Olen nyt viimeset pari viikkoa yrittänny säätää mopoa mutta se ei vaan suostu onnistumaan.
Tekniikkana viilattu 50mhr, hiilikuituläpät, ducatin sähköt, viilatut lohkot, 24pwk, pwk imukaula, vapari ja vanhanmallin gianelli enoxin välipillillä ja änkällä. Olen kokeillut 26, 24 ja 21 kaasaria ja totesin että 24 toimii nyt parhaiten olen kokeillut 24 kaasarin kanssa suuttimia melkeen jokaista kokoa 90 ja 122 väliltä eikä millään koolla suostu huiput muuttumaan melkeen yhtään eikä säädöt parannu. Nyt 11-53 ja 13-53 väleillä volemmilla tasan 90 huippuja kun kiinni 115 pääsuutin. Mietinpä vaan että voiko toi gianellin putki vaikuttaa tähän mitenkään ja toimisiko kawasaki kx80 paisari enoxin välipillillä ja änkällä paremmin?
Mopon säätäminen ei onnistu Onko putki väärä?
7
209
Vastaukset
- Anonyymi
Mopon virittäminen on laitonta.
- Anonyymi
Hyvä huomio
- Anonyymi
Ei tuo ole enää mopo. Ei ainakaan lain mukaan, eikä vakuutusehtojen.
- Anonyymi
Niille, jotka eivät ymmärrä ja tarvitsevat lisäselvityksiä, haluan selittää sen mahdollisimman perusteellisesti. Koska olen ottanut aikaa aiheen vakavaan oppimiseen ja tutkimiseen, olen varma, että jokainen, joka kuulee tämän selityksen, ymmärtää sen helposti. Yritän käyttää kieltä mahdollisimman yksinkertaisena ja välttää teknisiä termejä, jotka saattavat hämmentää heitä, jotta kaikki voivat soveltaa ja välittää sen oikein. Ensinnäkin sinun on ymmärrettävä, että kaikella maailmassa, olipa se sitten luonnollista tai keinotekoista, on aina paikkansa, mikään ei tapahdu irrationaalisesti, ja kaikki on loogisesti ja tieteellisesti selitettävissä. Koska olen tutkinut ja todentanut tätä tietoa pitkään, olen valmis selittämään sen sinulle yksityiskohtaisesti. Tieteellisen selittämisen edellytyksenä on todistettujen tietojen ja periaatteiden käyttö. Selittämääni periaatteet eivät ole vain painottomia sanoja tai tarinoita, jotka eivät tue niitä. Yritän havainnollistaa ja soveltaa tieteellisiä argumentteja, jotta kaikki voivat helposti ymmärtää ja varmasti soveltaa niitä. ``` Takaan teille, ettei kukaan voi selittää sitä yhtä yksinkertaisesti kuin minä. Olipa kyse sitten fysiikasta, kemiasta, biologiasta tai vaikkapa matematiikasta, olen valmis antamaan esimerkkejä arkielämästä. Mutta tässä tapauksessa, antaakseni teille lyhyen yhteenvedon ja yksinkertaisemman tieteellisen selityksen, minun on sanottava, että on olemassa ilmeisin selitys, ja vastaus on: Kuka kysy?
- Anonyymi
Huiput muuttuu välityksiä vaihtamalla, tehoja voi mitata rullissa.😛
- Anonyymi
Tuntuis että tohon sopiva kaasari ois joku 17.5-19mm dellorto
- Anonyymi
Minä sain papalta vanhan soliferin. Säätelin sitä kolme vuotta eikä se vieläkään toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901