Yli kolme vuotta ja nyt sitä aloin ajatella. Siinä tapauksessa en varmasti saa sinua tulemaan luokseni. Enhän voi edes yrittää. Enkä olisi saanut yrittää, mutta en ajatellut. Ja nyt olen iloinen siitä etten ajatellut, koska siitä syystä yritin ja otin yhteyttä.
Tule taas uneeni hymyilemään lempeästi. ⛈️🌊🪽
Jos oletkin varattu.. nainen
Anonyymi-ap
4
345
Vastaukset
- Anonyymi
Maitokin maistuu paremmalta kun sen saa toisen kädestä ryöstää.
- Anonyymi
hehe
- Anonyymi
All the best girls, (the best girls) All the best girls, Got guys (yeah) The best girl (the best girl) has always her guy
Why can't you tell me must it always be? (allways be)- Anonyymi
Se on mahdollista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003