ESTETTY KÄYMÄSTÄ TAIDEMUSEO/NÄYTTELYISSÄ Se e-häirintäaseella ampumalla Hämeenlinna, Taidehalli, Riihimäen taidemuseot, jne- = Viipurin jne?
-alkoi? muistot 1990 luvun puolivälitienoilla Lontoo ja Helsingissä Ars Fennica-näyttelyssä, epäselviä muistikuvia muista isoista näyttelyissä.
1980 luvulla on pahoja muistoja Keski-Suomen kesänäyttelyistä.
2000 luvulla parin yhdistyksen retkillä. Taidepaikoissa ammuttiin rajusti. Myös Riihimäen taidemuseossa, mutta vähän lievemmin.
taidenäyttelyissä Hesassa. Ampumiset olivat hurjia. Viimeiseksi jäi Taidehalli... lippua ostaessa melkoisen kyselyn kohteeksi, tarkistivat monet luettelot, jne. Näyttelyssä alettiin ampua, juoksenteli karkuun Ala-aulassa juuri juuri sai takin narikasta. Lipunmyyntipaikasta huudettiin jotakin, josta ymmärsin, ettei ole asiaa näyttelyihin - ammuttiin vielä ulko-ovelta niin voimalla, että kaatui maahan tulossa olevien ihmisten eteen.
Tästä nyt jo näkyy, että on pitkään voimassa ollut asia. RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO ON VAIN YKSI KAIKKIEN MUIDEN JOUKOSSA.
Tulee mieleen, että johtuuko siitä, että käynyt taidekursseilla ja -leireillä laitosapulaisena. -Siellähän oli taiteiljoita.
Ammatti sekoitettu psykiatreihin ja niitä hulluksi haukkujia vihataan.
Tai mustamaalattu oikein kunnolla.
Huom. Riksun taidemuseo. perustettiin taidemuseo, jossa ehti pari kertaa ennen kuin ammuskelu alkoi.
Taidenäyttelyissä/museoissa ammuskelusta.
Joskus v.2014 tuli voimaan vainoamislaki. rikospoliisi luetteli pitkän listan stalkkauksia= vaionamistai. Kysyi mm. kauanko kesti toipua siitä hammashoitajan käsittelystä. Ja että lääkäri Koskinen rikkoi vaitiolovelvollisuuden kertoessaan asioista ulkopuolisille. ...taidenäyttelyissä ammuskeluista?. Viimeksi Hesassa muista syistä käydessä livahdus Ateneumiin katsomaan Wardin näyttelyn. Ekan huoneen jlälkeen, sitten alkoi tulla kahdelta suunnalta ja kovaa. ... tätä poliisille. Tämä sanoi, ettei tiennyt Ateneumista. kun se ei ollut heidän hommiaan. Siis ammuskella vai olla tietoinen?
",,, ei ollut poliisin hommia, vaan eliitin ja Helsingin taidehallin masinoimaa."
Taidemuseot voi olla sopivia paikkoja- koska niissä mm eliittejä- ja toisaalta taiteilijoita - jotka on aina vaarallinen ryhmä rikollisille koska taide ja taiteilijat saattaa paljastaa niiden rikokset kun monesti taiteen yks piirre on paljastaa
ja Ateneum.
Nämä taide on eliittien, se tietty muutama 10000 eliittiperheiden RKP, sursillit, jne- jotka aina hallinneet Suomea- ja niiden akkarat- omma on rasistista syrjivää- heidän pelikenttä, jossa samlle eliitlle kakaroille jaetaan valtion rahat taidetukina jne- jos suvuissa niitä jotka ei pärjää bisneksessä politiikassa tai keskitysleirityöntekijöinä (valvonta, tuhonta) Suomenvaltiossa mm. joukollavainoamisessa, joukkovaino eli gang stalking .
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417441/mustamaalatun-fantasiahahmon-luominen-luominenvvainon-kohteesta.
tietenkin vapaamuurarit on kaikkialla- ylemmät eliitit ja mutt salaseura-eliitit, eliittiryhmät... valtio, joka on heidän omistamansa...
entäs Hyvinkää? Riihimäen taide, ja Porvoo, Turun taidemuseo?
nyt paljastui tuokin fasistinen kultti- taidepiirit...
joka tavallaan on ollut aina näkyvä niille taiteilijoille jotka on pelattu ulos- ja joiden ideat on vai varasteltu muiden nimiin?
