtaisesti kyseisen paikan kohtelua. Ei ole asiakkaan vika jos kyseisen paikan virkailijalle on vain lusikalla annettu.
- Anonyymi
Näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643