Taas sai todistaa miten lapset olivat pahanteossa Koivuhaan alueella,kyseessä oli tyttö sekä kaksi poikaa joista toisella pojalla valkoiseksi värjätyt hiukset ja iältään olivat 10-13 vuotiaita. Nuo samat kakarat ovat hajoittaneet mm. kaiteen joka johtaa koulun alapuolelta urheilukentälle, kaataneet katokset kentän laidalla ja jalkapallo maalit.Viimeisin tempaus oli urheilutalon ikkunoiden tuhoamis yritys muutama viikko sitten mutta onneksi yksi henkilö ehti puuttua asiaan.Tämä samainen trio kiusaa ja nimittelee sekä myöskin hakkaa muita oppilaita koulunpäivän päätyttyä siinä kävelytiellä tai kentän laidalla,tuo tyttö on aina pomo siinä porukassa.Yleensä näihin puututaan mutta kukaan ei uskalla koska ovat alaikäisiä ja vanhemmat käyvät kimppuun jos heidän kakaroihin puututaan mutta muuten saavat tehdä mitä haluavat,kyllä näiden kodeissa täytyy olla sosiaalisia ongelmia ja paljon kuin myös koulussa on varmaankin ongelmia riittämiin.Sosiaalitoimiston täytyisi puuttua asioihin heti ja terävästi vaikka onkin pieni kylä ja kaikki tuntevat toisensa kun tulee jossain vaiheessa rikosilmoitus näistä kakaroista eikä sitten ns. aleta hyysäämään jos kasvatuksessa ilmenee ongelmia.Muut koulun lapset selvästi pelkäävät näitä hulluja ja näin ei saisi olla,pelkäävät myös kertoa asiasta niin koulussa kuin kotonakin.Olen nähnyt monta kertaa viime vuonna ja tänä vuonna noita tapahtumia mutta en voi asialle mitään kun olen liikuntarajoitteinen ja nuo kakarat ovat antaneet sen kyllä kuulua huutamalla perääni,olen muuttanut kulkureittiäni nykyään tai kuljen palvelulinjalla sillä näin on turvallisempi.Hyvää kesän jatkoa kaikille ja pitkiä rangaistusvuosia tuolle triiolle.
Huligaanit
Anonyymi-ap
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt nämä mamukakarat myös, piiskaa pitäisi antaa.
- Anonyymi
Ei ne kaikki olleet mamuja,oli normaali ihminen joukossa.Ei riitä pelkkä piiskaaminen vaan kunnolla turpaan tai sitten kivittäminen kuten heillä päin on tapana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909