Vai pitäisi töitä hakea mistä vain

Anonyymi-ap

vittuilua se on kun ei se keltään onnistu.

16

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Töitäkö pitäisi hakea MISTÄ TAHANSA?

Ei se ihan näin mene, työtä haetaan vain silloin kun tarjolla oleva työ on juuri sellainen, minkä voisi vapaaasti valita, ja se työ on myös oltava saatavissa jotta hakemiselle on ensi alkuunkaan mitään perustetta.

Poliitikot huutelee julkisuuteen mitä tahansa työttömiä vastaan, mutta työttömien on syytä muistaa heidän lakiin perustuvat oikeudet, joita on mm. perustuslakiin perustuva oikeus työn vapaaseen valintaan.

Tietenkin valitset itsellesi vain hyviä töitä mukavilla palkoilla ja mieluisalla kohtelulla. Muunlaisia töitä ei kukaan järkevä valitsisikaan, ja kun ei voi valita huonoa työtä vapaasti, niin se tarkoittaa samalla myös sitä että huonoja töitä ei myöskään haeta.

Työmarkkinoille on kuitenkin oltava koko ajan tarjolla, se on ihan asiallinen peruste, jotta mm. oikeus työttömyysturvaan olisi ok.

• Anonyymi

Työnnä hörhö vapaa valintasi tiedätkylläminne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä hörhö vapaa valintasi tiedätkylläminne.

Ei laki sitä takaa että se haluamasi valinta toteutuu, mutta lailla taataan se että on se vapaus.

Ei minun tarvitse tuota vapautta työntää mihinkään, kun se oikeus vapauteen on jo työnnetty mm. perustuslakiin ja kansainvälisiin sopimuksiin.

• Anonyymi

Sinä olet se eilinen Paska kaivon tyhjääjä. Eli työtä tarjotaan vain sellaiselle ihmiselle joka sen on valmis ottamaan vastaan.
        No hyvältäkös homma haisoo?

• Anonyymi

No sitä pitäisi lain mukaan hakea sen oman työllisyysalueen sisältä. Ja ne alueet löytyy oman kunnallisen työllisyyspalvelun nettisivuilta.

• Anonyymi

Töitä saa kyllä hakea ihan mistä päin maailmaa tahansa.

• Anonyymi

Ei takuulla etsitä mistä vain.

• Anonyymi

Useimmilta onnistuu. Mikä muka estää?

• Anonyymi

Kukaan toinen ei sitä lystiä maksa kirkkomummon gesterbööö

• Anonyymi

Pitää hakea joo 0-4 paikkaa/kk vaikka minnekkään et mene, paitsi Saleen.

• Anonyymi

Eikä sinnekään joka päivä. Aina ei ole dineeroa pitsaan ja kaljaan
        Naapurin masa,savo.

• Anonyymi

Ihan hyvä työpaikka sekin.

• Anonyymi

Onneksi ei ole yhdenkään hakua.

• Anonyymi

Minulta vietiin minulle hyvin rakas työpaikka vääryydellä!

• Anonyymi

Kyllä helpolla työtön pääsee ja päivärahansa tienaa nykyään… Mikäpäs siinä oleillessa.

• Anonyymi

ÄÄ. Minä en jaksa hakea röitä kun ennemmin avaan Toiminimen ja nostan sieltä alvit ja lyön kirjat kiinni ja jatkan juomista.
      Hakekaa toiminimi niin jo on työkkäri ja Kela kummatkin nurin sitten.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8088
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3882
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1360
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1193
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1099
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      925
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      787
    Aihe