Yrittäjät jättävät Perussuomalaiset

Anonyymi-ap

19

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eteenkin pien/perheyritykset kärsivät hallituksen poliitkasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Persu ei jaksa krapulassaan kävellä kilometriä.

• Anonyymi

no paikalis tasolla persut vain putosi pelistä oliko yksi joka loikkas tosiaan moni heivattiin helevettiin oli kaiten luottamuspula

• Anonyymi

Petturipersujen kannatus sulaa täysin pois. Petturipersut kuivuvat ja kuihtuvat pois kuin rupi polvesta..

• Anonyymi

Sanotaan nyt suoraan : Suomalaiset jättävät petturipersut.

• Anonyymi

Sanotaan suoraan; että sinäkään et muista aikaa Sipilän ja Saarikon, kaik men perseelleen taksi lait , maanviljelijät järjesti traktori marssin Helsinkiin. Hoitajat ,kätilöt olivat viemässä viestiä Sipilälle.
        Mania järjestettiin sukulaisten bisneksiin
        Kuljettiin firman lippis päässä.
        Siinä aluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan suoraan; että sinäkään et muista aikaa Sipilän ja Saarikon, kaik men perseelleen taksi lait , maanviljelijät järjesti traktori marssin Helsinkiin. Hoitajat ,kätilöt olivat viemässä viestiä Sipilälle.
        Siinä aluksi.

Ihmisten muisti on huono.
        Mikä puolue aloitti tämän tolkuttoman kalliin Sote uudistuksen?. Ja se Bernerin taksi uudistus..enää ei taksit ota kela kimppakyytejä. Sote alueet eivät järjestä, että suunnilleen samalta suunnalta tulevat samaan aikaan yhdellä taksilla.
        Taksi kuljetusten kustannukset nousee.
        Noin mihin puolueeseen kaikki liittyy?
        Koko maailma tällä hetkellä sekaisin. Täällä ei tarvitse nälkää nähdä jos hiukan katsoo mihin työntää rahansa.
        Ruokajonot ovat pitkiä. Vaan itsekin tiedän niissä jonoissa käyvän ihmisiä joilla kaksi autoa, etelän reissuihon vara, on vara ostaa kaljaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä aluksi.

Persut elävät menneisyydessä, koska ovat osa sitä. Nykyisyyttä tai eteenkään tulevaisuutta heillä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut elävät menneisyydessä, koska ovat osa sitä. Nykyisyyttä tai eteenkään tulevaisuutta heillä ei ole.

Fossiili aikaan jämähtänyt keskusta, on minun mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fossiili aikaan jämähtänyt keskusta, on minun mielipide.

Katso vaalitulos? Fossiilit hautautuivat syvälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso vaalitulos? Fossiilit hautautuivat syvälle.

Pyhäjärven vaaleja kautta aikain kommentoin , kyllä se on fossiili aikaan jämähtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäjärven vaaleja kautta aikain kommentoin , kyllä se on fossiili aikaan jämähtänyt.

Jo 2017vaaleissa fossiilit haudattiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo 2017vaaleissa fossiilit haudattiin

Nyt vaaleissa jätettiin rannalle porukkaa, joista ei ole edistämään Suomalaisten aisaa. Näin tehtii koko maassa.

Kyllä kansa tietää.

• Anonyymi
        UUSI

Ja se persujen niin kehuma ja ylistämä Trump tappelee jo sen kultapoikansa Huume-Muskin kanssa ! Ja ne trumpin tullit tyrehdyttää suomen viennin.. #Petosjytkyä ei enään Ikinä.

• Anonyymi
      UUSI

SUOMALAISET jättivät petturipersut.. Kannatus prosentti sen jo kertoo.. jatkuvaa alamäkeä kannatus % %

• Anonyymi
      UUSI

Onko meiläkään mukana yhtään REHELLISTÄ yrittäjää?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe