Perussuomalaisten kannatus on niin heikkoa, että he nostavat siksi näitä asioita esille. Asiantuntijoiden mukaan Purra on väärässä ”sotevetoisesta siirtolaisuudesta”
Maahanmuuttajat ovat yleensä terveitä ja toimintakykyisiä, sanoo tutkimusprofessori Anu Castaneda.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011274799.html
Väite sotesiirtolaisuudesta on vailla totuuspohjaa
17
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka alas Purra vaipuu puolueen heikon kannatuksen vuoksi ?
- Anonyymi
Purralla ei ole alarajaa, kun epätoivo vie sitä.
- Anonyymi
"Maasta toiseen muuttavat henkilöt ovat verrattain terveitä ja toimintakykyisiä,
jotta muutto maasta toiseen on ylipäänsä mahdollista" toteaa professori
Anu Castaneda. - Anonyymi
Purran eduskuntavaalikampanja on alkanut.
- Anonyymi
Purra on epätoivoinen ?
- Anonyymi
Purralla tutisee puntit.
- Anonyymi
Koko puolueella tutisee puntit tuleeko iso palkkio enää kuukausittain
vaalien jälkeen. No, tili se on lopputilikin.- Anonyymi
Monille persuille tulee lopputili, koska jo 200000 on hylännyt PS:n,
josta kiittäkäämme Jumalaa, joka antoi järkeä niille päähän.
- Anonyymi
Aamen.
- Anonyymi
PS on säälittävä puolue. Pskanjauhannalla sen jäsenien pitää kannatuksensa
yrittää saada säilyttääkseen oman elintasonsa. - Anonyymi
Purran likaämpäristä löytyy aina "sopivaa" materiaalia, mikä
provosoi rasisteja. - Anonyymi
Asia on jetsulleen, kuten Purra sanoi.
Matut hoidattavat vaivojaan ja uusivat hampaitaan, monella on purukalusto umpisurkeessa kunnossa. - Anonyymi
Purra on säälittävä. Jos ei millään muulla toimeentuloaan saa kuin rasismilla
ihminen on säälittävä.- Anonyymi
Ja aika simppeli.
- AnonyymiUUSI
Kuten kannattajatkin.
- AnonyymiUUSI
Pakko on karsinoida sopimatonta populaa.
- AnonyymiUUSI
Emme saa olla liika kronkeleita valinnassa. Tarvitaan lisää myös tuper kuloottiia milenvikaisia häiriintyneitä matuperheitä kehitys maista sota aluelta ja tiesmistä koska lintmaaniset eivätnenään pysty lisääntymään ihmisten kanssa ja väki vähenee kun sei lisänny
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003