Joko se Jarmo on eläkkeellä? Koskas jäit eläkkeelle? Onko vielä eläkkeelle pitkä matka? Teetkö osapäivää koska jäät eläkkeelle. Oletko jo eläkkeellä. Eläkkeellä se taitaa jo olla. Eläke.
Vanhat ukot porisee
22
212
Vastaukset
- Anonyymi
Niin entä sitten? On melko luonnollista olla kiinnostunut toisista.
- Anonyymi
Diskoon vain menet.
- Anonyymi
hampaatoomine diskoon eli hautuumaalle
- Anonyymi
Älä ota enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota enää.
No en ota. Viina nimittäin loppui juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ota. Viina nimittäin loppui juuri.
Ei sopinut sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sopinut sinulle.
Minulle sopii kaikki viina. Siitä tulee hyvä olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sopii kaikki viina. Siitä tulee hyvä olo.
Silkkaa itsepetosta/a-ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silkkaa itsepetosta/a-ongelma.
Ei ole. Minulle jopa suositellaan viinaa perheenjäsenetkin on sitä mieltä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Minulle jopa suositellaan viinaa perheenjäsenetkin on sitä mieltä .
Kovin harhaista toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin harhaista toimintaa.
Usko pois olen yksi niistä harvoista joille viina sopii. Selvinpäin olen estynyt ja vetäytyvä. Mutta heti kun saan viinaa minusta tulee ulospäinsuuntautunut. Kun olin pari vuotta juomatta minua ei näkynyt koskaan missään ja huolestuneet läheiset toivat minulle Virosta kossusalkun ja paranin oitis. Huokasivat helpotuksesta, koska osaan tehdä paljon käsilläni, taloni alkoi rapistua kun en juonut. Samoin tuttavieni talot ja mökit ja autot joita normaalisti pidän kunnossa ihan viinapalkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois olen yksi niistä harvoista joille viina sopii. Selvinpäin olen estynyt ja vetäytyvä. Mutta heti kun saan viinaa minusta tulee ulospäinsuuntautunut. Kun olin pari vuotta juomatta minua ei näkynyt koskaan missään ja huolestuneet läheiset toivat minulle Virosta kossusalkun ja paranin oitis. Huokasivat helpotuksesta, koska osaan tehdä paljon käsilläni, taloni alkoi rapistua kun en juonut. Samoin tuttavieni talot ja mökit ja autot joita normaalisti pidän kunnossa ihan viinapalkalla.
Huumorin kukka kukkii - kyseessä on kuitenkin tuo tyypillinen päihdeongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... tai oikeammin päihderiippuvuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lainkaan tyypillinen vaan tunnetusti ehkä vain Simo Salminen sairasti tätä muotoa myöskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lainkaan tyypillinen vaan tunnetusti ehkä vain Simo Salminen sairasti tätä muotoa myöskin.
En usko hetkeäkään. Omapa on asiasi, mutta hoitoapua saatavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko hetkeäkään. Omapa on asiasi, mutta hoitoapua saatavilla.
Alkoholismiin ei ole tällä hetkellä mitään hoitoa saatavilla. Kiitos soten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismiin ei ole tällä hetkellä mitään hoitoa saatavilla. Kiitos soten.
Aina löytyy tekosyitä - valinnat tekee kuitenkin kukin tykönään. Minua ei asiasi juurikaan kiinnosta - kuten eivät toilailunnekaan - mutta tulipahan vanhan työn puolesta sanottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina löytyy tekosyitä - valinnat tekee kuitenkin kukin tykönään. Minua ei asiasi juurikaan kiinnosta - kuten eivät toilailunnekaan - mutta tulipahan vanhan työn puolesta sanottua.
Jos olet joku ammattilainen tms kuten väität tiedät hyvin ettei kaikki alkkikset mitään toilaile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet joku ammattilainen tms kuten väität tiedät hyvin ettei kaikki alkkikset mitään toilaile.
sanoo jarno 10v
- AnonyymiUUSI
Yrittäkää hankkia joku järkevä harrastus jo ennen eläkkeelle jäämistä niin pääsette eroon näistä jonninjoutavista jorinoista.
- AnonyymiUUSI
Aloitus oli eläkkeestä ja toisilta uteluista, ei alkoholismista.
- AnonyymiUUSI
Osui sinuunkin ihanaisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674104Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181712- 1171547
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521336
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451109
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341088