Formula e siirtyi nelivetoon.

Anonyymi-ap

đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»

Karsinnoissa, kilpailun lÀhdössÀ ja Attack mode -tilassa Formula e -auto saa olla nelivetoinen.

0 - 100 km/h ottaa kaksi sekuntia.

Varikolla tehdÀÀn vÀlilataus 0,6 megawatin teholla. Latauksen kesto mitataan sekunneissa.

https://www.k-auto.fi/artikkeli/ilmeikas-ulkonako-uusi-porsche-99x-electric-abb-fia-formula-e/

0

66

Vastaukset

5000

Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. IkÀvÀ sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin pÀivÀn aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lÀhellÀ ja k
        IkÀvÀ
        35
        4463
      2. Oletko sÀ oikeesti varattu?

EttÀ sen takii ei voida olla tekemisissÀ?
        IkÀvÀ
        55
        3065
      3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, ylÀkerta tulessa. Henkirikosta epÀillÀÀn. TiettyÀ henkilöautoa etsitÀÀn, minkÀ mahdollinen epÀilty ottanut
        Mikkeli
        46
        2958
      4. Horoskooppikysely

Oma ja ikÀvÀn kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
        IkÀvÀ
        30
        2763
      5. PitkÀaikaiset työttömÀt työllisyystöillÀ takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vÀhÀn maksaakin, niin parempi on valtion teettÀÀ hanttihommia, jottei yksilöistÀ tule yhteiskuntakelvottomia.
        Maailman menoa
        341
        2685
      6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenĂ€mme? Luulen, ettĂ€ sopisit hyvin siihen ☀ympĂ€ristöön, paljon kaikkea erilaista.♄mietin tĂ€tĂ€ s
        IkÀvÀ
        8
        2665
      7. Rakas, kerro mulle

MiltÀ se tuntuu?
        IkÀvÀ
        38
        2339
      8. KesÀseuraa

KesÀseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tÀnÀÀn mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketÀ tahansa huoli, t
        IkÀvÀ
        54
        2085
      9. Suuri tulipalo

MissÀ mikÀ palaa?
        Kiuruvesi
        5
        1981
      10. TiedÀn kuka sinÀ noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi ettÀ kyl vaan, rakkautta
        IkÀvÀ
        46
        1703
      Aihe