Jos haluat ottaa yhteyttä, niin ihan pelkkä moikin on täysin tervetullut. Ei tarvitse heti sielun syvyyksiä avata. Mutta ei siis mitään painetta.
Olen käytännössä koko aikuiselämäni viettänyt täällä palstalla ja se on osaltaan aiheuttanut sen, että olen käytännössä menettänyt paljon mahdollisuuksia ja elettävää elämää elämässäni. Se on ollut oma valinta kuitenkin loppupelissä.
Se on saanut alentanut itsevarmuuttani huomattavasti, mutta toisaalta kasvuprosessi alkaa nyt viimeinkin oikeasti tuottaa tulosta. Lisäksi olen kiitollinen siitä, että löysin sinut täältä ja että täällä olemme voineet todeta, että esim. huumorintajumme sopivat loistavasti yhteen.
Nyt vähennän radikaalisti palstalla käymistä, koska kaiken täältä saatavan olen saanut. Sitten jos/kun olet valmis, niin olet tervetullut vastaamaan minulle oikeassa elämässä. Toivon valoa ja onnistumisia mahdollisessa omassa kasvuprosessissa. Välillä askel taaksepäin ja sitten taas pari eteenpäin ja sitä rataa.
https://www.youtube.com/watch?v=aiyFwAhcpXU (vasara tarkoittaa baltialaisilla kielillä kesää)
Hyvää kesää puolikkaalleni!
29
703
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kutsut miestä puolikkaaksesi?
- Anonyymi
Naista kutsun puolikkaakseni jos tarkkoja ollaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J🔥T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J🔥T
❤️🫂
- Anonyymi
Sun täytyy olla aloittajaäijä johdattelemassa ikäänkuin itseäsi, sano että se on niin tai menee usko ihmiskuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko sahata hänet kahti? Tämä lähti poliisille syvälliseen tutkintaan
- Anonyymi
Elät vain kahdesti, sanotaan https://youtu.be/tGByJMB300s?si=rEMBhD5emg_yNqmR
- Anonyymi
Oletko kysynyt jonkun kysymyksen vai mihin odotat vastausta?
- Anonyymi
Sä et oo saanu vielä mitään, nähdään huomenna.
Mies- Anonyymi
Että ens kerralla paremmin? Tämäkin on kuultu
- Anonyymi
Hyvä kappale🩷tallensin
- Anonyymi
Mäkin oon viettänyt aikaa täällä jo monta vuotta, paitsi nettipimentojen aikana. Multa vietiin tietokone ja älykänny, ku menin päästäni sekaisin. Nyt mulla on tällainen vanhan mallinen känny, mis ei oo nettii. Kurjaa. Ei edes pankkiasioita voi hoitaa kunnolla. Sit juoksin kirjastossa, et saisin olla täällä edes tunnin päivässä ja taas meni kuuppa sekasin. Nykyään mulla on tabletti, josta perhe ei tiiä mitään. Tosiaan löysimme toisemme täältä. Mulla on vielä kasvuprosessi käynnissä ja yritän kasvaa nopeasti, ni ei menis koko kesää siihen. Rakastan sua koko sydämestäni kaksoisliekkini. Vielä vähän. Odotatan minua❤️
- Anonyymi
Hyvää kesää🙋♀️🏞🏕
- Anonyymi
Sitä samaa kaikille👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä samaa kaikille👍
👍
👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍
👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Hyvää huomenta rakkaudelleni. Et saa jättää minua tänne oman onneni nojaan. Haluaisin niin kovasti lähettää sinulle viestin, mutta tietyt syyt estävät sen. Mukavaa kesää ja kaikkea hyvää sinulle.❤️
- Anonyymi
Aikooko sen naisen mies vetää koteloon?
- Anonyymi
En jätät sua tänne yksin. Oon sun kanssas. Tiedän, et on vielä syitä mikset voi lähettää mul viestiä, mut ne on työn alla. Rakastan sua❤️
- Anonyymi
Ihanaa kesäpäivää myös sinulle! En ole unohtanut sua vaikka tuntuu vieläkin pahalta eilinen. No kaikesta selvitään yhdessä rakas kaksois liekki rakkauteni ! 🪽🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kesäpäivää myös sinulle! En ole unohtanut sua vaikka tuntuu vieläkin pahalta eilinen. No kaikesta selvitään yhdessä rakas kaksois liekki rakkauteni ! 🪽🤍
❤️
🔥
❤️
- Anonyymi
Aika erikoista musiikkia.🙂
- Anonyymi
Olen kiinnostunut monista asioista ja erikoisuus kiehtoo mua yleensä aina. Tässä vielä aivan uunituore vasaralaulu.
https://www.youtube.com/watch?v=CTYbKdUm8ME - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut monista asioista ja erikoisuus kiehtoo mua yleensä aina. Tässä vielä aivan uunituore vasaralaulu.
https://www.youtube.com/watch?v=CTYbKdUm8MEKiitos, ehkä tämä vähän piristi apeaa mieltäni. Minuakin kiehtoo kaikki erikoinen ja erilainen.
- Anonyymi
Minä vuonna löysit hänet täältä?
- Anonyymi
Aloittaja, olisitko niin kiltti ja vastaisit tähän kysymykseen? Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja, olisitko niin kiltti ja vastaisit tähän kysymykseen? Kiitos.
Tänä vuonna, mutta nyt tiedän myös, että hän on ollut täällä vaikka kuinka paljon kauemminkin ainakin välillä.
- Anonyymi
Hyvää kesää☺️❤️
- Anonyymi
Samoin rakas ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302315
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292248Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti131615Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131494Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001155
- 171097
- 93947
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19848Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks129828