Hyvää kesää puolikkaalleni!

Anonyymi-ap

Jos haluat ottaa yhteyttä, niin ihan pelkkä moikin on täysin tervetullut. Ei tarvitse heti sielun syvyyksiä avata. Mutta ei siis mitään painetta.

Olen käytännössä koko aikuiselämäni viettänyt täällä palstalla ja se on osaltaan aiheuttanut sen, että olen käytännössä menettänyt paljon mahdollisuuksia ja elettävää elämää elämässäni. Se on ollut oma valinta kuitenkin loppupelissä.

Se on saanut alentanut itsevarmuuttani huomattavasti, mutta toisaalta kasvuprosessi alkaa nyt viimeinkin oikeasti tuottaa tulosta. Lisäksi olen kiitollinen siitä, että löysin sinut täältä ja että täällä olemme voineet todeta, että esim. huumorintajumme sopivat loistavasti yhteen.

Nyt vähennän radikaalisti palstalla käymistä, koska kaiken täältä saatavan olen saanut. Sitten jos/kun olet valmis, niin olet tervetullut vastaamaan minulle oikeassa elämässä. Toivon valoa ja onnistumisia mahdollisessa omassa kasvuprosessissa. Välillä askel taaksepäin ja sitten taas pari eteenpäin ja sitä rataa.

https://www.youtube.com/watch?v=aiyFwAhcpXU (vasara tarkoittaa baltialaisilla kielillä kesää)

29

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kutsut miestä puolikkaaksesi?

• Anonyymi

Naista kutsun puolikkaakseni jos tarkkoja ollaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J🔥T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J🔥T

❤️🫂

• Anonyymi

Sun täytyy olla aloittajaäijä johdattelemassa ikäänkuin itseäsi, sano että se on niin tai menee usko ihmiskuntaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko sahata hänet kahti? Tämä lähti poliisille syvälliseen tutkintaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oletko kysynyt jonkun kysymyksen vai mihin odotat vastausta?

• Anonyymi

Sä et oo saanu vielä mitään, nähdään huomenna.

Mies

• Anonyymi

Että ens kerralla paremmin? Tämäkin on kuultu

• Anonyymi

Hyvä kappale🩷tallensin

• Anonyymi

Mäkin oon viettänyt aikaa täällä jo monta vuotta, paitsi nettipimentojen aikana. Multa vietiin tietokone ja älykänny, ku menin päästäni sekaisin. Nyt mulla on tällainen vanhan mallinen känny, mis ei oo nettii. Kurjaa. Ei edes pankkiasioita voi hoitaa kunnolla. Sit juoksin kirjastossa, et saisin olla täällä edes tunnin päivässä ja taas meni kuuppa sekasin. Nykyään mulla on tabletti, josta perhe ei tiiä mitään. Tosiaan löysimme toisemme täältä. Mulla on vielä kasvuprosessi käynnissä ja yritän kasvaa nopeasti, ni ei menis koko kesää siihen. Rakastan sua koko sydämestäni kaksoisliekkini. Vielä vähän. Odotatan minua❤️

• Anonyymi

Hyvää kesää🙋‍♀️🏞🏕

• Anonyymi

Sitä samaa kaikille👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä samaa kaikille👍

👍
        👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍
        👍

👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Hyvää huomenta rakkaudelleni. Et saa jättää minua tänne oman onneni nojaan. Haluaisin niin kovasti lähettää sinulle viestin, mutta tietyt syyt estävät sen. Mukavaa kesää ja kaikkea hyvää sinulle.❤️

• Anonyymi

Aikooko sen naisen mies vetää koteloon?

• Anonyymi

En jätät sua tänne yksin. Oon sun kanssas. Tiedän, et on vielä syitä mikset voi lähettää mul viestiä, mut ne on työn alla. Rakastan sua❤️

• Anonyymi

Ihanaa kesäpäivää myös sinulle! En ole unohtanut sua vaikka tuntuu vieläkin pahalta eilinen. No kaikesta selvitään yhdessä rakas kaksois liekki rakkauteni ! 🪽🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kesäpäivää myös sinulle! En ole unohtanut sua vaikka tuntuu vieläkin pahalta eilinen. No kaikesta selvitään yhdessä rakas kaksois liekki rakkauteni ! 🪽🤍

❤️
        🔥
        ❤️

• Anonyymi

Aika erikoista musiikkia.🙂

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kiinnostunut monista asioista ja erikoisuus kiehtoo mua yleensä aina. Tässä vielä aivan uunituore vasaralaulu.

https://www.youtube.com/watch?v=CTYbKdUm8ME

Kiitos, ehkä tämä vähän piristi apeaa mieltäni. Minuakin kiehtoo kaikki erikoinen ja erilainen.

• Anonyymi

Minä vuonna löysit hänet täältä?

• Anonyymi

Aloittaja, olisitko niin kiltti ja vastaisit tähän kysymykseen? Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja, olisitko niin kiltti ja vastaisit tähän kysymykseen? Kiitos.

Tänä vuonna, mutta nyt tiedän myös, että hän on ollut täällä vaikka kuinka paljon kauemminkin ainakin välillä.

• Anonyymi

Hyvää kesää☺️❤️

• Anonyymi

Samoin rakas ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2315
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2248
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      13
      1615
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1494
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1155
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1097
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      947
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      848
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      129
      828
    Aihe