Armeijaan sopii internet-vapaat tietokonepelit jotka tarvitsee niukasti laskentatehoa. Raahattava akku metsän siimeksen katoksessa läppärin kanssa voi olla hyvä. Ohjain on aina langallinen, on se sitten ibm:n vuoden 1985 standardin mukainen irtonäppäimistö, playstation ohjain, joystick tai hiiri. Wifi tai sinihammas voi näkyä jopa kiinan satelliittiin ym.
Leivos voi olla esim. sacher tai mokkapala. Jos kuljetuslennokeilla sattuu olemaan ylimääräistä kapasiteettia, myös jäätelöä voi kuljettaa foliossa ym. eristeessä.
Sodassa rintaman takana pitää välillä pelata tietokonepelejä ja syödä suklaaleivoksia ym. hauskaa
1
189
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, meikäläiselle tulee ainakin vieroitus oireet, jollen saa jokapäöiväistä peliannosta konsolilla tai tietokoneella.
Muutun hyvin ärtyisäksi. Olin taimikkoa varhaisperkaamassa ja koko ajan tympäisi, kun ei päässyt pelaamaan, vaan joutui rämpimään risukossa taimikkoa perkaamassa.
Jäätelöä pitää myös saada,sellainen litran pötikkä menee mukavasti kerralla.
Miks vitussa ei sotia voida käydä tieotkone peleissä mukavasti kotisohvallla istuen.
Jokaiselle sotialle nettiyhteys ja sotii pelissä niin kauan, kunnes kuolee.
Ei kulu rahaa ohjuskiin, pommeihin, aseisiin, kun soditaan virtuaalimaailmassa.
Sitten, kun on kuollut sotapelissä, niin voi jatkaa muita hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741