đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»đȘđ»
Karsinnoissa, kilpailun lÀhdössÀ ja Attack mode -tilassa Formula e -auto saa olla nelivetoinen.
0 - 100 km/h ottaa kaksi sekuntia.
Varikolla tehdÀÀn vÀlilataus 0,6 megawatin teholla. Latauksen kesto mitataan sekunneissa.
https://www.k-auto.fi/artikkeli/ilmeikas-ulkonako-uusi-porsche-99x-electric-abb-fia-formula-e/
Formula e siirtyi nelivetoon.
Anonyymi-ap
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
IkÀvÀ sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin pÀivÀn aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lÀhellÀ ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, ylÀkerta tulessa. Henkirikosta epÀillÀÀn. TiettyÀ henkilöautoa etsitÀÀn, minkÀ mahdollinen epÀilty ottanut462958- 302763
PitkÀaikaiset työttömÀt työllisyystöillÀ takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vÀhÀn maksaakin, niin parempi on valtion teettÀÀ hanttihommia, jottei yksilöistÀ tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenĂ€mme? Luulen, ettĂ€ sopisit hyvin siihen âïžympĂ€ristöön, paljon kaikkea erilaista.â„ïžmietin tĂ€tĂ€ s82665- 382339
KesÀseuraa
KesÀseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tÀnÀÀn mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketÀ tahansa huoli, t542085- 51981
TiedÀn kuka sinÀ noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi ettÀ kyl vaan, rakkautta461703