Sinäkö se olit? 😍 Onko sulla nykyisin työhuone siellä? Teetkö siis sosiaalialan hommia 🤔 Oliko ovi tahallaan auki 😘🤭
Näinkö oikein
30
867
Vastaukset
- Anonyymi
Minä se olin. Olen nykyisin valesossu.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Joo. Katsoin sun potilastiedot. Ei paljon hurraamista. Olin oikeassa sun suhteen
- Anonyymi
Et sä niitä näe ellet ole mun oma nimetty työntekijä. Tai sitten hakkeroija. Pitää tietää henkilötunnus ja se on vain omalla nimetyllä ohjaajalla. Sitä paitsi kukaan täysjärkinen sosiaalialan ihminen ei puhu kenestäkään ihmisestä noin. Eivät ainakaan omat siskoni ole koskaan puhuneet, sosionomeja hekin, toisesta tulee maisteri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä niitä näe ellet ole mun oma nimetty työntekijä. Tai sitten hakkeroija. Pitää tietää henkilötunnus ja se on vain omalla nimetyllä ohjaajalla. Sitä paitsi kukaan täysjärkinen sosiaalialan ihminen ei puhu kenestäkään ihmisestä noin. Eivät ainakaan omat siskoni ole koskaan puhuneet, sosionomeja hekin, toisesta tulee maisteri.
Kyllä minulla on oikeus kaikkiin tietoihin. Olen pahoillani. Mutta pidän suuni kiinni. Sitä on vaitiolovelvollisuus. Aivan niinkuin poliisillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on oikeus kaikkiin tietoihin. Olen pahoillani. Mutta pidän suuni kiinni. Sitä on vaitiolovelvollisuus. Aivan niinkuin poliisillakin.
Syytä olis tai menetät työsi ja joudut sinne poliisin juttusille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaan usko että hän kirjoittelisi tämmöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että vain omat nimetyt työntekijät ne tiedot näkee
- Anonyymi
Ja vaikka toi ois totta niin mitä helv hyötyä sulle olis siitä että tuut tänne haukkuu mua. Kyllä mä sanon että olis jo melko hirviö sosiaalityöntekijä, arvot ihan pielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä olis tai menetät työsi ja joudut sinne poliisin juttusille.
Uhkailetko sinä minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka toi ois totta niin mitä helv hyötyä sulle olis siitä että tuut tänne haukkuu mua. Kyllä mä sanon että olis jo melko hirviö sosiaalityöntekijä, arvot ihan pielessä.
Sanoinko olevani sosiaalityöntekijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinko olevani sosiaalityöntekijä?
Et tosiaan ookaan vaan valehteleva trolli hakkeroija kiusaaja. Et ees pääsis kouluun, siellä nähdään tuommoisten ihmisten läpi, ainakin siis yleisesti ottaen muutamaa sairasta poikkeusta lukuunottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tosiaan ookaan vaan valehteleva trolli hakkeroija kiusaaja. Et ees pääsis kouluun, siellä nähdään tuommoisten ihmisten läpi, ainakin siis yleisesti ottaen muutamaa sairasta poikkeusta lukuunottamatta.
Mitä sairaampi ja kierompi sitä korkeemmalle luvuissa pääsee. Et tiennyt sitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaan usko että hän kirjoittelisi tämmöisiä.
Oikeassa olet kamu.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sairaampi ja kierompi sitä korkeemmalle luvuissa pääsee. Et tiennyt sitäkään.
Niissä testeissä on kaksi osaa, toisessa osiossa testataan tietoista älykkyyttä ja toisessa luonnetta ns. Tunneälykkyyttä ja persoonaa!! Melkein samankaltaiset testit lastenohjaaja ja lähihoitaja kouluihin (olen päässyt molempiin). Tosin amikseen ne älyä mittaavat testit on hieman helpommat kuin korkeakouluun mutta persoonaallisuus tehtävät noudattavat suunnilleen samaa kaavaa musteläiskineen, samoin psykologien haastattelut, testaavat samoja juttuja. Tiedän siis kun oon käynyt molemmissa ja joo kehtaan myöntää että sosionomikouluun en päässyt mutta olenkin hakenut sinne vain yhden kerran.
- Anonyymi
Oli ovi on auki aina
- Anonyymi
Mulleko 😍😉😋
- Anonyymi
Astu huoneeseen
- Anonyymi
Tajusin liian myöhään ja en mä nyt muutenkaan ois sun työhuoneeseen uskaltanut ilman lupia tulla 😁🤭 oisko pitänyt tulla ja vetää ovi perässä kiinni 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin liian myöhään ja en mä nyt muutenkaan ois sun työhuoneeseen uskaltanut ilman lupia tulla 😁🤭 oisko pitänyt tulla ja vetää ovi perässä kiinni 😘
Ei halua sairasta ihmistä elämääni. Älä tule ovelleni tai kutsun poliisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua sairasta ihmistä elämääni. Älä tule ovelleni tai kutsun poliisin
Heh 😂 pakko oli ohi kävellä että pääsen pois, sorry siitäkin. Oisit pannut oven kiinni niin ei ois tarttenut nähdä ollenkaan
- Anonyymi
Ei multa mitkään nämä. 🪽🤍
- Anonyymi
Tiedän rakas ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän rakas ❤️
Juu sinä kanssa oot rakas mulle. 🪽🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sinä kanssa oot rakas mulle. 🪽🩷
💞🤗🙏
- Anonyymi
Joo uskon sen❤️minun nainen ei ole hoidettavana missään osastoilla.
- Anonyymi
Minä jouduin kerran käymään yli kymmen vuotta sitten kun uhkasin tekeväni itselleni pahaa ja vähän teinkin. Viiltelin siis sormiani, onneksi pidemmälle ei tarttenut koskaaan mennä!! Mutta lääkäri haastatteli ja lähetti samantien kotiin. Olisin silloin halunnut jäädä sinne kun pelkäsin itseäni mutta ei annettu jäädä.
Nyt en käynyt osastolla vaan koululla eräässä palaverissa koskien tulevaisuuttani!!
- Anonyymi
Sossut nykyään avo konttoreissa
- Anonyymi
Vai oliko se joku haarakonttori?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047