SOK:laisen osuusliikkeen Prisma- tavarataloissa laatikkokärryineen poukkoilevat tuotekeräilijät estävät sujuvan ostokierroksen ja häiritsevät asiakkaita tympeällä käytöksellään. Isot laatikkokärryt tukkivat käytäviä ja niitä jätetään miten sattuu esteeksi. Ilmiö tuntuu vain pahenevan koko ajan.
Lieneekö osuuskaupan yksiköillä tarkoituskin hankkiutua noutotukuiksi joissa ei tuotteita itse valitsevia asiakkaita olisi lainkaan.
Prismoissa häiritään asiakkaita
36
292
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta
- Anonyymi
Sinähän et voi tietää kun Kelan ostolappusi eivät käy Prismaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh sossu pummi kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu! Tuolla kommentoijalla tosin äiti käy kaupassa ja tekee vielä iltakaakaotkin valmiiksi
- Anonyymi
Kyllä minua on häirinnyt ennemmin Prismassa eräs naisia kyttäävä viiksivallu Borat erikoisosaaja..
- Anonyymi
Se on vartiointiliikkeen naamioitu kyttä.
- Anonyymi
Erikoisosaajien erikoisala on limagullin nostattelu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
Voiko joku uneksia onnettomuudestaan....😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra ei pidä "mokkamastereista"
- Anonyymi
Ovat ne kyllä hankalia käytävän tukkoja ja tuntuu että ne ärsyyntyvät oikeista asiakkaista. Tuhisevat jos eivät pääse heti haluamalleen hyllylle.
Asiakas jos huomauttaa, niin heti itketään jossakin esihenkilön kainalossa.
Onneksi on CM ja Minimani.- Anonyymi
Pysy siellä ruokajonossa nillittämässä
- Anonyymi
Äsken olin Seppälän Prismassa ja totisesti huomasin selkeästi mainitsemasi ongelman! 2-3 kertaa jouduin pujottelemaan ahtailla käytävillä, en viitsinyt ärhennellä kun oli niin nättejä tyttöjä siellä duunissa. :D Varmaan kesätyöläisiä
- Anonyymi
Ne ovat niitä osuuskaupan orjuuttamia osa-aikaisia jotka eivät kuitenkaan elä palkallaan, vaan vaativat tulonsiirtoja elääkseen. Mitä työtä se sellainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat niitä osuuskaupan orjuuttamia osa-aikaisia jotka eivät kuitenkaan elä palkallaan, vaan vaativat tulonsiirtoja elääkseen. Mitä työtä se sellainen on?
Kela pummi kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela pummi kilahti
Ai kumpi kilahti? Kela vai pummi? Vai kumpikin.
Ps. Kelapummi on YHDYSSANA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kelapummi on YHDYSSANA.Sossu pummilla meni tunteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kelapummi on YHDYSSANA.Yhdyssanasäännöt ovat hyvin monille suomalaisille, varsinkin alle 30-vuotiailla, melkein "hepreaa"!
Samoin tietyt huumorin alalajit, esimerkiksi sarkasmi.
- Anonyymi
Onneksi ne keräävät tilausasiakkaille vanhimmat tavarat, jolloin kaupassa asioiva asiakas saa valkattua tuoreimmat tuotteet.
- Anonyymi
Sen huomannut Prismassa, että jos vastaan käytävällä tulee henkilökuntaa, niin ne ei koskaan väistä, asiakas väistäköön.
Samoin sen pannut merkille, että iso osa Prisman henkilökunnasta, ylintä johtoa myöten, on silmin havaittavan ylipainoisia, liekö siinä yksi selittävä tekijä asiakkaiden ylenkatsomiseen ja happamien naamoihin?- Anonyymi
Siinäpä itse rapamaha pätemässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä itse rapamaha pätemässä
Ai jaa. Laita kuva linkkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Laita kuva linkkinä.
Mikset laita jo
- Anonyymi
Onneksi on muitakin kauppoja missä ostokset saa tehtyä sujuvasti ilman tientukkoja ja henkilökuntakin tervehtii hymyillen kun liikut kaupassa.
- Anonyymi
Kyllä ne tien tukot on juurikin teidänläiset ikäloput.
Jäädään keskelle käytävää juoruamaan kärryjen kanssa sellaset pitää vaan kylmästi jyrätä tieltä pois.
- Anonyymi
No on sullakin jumalauta elämässä ongelmat! Kai nyt ihmisen pitää saada työnsä tehdä?
- Anonyymi
Tehkööt työnsä asiakkaita häiritsemättä! Ei se osuuskaupankaan talous sitä kestä, että asiakkaat siirtyvät muihin kauppoihin. Vaikka Taneli kuinka lässyttää televisiossa.
- Anonyymi
Tilattavat tuotelaatikot tulisi toimittaa jostakin tukkuyksiköstä keskitetysti, eikä ostoksilla olevien asiakkaiden seassa myymälässä.
- Anonyymi
Vanhukset tukkivat myös Prisman käytävät, kum jättävät kärryt poikittain käytävälle.
- Anonyymi
Ai kauheeta, sinun pitää siitä valittaa vaikka kaupungin vitjakaulalle
- Anonyymi
Minua ärsyttää se, että monen ikäihmiset haahuilevat ostoskärryineen usein keskellä käytäviä ikäänkuin muita asiakkaita ei olisikaan. Sitten moni heistä melkein yllättyy tai jopa pahastuu, kun heille sanoo esimerkiksi , että "anteeksi pääsiskö ohi?"
- Anonyymi
Nuo mainitut ikäihmiset ovat niitä uskollisimpia vihreän kortin orjia, jotka kannattelevat osuuskauppaa, paljon muuallakin kuin vain Prismassa.
Heidän ostokokemuksensa on oltava häiriötön.
Nuorukainen päiväsaikaan Prismassa ei voi olla muuta kuin työtön luuseri etsimässä olutta. - Anonyymi
Eläkeläiset ovat sen verran fiksuja että vievät rahansa osuuskauppaan eivätkä Citymarket kauppiaiden ylihinnotteluun!
- Anonyymi
Citymarketissa käyvät sivukylien hieltä ja lannalta haisevat landepaukut.
- Anonyymi
Juu, he ovat maatalousyrittäjiä, pari traktoria ja miljoonien kalusto viljan ja maidon tuotantoon. Käyvät mielellään toisen yrittäjän puodissa ja ostavat yleensä tuhansilla euroilla kerralla. Sosialistisessa osuuskaupassa on sellainen ahdistava leima, mutta jokaisellehan on oltava oma paikkansa.
- Anonyymi
Ne landepaukut tuottavat sitä materiaalia josta tehdään ruokatuotteita, joita tämän sivuston kirjoittelijat nauttivat Kelan lapuilla ostettuaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021845Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611504Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 811118
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm531105- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013