Iittalan lasi- natsi-taidetta...
mutta totta että suomessa kaikki taide on ollut osa natsi, RKP-kansallista uhoa?... Kalevala-korutkin tuotettiin, ruotsalaisten Kalevala rock-yhtye, jne...
iittalan lasi-natsi taidetta?- eli RKP-lahtaris-henkistä perinne-fasismia?
Kiasmassa samaa...?
musiikissa satanismi- ehkä kaikessa...?
vapaamuurarit, jne?
Nyt julki tämäkin Taidemuseot, taide on valtionrikollisuus eliittien syrjivää väkivaltaa ihmistuhont
22
231
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä oli pitkä viikonloppu. saa kuvan, että oletat prosessin menevän, jne?
Fasistieliittien KAKAROILLE taidetuki-rahaa - taiteeksi satanismia....? - Anonyymi
natsi= satanismi, pakana-Kalevala siis sopii tuohon...
vaikea sanoa enää mitään... Jeesus kuitenkin on ja toimii, joten nuokin asiat tietää. - Anonyymi
Edellinen kuvaus Riksunvainotun estämisistä. Kielto tuli päälle, kiun menin Helsingin yliopistoon opiskelemaan. Silloin jäin kiinni siitä, että kävin Kansallisteatterissa. Eliitti ei hyväksynyt sitä. (Tai jalorotuiset sukulinjat. psykoanalyytikko Kauko Vauhkonen näki minut siellä, Sai raivarin.Tämä kuuluu vain meille.)
Olin harvinainen tapaus yliopistossakin.
Minulla oli vaino päällä. Sitä järjesteli lääk.kand. Jorma K. Joutui hankkimaan rahaa opiskelua varten.
Minulta kiellettiin teatterit, klassiset konsertit, museot. Taidenäyttelyistä en heti tiennyt. Kun ei ollut digi-ja nettiaika, kieltoni levittäminen niinmoniin paikkoihin oli alkuun hankalaa. KIELTO JOHTUI SIITÄ, ETTÄ OLIN JALOROTUISEN JA SEKAROTUISEN KANSSA TEKEMÄ ÄPÄRÄ .Hieno kulttuuri ei kuulunut alemmille yhteiskuntaluokille eli minulle.- Anonyymi
HELSINGIN TAIDEHALLI VASTASI KIELTOJEN ANTAMISESTA ALAISILLEEN TAIDEALAN JÄRJESTÖILLE, YHDISTYKSILLE, JNE. Niitä on paljon. Suomessa ja ulkomailla. - Kun Suomessa kävin joissakin kesänäyttelyissä, jouduin saatananpalvontarituaaleihin. Näin minulle joukkovainottujen kokouksissa kerrottiin, kun kuvailin kokemuksiani.
SIIS KIELTO, ESTÄMINEN EI JOHTUNUT MISTÄÄN TEKEMISISTÄNI, VAAN ALHAISESTA YHTEISKUNTALUOKASTA.
Jaa kyllä myös siitä, että Hesassa opiskeluaikana, minut pantiin hypnotisoituna huutamaan julki Ruotsalaisen teatterin lavalla olleen Birgitta Olfssonin aviollisia syrjähyppyjä, joista en oikeasti tiennyt mitään. Jälkeenpäin en muistanut mitään.Olin innoissani mennyt stalkkereiden kanssa sinne teatteriin, kun pääsin aitioon. Teatterin vahtimestari kertoi ensin minulle tästä. Tarkistin sitten Jorma Karipohjalta, että niin minulle oli tehty. Koko taideala inhosi minua kuultuaan huuteluistani.
- Anonyymi
Kaikenlaisia mt-tapauksia täälläkin vammailee.
- Anonyymi
Tämä on trollin kokoama ketju. Sekava, mutta hän on koonnut sen suomi24keskustelujen pohjalta . Käyttämänsä, jo vanhemmat ketjut ovat trollien sotkemia. Kun luin tätä ja niitä, oli vaikea saada selkoa, vaikka tiedän asiat oman kokemukseni perusteella. Kaikkia tausta syitä en tiedä. Vaientamisekseni aloitettiin 1990 luvun puolivälissä gang stalking vaino, johon kuuluu kaiken iloa tuottavan ja mielenkiintoisen estäminen. Jos ei olisi aikaisemmin estetty, niin nyt olisi.
