kauan etten muka ole ymmärtänyt kaikkea, aivan varmasti olen jo monta vuotta sitten! Ollut todella turhauttavaa, kun olette jauhaneet sitä samaa pa..aa vuosien ajan. Olen hetero ja haluan heteron kumppanin, koska en tee mitään miehellä, joka ei halua harrastaa seksiä kanssani. Halut heräsivät noin kolme vuotta sitten ja siitä lähtien olen alkanut etsiä noin 60v miestä, mielellään tummatukkaista, jonka kanssa haluan parisuhteen! Tietty henkilö ei voi olla avoimesti oma itsensä, mutta en voi auttaa häntä, koska se ei olisi minun näköistä elämää! Pitäisikö minun elää ilman seksiä, kun halut ovat tulleet takaisin runsaina? Minunko pitäisi uhrautua sellaisen ihmisen takia, jonka takia menetin paljon hyviä vuosia ja vakituisen työpaikan? Ja joutuisin kärsimään miehen läheisyyden ja seksin puutteesta? Ei tule tapahtumaan koskaan!
Olette luulleet
Anonyymi-ap
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152014- 1291993
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121744Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491266Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901100Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029