Onkos nyt meneillään vainooni liittyvä yritys rasittaa minua kaivamalla esiin kieltoni käydä taidemuseoissa, -näyttelyissä. Usein siihen liittynyt e-aseella ammuskelu minun häätämisekseni.
SOPII, ETTÄ TÄÄLLÄ ON NOUDATETTU SAMAA MÄÄRÄYSTÄ KUIN MUISSAKIN PAIKOISSA. Minulle on eri yhteyksissä kerrottu, että määräyksen on antanut Helsingin taidehallin säätiö.
RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO
13
463
Vastaukset
- Anonyymi
keyword Gang stalking
sieltä löytyy ketju asiasta- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sori kun vaan koistinen laajensi kesksutelua laajemmaltiki ku rixuun eli koko suomentaide taire-elämäpiiri, jossa siis muuallakin taideympyröissä samantyylistä tai samaa juttua .
Kyllä tuo Rixun taidemuseokin taidettiin perustaa nimenomaan fasistinen tai natsistinen , natsisatanistinen aate ja Saatana-usko, pakana-usko pääasiallisena pyrkimyksenä?
Oliko asialla vapaamuurarit ja kuka tutkii taidemuseon liittyviä rikoksia?
- Anonyymi
Mun vaaria pidettiin ns. kylähulluna Riihimäellä 30-luvulla, kun puhui ihmisille outoja juttuja. Ei ollut varaa lääkärissä käyntiin, eikä ollut terapioita siihen aikaan.
- Anonyymi
vanha perinnetarina HyvikääRiksu... oli kulkukauppias joka hymyileväinen ja iloinen... psykiatri heitti sen mielisairaalaan....
koska sellainen huolettomuus ärsytti psykiatria?... luultavasti RKP-rotupuhtaus-psykiatreja...
- Anonyymi
Satanistit tykkäävät potkia maassamakaavaa. Puolustuskyvytön ihminen saa heidät aivan kiimaan. Niitäkö nyt parveilee ympärilläni.
- Anonyymi
seuraavassa ketjussa on enemmänkin e-ampumisista eli että riksun taidemuseossa tapahtuneet häätämiset ovat vähäinen osa siitäkin stalkkaamisesta
https://keskustelut.suomi24.fi/t/16446781/riihimaen-elukat#comment-135967234- Anonyymi
Edellisellä linkillä ei saa yhteyttä, nyt on lyhyempi käytössä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16446781
- Anonyymi
riihm taiteilihja seura, hyuvinkään taitelija seura????
- Anonyymi
RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO ON SAANUT LAHJOITUKSEN.
Iso määrä tauluja säilytettäväksi. Mihin mahtuvat? - Anonyymi
Taidemuseon tiloissa toimi aikoinaan kaupungin pääpostitoimisto.
- Anonyymi
valtiofasistinen perinne siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtiofasistinen perinne siis
taitaa olla jotain RKP SS-lahtarien perinnettä kaikki Suomen taidemuseot?... ja järjestöt...?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054154Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572358Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768