kauan etten muka ole ymmärtänyt kaikkea, aivan varmasti olen jo monta vuotta sitten! Ollut todella turhauttavaa, kun olette jauhaneet sitä samaa pa..aa vuosien ajan. Olen hetero ja haluan heteron kumppanin, koska en tee mitään miehellä, joka ei halua harrastaa seksiä kanssani. Halut heräsivät noin kolme vuotta sitten ja siitä lähtien olen alkanut etsiä noin 60v miestä, mielellään tummatukkaista, jonka kanssa haluan parisuhteen! Tietty henkilö ei voi olla avoimesti oma itsensä, mutta en voi auttaa häntä, koska se ei olisi minun näköistä elämää! Pitäisikö minun elää ilman seksiä, kun halut ovat tulleet takaisin runsaina? Minunko pitäisi uhrautua sellaisen ihmisen takia, jonka takia menetin paljon hyviä vuosia ja vakituisen työpaikan? Ja joutuisin kärsimään miehen läheisyyden ja seksin puutteesta? Ei tule tapahtumaan koskaan!
Olette luulleet
Anonyymi-ap
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311796
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161622Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291032- 611030
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90936- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694