ystäviä, niin onko se turn off?
Jos miehellä/naisella ei ole
53
609
Vastaukset
- Anonyymi
ei.
- Anonyymi
Joskus käy silleen et ne vähäsetkin katoo kun elämä rullaa eipä siinä välttämättä ole kyse mistään draamasta
- Anonyymi
Tai sitten ei ole koskaan ollutkaan ystäviä
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNiimpä. Ei mullakaan ole enää lapsuuden jälkeen. On ollut vaan kavereita ,koska ei mua on hyvin vaikee ymmärtää. Kyllä mä sen tiiän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Ei mullakaan ole enää lapsuuden jälkeen. On ollut vaan kavereita ,koska ei mua on hyvin vaikee ymmärtää. Kyllä mä sen tiiän.
Siis koska mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Ei mullakaan ole enää lapsuuden jälkeen. On ollut vaan kavereita ,koska ei mua on hyvin vaikee ymmärtää. Kyllä mä sen tiiän.
Mullakin oli vielä ala-asteella kavereita mutta kaikki katos kun tuhka tuuleen ku mentiin yläasteelle, olin liian erilainen kuin muut 😧😢sen jälkeen en ole oikein osannut solmia ystävyyssuhteita, oon vissiin liian ujo siihen ja vieläki vissiin vähän kummajainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaMiten sulla - onko ollu
- Anonyymi
Entä jos ne "ystävät" kaikki oli traumakemiasuhteita? Olen monesta luopunut ihan syystä. Mielummin yksin, kuin huonossa seurassa. Ehkä niitä ystäviä vielä tulee. Samankaltaisia, jotka on käynyt samoja asioita läpi.
- Anonyymi
Yhden paljon nuoremman kanssa oli traumakemiasuhteen tapaista ja siksi en koskaan halunnut edes tutustua, tai oikeastaan ei olisi ollut edes kyse suhteesta vaan pelkästään ystävyydestä. Mutta minun oli mahdotonta edes ajatella ruveta hänen ystäväkseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden paljon nuoremman kanssa oli traumakemiasuhteen tapaista ja siksi en koskaan halunnut edes tutustua, tai oikeastaan ei olisi ollut edes kyse suhteesta vaan pelkästään ystävyydestä. Mutta minun oli mahdotonta edes ajatella ruveta hänen ystäväkseen!
Ei mitää opetettavaa pojulle, palstasetä?
- Anonyymi
Ei se olisi mulle ongelma. Kuhan mies on oikea niin siinähän on jo paljon.
- Anonyymi
Minulla ainakin olisi aikaa naiselleni paljon. Kun en löydä kovin paljoa ystäviä. Voisin viettää kaiken ajan sitten rakkaan naisen kanssa. Mutta ensin minun pitäisi kelvata hänelle ja uskaltaa puhumaan.
- Anonyymi
Joko olet tavannut hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet tavannut hänet?
Minä voin vastata tähän, en halua tavata tiettyä paljon minua nuorempaa henkilöä koskaan! Sanon tämän myös kasvotusten, jos näen hänet jossain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin vastata tähän, en halua tavata tiettyä paljon minua nuorempaa henkilöä koskaan! Sanon tämän myös kasvotusten, jos näen hänet jossain!
Haista sinä kukkanen provoinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua sitten niin paljon ahristaa näissä palstaäijän provoissa- et sovi linjaan vai?😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika läpinäkyvästi näet vaivaa näistä äijän provoista. Luulet liikoja manipuloinnistasi🥱
- Anonyymi
Potentiaalinen puoliso jonka elämä pyörii ainoastaan sinun ympärillä.
Ei tarvi olla edes omistushaluinen vaan voi lähteä käymään vaikka kavereiden kanssa reissussa ja jättää hänet kotia.
Sanoo vaan, että: Saisit sinäkin lähteä, mutta ei sinulla ole ystäviä joten sinun pitää olla vain kotona, kun minä menen ystävien kanssa reissuun.- Anonyymi
Olisko se sinulle unelmaa etkä silti soittelis n kolme kertaa tunnissa?
- Anonyymi
Ei oo ystäviä mutta on omaa kivaa tekemistä. Puolisolta silti toivoisin että ois. Saisin olla rauhassa.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla.
- Anonyymi
Kun eroaa, niin tuttavaperheet jättävät, kuin "nallin kalliolle". Eivät pidä enää yhteyttä sinkkuutuneeseen tuttuun. Olettavat reppanat kai, ettei heillä ole mitään velvollisuutta enää lähestyä. Nimimerkki - Kokemusta on.
- Anonyymi
Ei tuo ole ystävyyttä……….
- Anonyymi
Eikös se oo hyvä asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se oo hyvä asia?
Jaa sekö kun kaverit hylkää?
- Anonyymi
Ikävää jos sinulla tuollainen kokemus.
