Tänään 4.6.2025 oli Pumppuvoimalan sponssausrahan(23 milj euron) laukeamispäivä, jos ei Pumppuvoimala tulossa. Nythän on liputuspäivä eli Pumppuvoimalan tulemisen alun päivä vai pelkästään PV: Lippujuhlan päivä? Tiedottamista kaupungilta kaivattaisiin.
Pumppuvoimalasta.
22
388
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisko kysyä kaupungilta, vai haluatko Ted vain märistä täällä?
- Anonyymi
Kualeppi siellä taas märisee Manunsa kanssa.
- Anonyymi
Pyhäjärven Sanomat 21.12 2022 Iso otsikko"Kymmenen vuoden työn hedelmiä ..Pumppuvoimala hanke on ollut esillä pitkään ja nyt se on etenemässä kohti maalia.Jukka Tikanmäki,Jouni Jussinniemi ja Henrik Kiviniemi kertovat minkälaista taustatyötä 26.3miljoonan euron investointipäätös on vaatinut" Hukkaan meni sekin kuvitelma.
- Anonyymi
Siikajokinen jaksaa louskuttaa. Ei silti enää pääse kunnantalolle halmeen alle.
- Anonyymi
Kuka on Halme?
- Anonyymi
Lopettakaa jo, jutut satutehtailua, liittyy määrätynpuolueen vaalilupausten ja huijausten kulta-aikaan.
Meno jatkuu...- Anonyymi
Taas Marisijan puheet meivät metsään.
Muuten mitä persujen valehtelu Oulaskankaasta tähän liittyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Marisijan puheet meivät metsään.
Muuten mitä persujen valehtelu Oulaskankaasta tähän liittyy.Entäs kepuleiden Laguna-huijaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kepuleiden Laguna-huijaus?
Tässä vastaus sanomaani: Minä lopetan, jos muukin syyttely loppuu. Ylläolevan kirjoittaja ei lopeta koskaan, joten laittaa hänet ruotuun niin persuihin kohdistuva faktojen kertominenkin loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vastaus sanomaani: Minä lopetan, jos muukin syyttely loppuu. Ylläolevan kirjoittaja ei lopeta koskaan, joten laittaa hänet ruotuun niin persuihin kohdistuva faktojen kertominenkin loppuu.
Mitä ihmeen FAKTOJA?? samaa sontaa suollat joka ikinen päivä.Aliarvioit Pyhäjärvisiä että niillä on huono muisti tuolla hokemisella.
- Anonyymi
nyt ollu hiljasta koska kepun tyylillisesti tämäkin hoidetaan hiljasuudessa hysytellen ei tiedoteta ennenkuin kauppa on tehty
- Anonyymi
Haluatko muistella persujen sanomisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko muistella persujen sanomisia?
Onhan meillä Lauluräme, sanoi kepuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan meillä Lauluräme, sanoi kepuli.
Jatkat riidan kinuamista.
Kannattaisiko porukan laittaa sinut kuriin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat riidan kinuamista.
Kannattaisiko porukan laittaa sinut kuriin?Nyt varmasti pelottaa
- Anonyymi
Teko-Dildo kuulemma pumppaa TEhokkaasti HAapojen tuulessa humistessa?Muista käyttää Tummelia ettei tule haavaumia🌈💦💦💦
- Anonyymi
Kokemusasiantuntija tietää mistä puhuu . Sateenkaaripuolue Cepu on asiantuntijan valinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusasiantuntija tietää mistä puhuu . Sateenkaaripuolue Cepu on asiantuntijan valinta
Ethän sinäkään saanut vaalituvalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään saanut vaalituvalla?
En ole koskaan missään vaalituvalla ollutkaan , kun ei kiinnosta vähä-järkisten pikku poliitikkojen näpertely🤡🤡🤡
- Anonyymi
Lukion käyny Manu kissa on eräänlainen kokemusAsiantuntija omissa piireissään
- Anonyymi
Olette te kovia työntekijöitä kun noin voimalan pumppu on huolena
- Anonyymi
Päivät pitkät täällä puurretaan ja toivotaan kaikkea huonoa paikkakunnalle ja sen päättäjille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770