Sergei Kobylashinilla ei mene nyt hyvin, kun ensin menetti valtavan määrän koneita javielä sattui tämä ikävä onnettomuus ilmeisesti tupakoituaan huolimattomasti ikkunalaudalla. 🙏
Venäjän ilmavoimien komentaja putosi ikkunasta
12
449
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi venäjän tutkakonetta on tuhottu.🤗
- Anonyymi
Helpolla pääsi kun ei pakotettu hirttämään itseään.
Näin Venäjällä.
Maassa mitä Suomi demarit ja vasemmisto ihannoi
Ja tietysti tämä vielä kylkeen
https://yle.fi/a/74-20165469- Anonyymi
Aina vaan löytyy teitä jotka ette ole huomanneet, että nyky-Venäjä on Neuvostoliiton hajoamisesta lähtien ollut äärioikeistolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vaan löytyy teitä jotka ette ole huomanneet, että nyky-Venäjä on Neuvostoliiton hajoamisesta lähtien ollut äärioikeistolainen.
Siitä huolimatta vasemmisto on Suomessa ainoa jolla on venäjä-sympatioita. On myös paljjon ihmisiä jotka eivät ole huomanneet, että natsi-saksan kansallissosialistinen puolue oli nimeään myöten sosialistinen.
- Anonyymi
Voishan sen verran avata veräjää notta itäistä ihannevaltiota kannattavat pääsis nauttimaan ihmisoikeuksista putlerin polvella kun Suomessa ei voi.
- Anonyymi
Missäpäin Lapuaa tämä putoaminen tapahtui?
- Anonyymi
Lapualla purotahan klasista ei ikkunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualla purotahan klasista ei ikkunasta.
Lapualla purotahan prunnihin juavuksissa
- Anonyymi
Lapuallako tämä kaikki?
- Anonyymi
Sergei kasteli varomattomasti Pelargoniaa.
- Anonyymi
Se on klasista putoominen yllättävän luannollinen syy sen tähren
- Anonyymi
venäläiset tavat on muualla maailmassa kiellettyjä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948371
- 424054
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241430
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371408Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331163Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121120Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817