Pyyhintä puohitiellä

Anonyymi-ap

Aamun aurinko oli vasta etäinen lupaus, kun 1hoitsu astui teslastaan varastorakennuksen. Sinne oli pyllyn pystyssä sijoitettu entisiä puohitien paroneita.

1hoitsu käynnisti vanhan käsikäyttöinen hiomakoneen, joka tunki paksua dieseliä tunkkaisen varastoilmaan. Mieli oli riemuissaan : kaikkien näiden "äitee pyyhkii pyllyn"- juttujen jälkeen koettaa maksun aika. Luvassa olisi kaikkien aikojen perusteellisin pyllynpyyhintä, kuten vain käypä hoito-suosititukset osaavat kuvailla.

Asd

6

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyllyn pyyhintä tulee vastaan sitten lopuksi. Et ole vielä siinä vaiheessa. Kirjoittelet tänne, niin tarvitset lisää juotavaa.

• Anonyymi

Tissu, mitä sinulle kuuluu?

• Anonyymi

Jännä, miten Ex-Tissuttelija osaa laukaista valtavia lukukertoja omille miesteilleen. Sehän oli joskus vuonna Jeesus tämän palstan sheriffi/luotsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä, miten Ex-Tissuttelija osaa laukaista valtavia lukukertoja omille miesteilleen. Sehän oli joskus vuonna Jeesus tämän palstan sheriffi/luotsi.

Eikö se ollut sama tyyppi, joka imutti ilmaiseksi Haarikan saniteettitiloissa?

• Anonyymi

Miinunn perseesstä satelee vägevää hernekeittoa.

• Anonyymi

Tissu on jo vanha vaivalloisesti askeltava äijän puolikas.
      Peba ei enää käy kaupaksi ja olisi liian kivuliastakin.
      Peräsuoli revähti lopulta jatkuvan jyystön takia, mutta hampaaton simasuu kelpaa yhä pukumiehille.
      Hampaaton turpa virneessä tissu imuttelee sidukkarahat.
      Olutta tissu ei juo ainoastaan sidukkaa pikkurilli pystyssä. Vaimo on vaihtunut rotevaan 200-kiloiseen Reiskaan, mutta ajopeli on pojilla yhä civic. Reiskan tissu tapasi Niuvanniemessä ja pojat olivat pyllytuttuja alle varttitunnissa.
      Yhdessä tissu ja reiska kaasuttavat psykoosista toiseen hourulasta kolmanteen. Usvaa putkeen ja mälliä huuleen on poikain motto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe