Mulla on tapana vielä 26 vuotiaana runkata äitini pikkuhousuihin kun käyn vanhempieni luona. Äitini päivi on varsinkin alastomana helvetin kiihottava näky vaikka en tiedä onko äiti samaa mieltä. Joo pillu sheivaamatta ja on kävellessä keinuva läskiperse mutta se nimen omaan kiihottaa. Olen tahallani runkannut niin että äitini näkee ja hetken päästä löytänyt äitini märät pikkarit pyykkikorista. Sillon huomasin että sain äitini, 62 vuotiaan homeopaatin ja välillä turhaan valittavan vanhan läskin ämmän sisäisen lutkan esille. Äitini on kuitenkin ihminen joka ei suostuis käyttäytymään sopimattomasti. olis kiva saada äiti siihen pisteeseen että äitini pyllistää ja sanoo että ota mitä haluat. Suhtaudun ehkä äitiini niinku keneen tahansa munan puutteessa olevaan vanhaan lutkaan ja sen takia haaveilen työntäväni nuoren kyrpäni mun vanhan lutkan eli oman äitini pyllyyn. Voin vaa kuvitella miten hitain työnnöin äitini saa kyrpäni sisään anaaliinsa. Oman äidin pyllyyn nussiminen olisi tosi likasta ja tavallaan jopa alentavaa. Haluan myös todella tyydyttää äitini mutta ajatus äidistäni joka pierasee spermani persreestään jota olin kunnolla paukuttanut ja ampunu mällit niin syvälle kun mahdollista vaan pyörii mielessä koko ajan. Joka pieru ja kiljasu. Tänä aamuna tilanne muuttui. Äiti oli vähän vapaamielisemmällä tuulella ja pyllisteli pikkuhousut jalassa. Sitten päätin että nyt tai ei koskaan ja riisuin housuni ja kävelin äidin luo ja läimäsin tota muhkeeta persettä avokämmenellä ja painoin oman kyrpäni äitini pakaraa vasten jolloin äiti sanoi hei veeti nyt lopeta yhä muka tiukemmin jolloin läimäsin äitiäni vielä kovempaa perseelle ja huomasin että pikkarit oli märät ja tajusin että jos hän on kuitenki kiihottunu mutta kieltää niin tilanne on hyvin yksinkertanen. Revin äidiltäni pikkuhousut pois paljastaen tuon näkymän mistä olin jo pitkään haaveillut. Painoin äitini kontilleen olohuoneen lattialle hiuksista kiinni pitämällä. Myönnän, reaktio oli tosi raju eikä se jäänyt siihen. Onnistuin ottamaan vyöni huosuista ja sanoin että vittu mikä vanha lutka. Yleensä pitää kaikki muotonsa piilossa ja nyt tuot ne poikas näkyville ja sanot vielä että mun pitää lopettaa ja taas annoin vyöstä äitini paljaalle perseelle. Äidin kiljahdukset kerto että viesti tais mennä perille. Sitten työnsin naamani noiden läskejen pakaroiden väliin ja nuolin äitini persettä kun viimestä päivää ja nyt äiti voihki niin kuin alkais olla valmista. Työnsin ensin sormen äidin pyllyyn ja äiti sanoi että lopeta miten voit olla noin likanen pervo. Vastasin että kohta saat siihen sun pyllyys jotain vähän isompaa. Olin tapahtuman aikaan metamfetamiinipäissäni. Äiti sano että et voi naida mua peppuun jolloin asetin munani äidin anaalille ja survoin sisään. Aiihh aah aah lopeta tekee kipeetä huusi äitini jo itkuisella äänellä. Sanoin ettei se kauaa satu ja muistutin kun olin sillon 14 vuotias ja äiti pyysi hieromaan itseään selästä niin alhaalta että näin jo väkisinki muuta ku vain selän alastomana saunassa ja alkoi ääntelemään ja voihkimaan ja sai mut kiihottumaan. Täs on se hieronta mitä mulle tarjoot mut saat sentään ison lastin spermaa perseesees. Työnsin munani nyt vähä kovempaa äitini pyllyyn jolloin sain taas äitini kiljumaan aiih veetii sä nussit sun omaa äitiäs ku vanhaa lutkaa vielä ilman lupaa. Vastasin että niin tosiaan teen ku hetki sit vielä pyllistelit perse melkee mun naamassa kiinni ja sulla oli pillukin märkänä ja jatkoin nussimista vielä kovempaa. Tein äidilleni selväks että pojasta on kasvanu mies joka määrää tahdin ja mutsi vikisee. Kohta vedin hetkeksi ulos ja nyt perse oli ammollaan ja silloin työnsin kaksi sormea äitini pyllyyn liikuttaen niitä rajusti. Pierase vitun vanha läski huora ja kohta pitkä prööt ääni kuului itkuisen nyyhkytyksen läpi. Huomasin että äitini pillu jatkoi valumistaan eli oli se aika selvää mitä teen. Nyt saat perseesees ku halvin huora. Ja aloin paukuttaa kovaa äitini kiihottavaa läskipersettä. Äitini piti kovaa ääntä varmasti kivusta ja nautinnosta mutta huuto sai mut innostumaan lisää ja sanoin että äiti sun persettä ei voita mikään. Pitkään oon katellu sitä ja nyt oon varma että en oo pitkään aikaan haaveillu nussivani mitään muuta kun sun muhkeeta herkkupersettä ja mä tiedän että säkin haluut tätä. Aah veetii tää on tosi väärin mutta saat todella mut kiimaseks vastasi äitini. Vastasin että saa olla miten likasta tahansa mutta jos nautit ett sut otetaan näin nii oon aina valmis siihen. Vittu sun perse on paremman näkönen ja paremman tuntunen ku kellään mun entisistä lähemmäs mun ikäsistä. Nämä sanat olivat äidilleni liikaa ja hän sai useemman orgasmin ennenku mun mällit suihkus äidin perseeseen. Sillon äiti toi perseensä kiinni muniini ja pieras niin että osa mälleistä roiskahti mun munien päälle ja taas löin äitini pakaraa ja sanoin ett oot kyl kiihottavan likanen huora. Heitin äidilleni pyyhkeen ja sanoin että pyyhi loput mällit pois mitkä valuu kohta lattioille. Mitään kiirettä sul ei oo pukee päälles.
Vihdoin otin mitä halusin jo pitkään eli äitini perseen
6
2066
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei, tää ei ollu hyvä. Jotenki oudot reaktio muutokset sun äidiltä, sairaan epärealistinen, mut äidinkielellinen kirjoitustaito sulla on, vaikka tarinat puuta heinää
- AnonyymiUUSI
Hänellähän oli valtavasti kirjoitusvirheitä ja muutenkin tarina oli kirjoitettu huonosti.
- AnonyymiUUSI
Olen 26 ja pyydyin juttelemaan todella tuhmia 11 vuotiaan esiteini lutkan kanssa. Juteltiin jonkun aikaa anaalipanosta kuinka annan tytölle kyrpää anaaliin. Nopeasti tuo kiimanen 11 vuotias paljastui serkkuni tyttäreksi. Olimme kerran samoissa sukujuhlissa ja katselin tyttöä ja odotin hetkeäni kun ilmestyin saunaan tytön ollessa siellä nussin tyttöä väkisin perseeseen. Aiih lopeta aiii tyttö alkoi heti anella kyyneleet silmissä. Läimäsin perseelle ja sanoin turpa kiinni vitun pikku huora. Aloin vain nussia kovempaa ja kohta tytön esiteiniperseestä alkoi kuulua pierun ääniä. Nonii nyt et kehtaa ainakaan kertoo kellekkään sanoin. Mul meni ainaki puol tuntia tytön persettä nussiessa ja pitäessä kättä hänen suun edessä kunnes tunsin spermani suihkuavan ton pikku huoran perseeseen. Nonii pierase likanen pikku huora sanoin ja vedin kyrpäni ulos. Yllättävän kova pierun ääni tytön perseestä lähti ja spermani tuli kuplien ulos. Oli pervointa mitä olen tehnyt mutta en kuitenkaan koskaan kadu ton pikku huoran perseen raiskaamista. Niin kiihottavaa kokemusta ei voi saada muualta. Tuhma tyttö somessa mutta vähän ku saa perseeseen alkaa itku. Serkku pyysi mua saunaan tytön kanssa ja tyttö hetken makoili lauteilla pyllyään heilutellen ja nostellen nii oli pakko testata
- AnonyymiUUSI
Sinä olet sama vammainen aloittaja, tunnistaa että vammaisena kirjoitat kaiken yhteen pötköön ja vielä ilman välimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923