tarvitsisin naisesta Lappiin.
Kalakaverin
21
715
Vastaukset
- Anonyymi
Oké, mee sä pilkille niin mä riehun porojen kans tunturissa sen aikaa😂 winwin😘
- Anonyymi
Minä voisin huuhtoo kullan kanssa kultaa 😘
- Anonyymi
Oletko paljonkin riehunut porojen kanssa? Itsekkään en ole mitenkään innokas kalastaja joten voisin lähteä tunturiin kanssasi. Minä riehun tosin huskyjen kanssa tämän kesän ja Sinä ilmeisesti esteratsastuksen parissa mikäli olet kaipaamani M nainen. Älä nyt sentään itseäsi telo 😘 T. Sivusta huuteleva M mies
- Anonyymi
Illalla vois kypsentää saalista loimulla, nälkä tuli pelkästä ajatuksesta. Ja leipäjuustoa lakoilla😋
- Anonyymi
Voi tämä olisi ihanaa. En kyllä ole itse mikään taitava kalastaja, mutta hän varmasti osaisi opastaa.
- Anonyymi
Ei kai siinä, kun koukku koskeen ja hirveetä pyöritystä siimaa kelalle 😅
-nainen
- Anonyymi
Verkko hommiin rauhallisen suotajan.ap.
- Anonyymi
Tosiaan! Ja tarvinneeko sitä koukkuakaan, ilmankin pärjää. Kuhan o hyvä tunnelma ja lämmintä yllä. Sitte kalatiskin kautta jos ei tärpännyt😇
- Anonyymi
Aina tärppää ja lempeä riittää.
- Anonyymi
Aika varma tunnut olevan kalan narraamis taidoistas. Oletko saanut isojakin kaloja? Eikö ne ole aika sitkeitä väsytettäviä? Rikkoo verkot ja omii parhaat vieheet.
~N- Anonyymi
Vois jakaa ne naisen kanssa ja syödä vaikka joka päivä .ap.
- Anonyymi
Älä pelkää saavasi kalaa! Don't be afraid to catch fish!
https://www.youtube.com/watch?v=ozv4q2ov3Mk - Anonyymi
joo ei kiitos, tätä eräs yritti jo asti. että luopuisin kaikesta ja lähtisin Rovaniemelle. ei kiitos, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Rollo ei ole Lappia,turistirysä.
- Anonyymi
En kyllä lähde, koska sinusta voi tulla Suomen VIHATUIN KALASTAJA.
Minun kaksoisliekki rakkaus ei välttämättä ymmärrä, että me ollaan vain kalakavereita.
Ei ymmärrä vaikka me annettas hänelle kaikki kalat.
Meni päänahka takaraivolta niin kipeäksi, että ei edes TISPERINI auta tähän kipuun. - Anonyymi
Alkoi jo silli haisemaan.
- Anonyymi
Sä et taida olla psyykkisesti ihan tasapainossa ja tavoittelet tällä katkeralla kirjoittelulla jonkun halveeraamista, eikö?
- Anonyymi
Nii se tartti vissiin toi Moringiki. Next
- Anonyymi
Voi kuule, minulla on jo kalakaveri, toki toinen voisi olla varalla, jos olet alle 40v.
T. Kutri Helena - Anonyymi
Niinpä! Ei vara venettä kaada.
- Anonyymi
Ei kiitos, ei kiinnosta ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047