p-karjalassa aikuiset miehet juoruilee enemmän kuin naiset. sellaisile miehille on oma nimikin. en edes kehtaisi soitella ja levitellä muiden asiota toisille. siinä kun leimaa itsensä aivan pelleksi jolla ei ole omaa elämää.
mutta karjalassa ei miehet edes osaa hävetä tällaista käytöstään vaikka heitä ei voi miehiksi sen jälkeen enää sanoakkaan. tietävät että muut alueen miehet on samanlaisia niin ei ole tarvettä hävetä.
täysin moraalitonta porukkaa.
aikuiset miehet juoruilijoina - eivät edes häpeä sitä
25
328
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi.Ukot puhuu pahaa työkavereistaan,naapureistaan ja kaikenhuipuksi haukkuvat omiavaimojaan.Vasta oli lehdessä juttu miten törkeesti jätkäporukoissa haukutaan naisia...Törkeetä...
- Anonyymi
Hehe. Sillä välin vaimot pettää ukkojaan ja nauravat takas. Lienee tasapuolista kun molemmat kusipäitä.
- Anonyymi
Naiset ne on kovia kääntämään kaiken nurinperin.
- Anonyymi
Kakki ei juorua. Kun uskoudut kakille niin kaikki kakkisalaisuutesi ovat luotettavissa käsissä. Mikä pylpyrään kakitaan, se pylpyrään myös jää.
- Anonyymi
Kun lukee näitä katkeria vuodatuksia niin ei voi kuin ihmetellä, millaisissa porukoissa kirjoittajat oikein pyörii. Oma elämä ja oma työelämä ovat onneksi normaalien tervejärkisten kanssa :)
- Anonyymi
Ei täällä ongelmia ole kuin tuolla yhdellä monien paikkakuntien palstoilla trollaavalla sarjaherjaajalla.
Hän tosin osoittaa kyllä hyvinvointialueiden mielenterveyspalveluiden alennustilan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ongelmia ole kuin tuolla yhdellä monien paikkakuntien palstoilla trollaavalla sarjaherjaajalla.
Hän tosin osoittaa kyllä hyvinvointialueiden mielenterveyspalveluiden alennustilan.Ihan oli kerrottu yleisesti lehdessä,mitä ukot puhuu saunailloissa.Haukkuvat naisia. Ei siinä tarvii olla mielenterveyden kanssa mitääntekemistä.Olen ollut mukana ,en enää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oli kerrottu yleisesti lehdessä,mitä ukot puhuu saunailloissa.Haukkuvat naisia. Ei siinä tarvii olla mielenterveyden kanssa mitääntekemistä.Olen ollut mukana ,en enää .
Eipä neitejä miesten saunailtoihin kaivatakaan... Paitsi sitten valomerkin jälkeen... 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä neitejä miesten saunailtoihin kaivatakaan... Paitsi sitten valomerkin jälkeen... 😉
On miesten saunailtoja ja sitten on "miesten" saunailtoja. Jokainen joka vähänkin ajattelee tietää eron. Menkää vaikka uimahalliin katsomaan sopivaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oli kerrottu yleisesti lehdessä,mitä ukot puhuu saunailloissa.Haukkuvat naisia. Ei siinä tarvii olla mielenterveyden kanssa mitääntekemistä.Olen ollut mukana ,en enää .
Naisten saunailloissa haukutaan miehiä, mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 5.lapsen isä,en kaipaa saunailtoja,on paljon muutakintekemistä,kun istuu saunailloissa paskaapuhumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa...En ottas ukkomiehiä kapakasta mukaani,en missään nimessä...Ja jos näkisin ukkomiehet pettämässä vaimolle viesti heti..Kasvakaa miehet aikuiseksi... Seinilläkin korvat on....
- Anonyymi
Ei miehet juoruile, ne vaihtaa tietoja.
- Anonyymi
Ihan tosi,kyllä se on aika pitkälti kakkiaisen tyylisiä paska juttuja. Ei päätä ei häntää jutuissa kunhan horistaan joutavia.
- Anonyymi
Kokemuksen rintaäänellä voin kertoa ,miehet ovat paskanpuhujia.Olen itse ollut kuulemassa .Olen 40 mies..En viihdy juoruporukoissa.
- Anonyymi
Aloittaja on hin*ti eikä kestä olla miesten seurassa.
- Anonyymi
Ei sellanen mikään mies ole joka toisia haukkuu että tuntisi itsensä paremmaksi tai hakkaa huvikseen. Sellainen on pieni mies joka ei tunne muulla keinoin itseään yhtään miksikään,luultavasti ainoa paikka missä uskaltaa liikkua on joku saunailta tai muuten oman porukan kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellanen mikään mies ole joka toisia haukkuu että tuntisi itsensä paremmaksi tai hakkaa huvikseen. Sellainen on pieni mies joka ei tunne muulla keinoin itseään yhtään miksikään,luultavasti ainoa paikka missä uskaltaa liikkua on joku saunailta tai muuten oman porukan kesken.
Aikuiset miehet jopa kakkivat liikkuessaan oman porukan kesken. Liity sinäkin kakkimiesten porukkaan, siellä on kivaa!
- Anonyymi
havaittu asia että miehet juoruaa itä-suomessa naisia enemmän ja on ilkeimpiä. puhutaan soopaa muista ja esitetään edessä lupsakkaa.
- Anonyymi
aikuiseen ihmiseen voi luottaa. karjalassa tuntuu ettei kehenkään voi luottaa. tätä sanoneet monet. nämä oikein odottaa milloin saisi jotain tietoa joltain mitä pääsisi juoruamaan ja vahingoittamaan siten toista ihmistä. ei riitä sanat kuvaamaan tämän heimon väkeä ja heidän moraalittomuuttaan.
- Anonyymi
Luota kakkiin, kakki on ystäväsi eikä juorua sinun omituisuuksistasi.
- Anonyymi
Mikä on kun Koivumaalle juorutaan kaikki? Onko hän joku maakunnan ylijumala?
- Anonyymi
Koivun alle on hyvä kakkia. Jumala rakastaa ahkeraa kakkijaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919