Syynä on se, että täällä on tämä suuri yritys, jonka tämän maan päättäjät haluaa kaapata itselleen rahan takia perholaisten tuella.
Perhoa johtaa Valtioneuvosto
7
564
Vastaukset
- Anonyymi
Perhossa vallitsee täysi anarkia, poliisi ei toimi, koska se on mukana viemässä rahaa. Kunnanjohtajaa on yritetty erottaa Eurooppaa myöten, hän pysyy vallassa Euroopan Komission tuella.
- Anonyymi
Kyllä maito on aika kallista. Muurahaiset ovat juuri näitä vallankäyttäjiä. Tekevät töitä pesässään. Kyllä hindustanissa on on hyvä johtaja. Hän olis varmaan hyvä tuomaan hindu uskontoa torjumaan muurahaisia.
- Anonyymi
Perhoon on ufoja tulossa heistä tulee hyviä perholaisia
- Anonyymi
Perhon Osuuspankkia johtaa Valtioneuvosto eli Suomen hallitus, sen se on näköinenkin täynnä väärinkäytöksiä.
- Anonyymi
Miten on mahdollista että valtioneuvosto johtaa Perhon Osuuspankkia . Onko siellä asukkaat niin heikko lahjaisia, ettei löydy pätevää henkilökuntaa yllä pitämään pankkitoimintaa .
- Anonyymi
Kaiken takana on länsimafia, jonka kelkkaan maan hallitus on lähtenyt saadakseen rahaa.
- Anonyymi
Ufot laskeutuivat möttöseen ja muuttivat kaiken tällaiseksi. Viereiset potilaat Ja lääkärisetä ei vät usko, vaikka onhan tämä totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376