Minua ei jätetty yksin eroni jälkeen. Ystävät ja tuttavat pitivät huolen että olen mukana menossa enkä ala erakoitumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole ystävyyttä……….
Mutta sellaisia ihmiset ovat usein. Pinnallisia ja itsekkäitä hyväksikäyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sekö kun kaverit hylkää?
Joskus se on kullan arvoinen asia, että jyvät erottuu akanoista. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus se on kullan arvoinen asia, että jyvät erottuu akanoista. - sivusta
Näinhän se on, mut pahinta jos ei jää ketään jäljelle :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, mut pahinta jos ei jää ketään jäljelle :(
No mitä lie hullua keksisitte yhdessä hymiögubbe, parempi näin
- Anonyymi
Ei automaattisesti. Riippuu ihan täysin niistä syistä miksi ei ole.
- Anonyymi
Menetkö lauman mukana?
- Anonyymi
Ehkä vähän. Mutta en myöskään tykkää sellaisesta, että hovi on koko ajan mukana. Pitää pystyä olemaan myös yksin ja ilman älylaitetta.
- Anonyymi
Tuu mun kans polttaan pilveä ja juomaan kaljaa! *kaivaa nenää*
- Anonyymi
Jaa no jos naisella on ystäviä seurustelkoon niitten kanssa mä tarvi kaveria parisuhteeseen niitä mulla on enemmän kun tarpeeksi
- Anonyymi
Parempi että on 1 tai 2 parempaa eikä muita
- Anonyymi
Ei haittaa! Susi suden tunnistaa! Naisissa harvemmin taivaanrannanmaalari ’pelleille’ on sijaa piireissä,. Miehillä eri juttu mutta onkos sekään ystävyyttä vai meneekö nokkapokaksi viimeistään jurrissa.
- Anonyymi
Hanki itsetunto, niin sinun ei tarvitse kysellä tyhmiä.
- Anonyymi
Oisit saanu kyllä sinäkin hankkia jo ajat sitten, haavoittunut narsku. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisit saanu kyllä sinäkin hankkia jo ajat sitten, haavoittunut narsku. Sivusta
Tuota se teettää, kun ihmisellä ei ole itsetuntoa, loukkaantuu kaikesta ja kyselee jatkuvasti mitä te muut ajattelette minusta, sitten kun kerrotaan, taas loukkaantuu. Päätäsi et uskalla ikinä aukoa oikeassa elämässä, katselet vain omiin kengänkärkiin, mutiset jotakin ja häpeät itseäsi.
- Anonyymi
Tämä aloituksesi taitaa olla yksi turn off.
- Anonyymi
1,6 t ystävää
- Anonyymi
N. saman verran seuraajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N. saman verran seuraajia
Aika paljon. Voi olla joukossa kilpakosijoitakin
- Anonyymi
Yks ystävä riittää.
- Anonyymi
Minulla aika vähän facebookissa. En kyllä koskaan pyydäkään ketään ystäväksi. Voi itsekin pyytää. Tämänikäisenä ystävät vähenevät. Aikaa menee lasten kanssa. Taidan kuitenkin olla vähän yksinäinen. Pitää etsiä uusia ystäviä!
- Anonyymi
Kun sitä on tarkka lähipiiristään niin sitä on. Jopa ne "sielukkaat" äitimaapiipertäjät ovat aika usein kateellisia oman edun tavoittelijoita. Ikävä kyllä oikeasti hyväsydämiset vievät pitemmän korren aina.
- Anonyymi
No ihan perus. Miehet ei ainakaan usein tajua, että se suurimpaan ääneen pillittävä ns keijukainen on se toksisin
- Anonyymi
Ihmiset eivät ole täydellisiä, vaan ehkä sinä itse olet. Pitää hyväksyä sellaisena kuin on tai on yksinään. Se on toinen vaihtoehto. En ole nyt tunkemassa luoksesi kuitenkaan! Ihmettelen vaan🤔😮
- Anonyymi
Eräs ystäväni on hyvin tarkka ystävistään ja pyrkii muuttamaan. Hän ei huomaa omia ongelmiaan ollenkaan. Laitoin ystävyyden telakalle, saa nähdä kuuluuko koskaan!
- Anonyymi
Olen kova neuvomaan mutta neuvoani ei ole pyydetty. Joten lopetan alkuunsa. Nyt päiväunille!
- Anonyymi
Ei mulle ole.
Rakastan itse joitain ihmisiä (platonista rakkautta, en ehkä osaa fyysisesti edes enää) mutta he tuskin edes tietää sitä enkä ole edes välttämättä lähes ollenkaan yhteyksissä.
Ne on vaan jotenkin niin omanlaisiaan oman tien kulkijoita. Niim erilaisia kuin minä mutta silti jotenkin tuttuja. - Anonyymi
Ei ole. Aina parempi, enempi aikaa mulle. 🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760