Mitä mieltä
1. Pääsykoeuudistuksesta
2. Ennakkomateriaalista
3. Hyödynnätkö tekoälyä ennakkomateriaali tiivistämiseen ja kiteyttämiseen sisällön oppimiseksi 2pv aikana
4. Muuta?
Oikeustieteellisen pääsykoe 2025
6
1448
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsykokeet | Oikeustieteelliseen hakevien tulee omaksua 200-sivuinen selvitys kolmessa päivässä
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011273450.html- Anonyymi
Oikeasti noin 100-sivuinen varsinainen teksti on, mutta kyllä siitäkin matskusta saa hankalan kokeen. Pitää omaksua aineisto, kun ensin on puurtanut ykkösosion parissa tieteellistä ajattelua paperille.
Tunti vain on tälle Valtineuvoston julkaisulle aikaa tuoda näkökohdat esiin. Aikarajoitus stressaa. Mahtaako olla niin, ettei voi palata muuttamaan vastauksia kummassakaan osiossa? Niitäkin kokeita on nyt tänä kesänä kuten lääkiksen kokerssa, jossa aikapula vei maton alta hitailta etenijöiltä.
- Anonyymi
Johan oli humppaa se ekologinen solidaarisuus ja ekologinen murros osio. Elonkapina oli päässyt laatimaan osan pääsykoetta omalla propagandallaan. Oli stydiä ideologista tuubaa. Sellainen viherkhmeerien vallankumous suunnitelma.
Se "osallisuuden kehät" oli ihan tiedettä verrattuna siihen vihreään ajatusvirtaan.
Ja oikiksen oma osuus nihilististä pilkunviilausta...- Anonyymi
Siis ihan arpalappukoe.
- Anonyymi
jep toi yleinen osuus oli ihan vitsi, ei ihan auennut miten liittyi ko. alojen pääsykokeisiin ja mietin niitä parkoja jotka sen pelkän yleisen osion perusteella tähtää esim. htm paikoille..oikisosiosta kanssa samaa mieltä, kuka olisi tajunnut alkaa opettelemaan oikisukkojen nimiä ja niiden eri näkemyksiä oikeusvaltiosta ulkoa, kun keskittyi enemmän siihen eu-kytkökseen ja sen työkaluihin oikeusvaltion kunnioittamiseen. Mut saa nähdä kuinka käy.
- Anonyymi
Oikiksen oma osuus oli helppo, olin ehtinyt opetella lähes ulkoa ennakkomateriaalin. Mutta tuo tuon yleinen osa ihan arpapeliä...? Pidän itseäni nopeana lukijana ja sisäistäjänä, mutta tuossa kyllä aika tuli vastaan minullakin. En osaa sanoa kuinka meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842