RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO

Anonyymi-ap

Onkos nyt meneillään vainooni liittyvä yritys rasittaa minua kaivamalla esiin kieltoni käydä taidemuseoissa, -näyttelyissä. Usein siihen liittynyt e-aseella ammuskelu minun häätämisekseni.

SOPII, ETTÄ TÄÄLLÄ ON NOUDATETTU SAMAA MÄÄRÄYSTÄ KUIN MUISSAKIN PAIKOISSA. Minulle on eri yhteyksissä kerrottu, että määräyksen on antanut Helsingin taidehallin säätiö.

16

684

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

keyword Gang stalking

sieltä löytyy ketju asiasta

• Anonyymi

Mun vaaria pidettiin ns. kylähulluna Riihimäellä 30-luvulla, kun puhui ihmisille outoja juttuja. Ei ollut varaa lääkärissä käyntiin, eikä ollut terapioita siihen aikaan.

• Anonyymi

vanha perinnetarina HyvikääRiksu... oli kulkukauppias joka hymyileväinen ja iloinen... psykiatri heitti sen mielisairaalaan....

koska sellainen huolettomuus ärsytti psykiatria?... luultavasti RKP-rotupuhtaus-psykiatreja...

• Anonyymi

Satanistit tykkäävät potkia maassamakaavaa. Puolustuskyvytön ihminen saa heidät aivan kiimaan. Niitäkö nyt parveilee ympärilläni.

• Anonyymi00015

kokeile laittaa Karl Kani vaatteita päällesi, ja kerro mitä tapahtui...

Rixusta löytyi 90-luvulla rappukäytävästä vauva.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi00017

• Anonyymi

riihm taiteilihja seura, hyuvinkään taitelija seura????

• Anonyymi

RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO ON SAANUT LAHJOITUKSEN.

Iso määrä tauluja säilytettäväksi. Mihin mahtuvat?

• Anonyymi

Taidemuseon tiloissa toimi aikoinaan kaupungin pääpostitoimisto.

• Anonyymi

valtiofasistinen perinne siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valtiofasistinen perinne siis

taitaa olla jotain RKP SS-lahtarien perinnettä kaikki Suomen taidemuseot?... ja järjestöt...?

• Anonyymi00019

Pitäisikö käydä kokeilemassa, ammutaanko e-asetta käyttäen ulos. Odottelen näyttelyä. Vieläkö sellaisia siellä järjestetään?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      293
      1185
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      298
      1085
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      938
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      859
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      78
      853
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      571
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      528
    Aihe