Pumppuvoimalasta.

Anonyymi-ap

Tänään 4.6.2025 oli Pumppuvoimalan sponssausrahan(23 milj euron) laukeamispäivä, jos ei Pumppuvoimala tulossa. Nythän on liputuspäivä eli Pumppuvoimalan tulemisen alun päivä vai pelkästään PV: Lippujuhlan päivä? Tiedottamista kaupungilta kaivattaisiin.

22

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisko kysyä kaupungilta, vai haluatko Ted vain märistä täällä?

• Anonyymi

Kualeppi siellä taas märisee Manunsa kanssa.

• Anonyymi

Pyhäjärven Sanomat 21.12 2022 Iso otsikko"Kymmenen vuoden työn hedelmiä ..Pumppuvoimala hanke on ollut esillä pitkään ja nyt se on etenemässä kohti maalia.Jukka Tikanmäki,Jouni Jussinniemi ja Henrik Kiviniemi kertovat minkälaista taustatyötä 26.3miljoonan euron investointipäätös on vaatinut" Hukkaan meni sekin kuvitelma.

• Anonyymi

Siikajokinen jaksaa louskuttaa. Ei silti enää pääse kunnantalolle halmeen alle.

• Anonyymi

Kuka on Halme?

• Anonyymi

Lopettakaa jo, jutut satutehtailua, liittyy määrätynpuolueen vaalilupausten ja huijausten kulta-aikaan.
      Meno jatkuu...

• Anonyymi

Taas Marisijan puheet meivät metsään.

Muuten mitä persujen valehtelu Oulaskankaasta tähän liittyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas Marisijan puheet meivät metsään.

Muuten mitä persujen valehtelu Oulaskankaasta tähän liittyy.

Entäs kepuleiden Laguna-huijaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kepuleiden Laguna-huijaus?

Tässä vastaus sanomaani: Minä lopetan, jos muukin syyttely loppuu. Ylläolevan kirjoittaja ei lopeta koskaan, joten laittaa hänet ruotuun niin persuihin kohdistuva faktojen kertominenkin loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä vastaus sanomaani: Minä lopetan, jos muukin syyttely loppuu. Ylläolevan kirjoittaja ei lopeta koskaan, joten laittaa hänet ruotuun niin persuihin kohdistuva faktojen kertominenkin loppuu.

Mitä ihmeen FAKTOJA?? samaa sontaa suollat joka ikinen päivä.Aliarvioit Pyhäjärvisiä että niillä on huono muisti tuolla hokemisella.

• Anonyymi

nyt ollu hiljasta koska kepun tyylillisesti tämäkin hoidetaan hiljasuudessa hysytellen ei tiedoteta ennenkuin kauppa on tehty

• Anonyymi

Haluatko muistella persujen sanomisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko muistella persujen sanomisia?

Onhan meillä Lauluräme, sanoi kepuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan meillä Lauluräme, sanoi kepuli.

Jatkat riidan kinuamista.

Kannattaisiko porukan laittaa sinut kuriin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkat riidan kinuamista.

Kannattaisiko porukan laittaa sinut kuriin?

Nyt varmasti pelottaa

• Anonyymi

Teko-Dildo kuulemma pumppaa TEhokkaasti HAapojen tuulessa humistessa?Muista käyttää Tummelia ettei tule haavaumia🌈💦💦💦

• Anonyymi

Kokemusasiantuntija tietää mistä puhuu . Sateenkaaripuolue Cepu on asiantuntijan valinta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemusasiantuntija tietää mistä puhuu . Sateenkaaripuolue Cepu on asiantuntijan valinta

Ethän sinäkään saanut vaalituvalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinäkään saanut vaalituvalla?

En ole koskaan missään vaalituvalla ollutkaan , kun ei kiinnosta vähä-järkisten pikku poliitikkojen näpertely🤡🤡🤡

• Anonyymi

Lukion käyny Manu kissa on eräänlainen kokemusAsiantuntija omissa piireissään

• Anonyymi

Olette te kovia työntekijöitä kun noin voimalan pumppu on huolena

• Anonyymi

Päivät pitkät täällä puurretaan ja toivotaan kaikkea huonoa paikkakunnalle ja sen päättäjille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe