Sama louskutus jatkuu vuodesta toiseen. Omistajia ei kiinnosta asuinalueen naapurit vaan antaa koiran häiriköidä jatkuvalla haukunnalla. Hienoa kun ei kesällä voi edes tuuletusikkunoita pitää auki. Täytyyköhän kerätä kolehti alueen asukkailta koirakoulutukseen kun alkaa ihmiset oleen todella kyllästyneitä
Muurarinkadun dopermanni
7
607
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tulit tänne lässyttämään asiasta, pitäiskös mennä ko. Oventaakse tiedustelemaan kuinka hoidetaan tämä ikävä asia kuntoon? Täällä tämäkään asia ei ratkea.
- Anonyymi
Lässytti tai ei, mutta mitäs luulet, mikä vastaus on oven taakse mentäessä, jos kerran on antanut koiransa karjua jo vuositolkulla eikä oo aiemmin ”sattunut välähtämään” että se jotakuta voisi häiritä? Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
- Anonyymi
Kyllä siellä käyty ovellakin
- Anonyymi
Makkaramäes miehellä kaks pientä koiraa ja aina jäätävä louskutus kun koiriensa kans tulevat ulos. Mies vaan sanoo koirillensa hellällä äänellä että ”no niin, riittää jo”. Ei ne koirat isäntäänsä tottele.
- Anonyymi
näitä koirien omistajia riittää jotka ottavat koiran ja jättävät koiran kouttamatta,
isot koirat vaativat sen ja sitten pikkufift on niitö joita pidetään lapsina joille ei ole mitään sääntöjä ja just niitä jotka louskuttavat kaikkea mikä vähänkin liikkuu heti kun ovesta pääsevät ulos alkaa lopututon kimeä räksytys ja ei mitäään komentoa.
sitten on niitä jotka pitävät liekan niin pitkinä ja koira tai kaksi karaa sekopäänä valloittaen koko leveydeltä jalka ja pyörätiellä on mahdoton
päästä ohi ei edestä eikä takaanpäin.
se on yleensä toteamaus että kun et kilistänyt kelloa ja varoittanut tulosta
ei autoilijakaan tööttäile jos pyöräilijä ajaa tien piennarta,,,,
se on julkisilla teillä kaikilla velvollisuus että seuraa ja kuuntelee muuta liikennettä.....ei esimerkiksi kulje luurit korvilla ja vahtaa puhelinta koko matkaa
sama juttu kun lykkii vauvan vaunuja, olisi syytä seurata muuta liikennettä - Anonyymi
Tuollaiset ihmiset ei tarvitse koiria, hankkisivat pienen akvaarion ja sinne pari kultakalaa
- Anonyymi
Joko se louskutus loppui?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122