TUODAAN ESILLE, ETTEI RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO OLE AINOA, JOSTA MINUT ON AMMUSKELTU POIS. Sitä tarkoitustako vartenko tämä ketju on koottu? Ja minut tietenkin esitetään sekavana, että saadaan vietyä uskottavuus pois. - Anonyymi
Minä en ole mt-vammainen. mutta olen kylläkin pitkään kestäneen joukkovainon ja elektronisen häirinnän, kidutuksen ja mindcontrollin jäljiltä enää finaaliin rääkätty 80 vee. Kun asun edelleen Riksussa ja täällä kyllä minuun kohdistettu e-ammuskelu tiedetään, piti paikallisen taidemuseon maine puhdistaa. Ovat vaan toteuttaneet Taidehallin käskyä.
Minä en enää mitään kirjoittelisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on trollin kokoama ketju. Sekava, mutta hän on koonnut sen suomi24keskustelujen pohjalta . Käyttämänsä, jo vanhemmat ketjut ovat trollien sotkemia. Kun luin tätä ja niitä, oli vaikea saada selkoa, vaikka tiedän asiat oman kokemukseni perusteella. Kaikkia tausta syitä en tiedä. Vaientamisekseni aloitettiin 1990 luvun puolivälissä gang stalking vaino, johon kuuluu kaiken iloa tuottavan ja mielenkiintoisen estäminen. Jos ei olisi aikaisemmin estetty, niin nyt olisi.
TUODAAN ESILLE, ETTEI RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO OLE AINOA, JOSTA MINUT ON AMMUSKELTU POIS. Sitä tarkoitustako vartenko tämä ketju on koottu? Ja minut tietenkin esitetään sekavana, että saadaan vietyä uskottavuus pois.ketju on koottu, koska tietosi ovat todella tärkeitä yhteiskunnallisesti saatettavaksi mahdollisimman laajaan tietoon- ne paljastaa Suomen valtion rikollisuutta- ja on siksi hyvin tärkeää tietoa.
toivottavasti nämä tiedot hyväksytään olevan esillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUODAAN ESILLE, ETTEI RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO OLE AINOA, JOSTA MINUT ON AMMUSKELTU POIS. Sitä tarkoitustako vartenko tämä ketju on koottu? Ja minut tietenkin esitetään sekavana, että saadaan vietyä uskottavuus pois.Tämän ketjun asiasisältö on samaa luokkaa kuin mt-parantolan vessan seinien kirjoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän ketjun asiasisältö on samaa luokkaa kuin mt-parantolan vessan seinien kirjoitukset.
Minä, kohteena oleva henkilö olen eri mieltä. En tosin ole nähnyt parantolan seinäkirjoituksia. Jouduitko sinä lukemaan niitä montakin vuotta?
- Anonyymi
Jollain ollut tekemisen puutetta kun koonnut 4h tälläsen ketjun..
- Anonyymi
Ei tässä mitään kovaa kokoamista ole ollut. Tämän hyvän trollin tekemän listan on saanut helposti kokoon.(Nyt tajuan, että turvallisuussyistä on kirjoittanut vähän lyhyesti ja maininnut minun muistelleen hämärästi, ettei minun kimppuuni käytäisi vielä jälkikäteenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä mitään kovaa kokoamista ole ollut. Tämän hyvän trollin tekemän listan on saanut helposti kokoon.(Nyt tajuan, että turvallisuussyistä on kirjoittanut vähän lyhyesti ja maininnut minun muistelleen hämärästi, ettei minun kimppuuni käytäisi vielä jälkikäteenkin.
Mutta huom. Olen 80-vuotias. Yliopisto-opinnot aloin v.1964. nämä teatteri ja taidenäyttelyt kiellot tulivat voimaan parin vuoden päästä. Musiikkikielto on peräisin lapsuudesta. Olen äpärä. Isäkseni ilmoittautunut mies (nimi otettiin pois muististani v.1990 luvun lopulla.) kuuluu johonkin linjasukuun tai sukulinjaan. Minut pidettiin uskonnosta erillään. CIA:n js Disneyn aivopesuja ja muita aivopesuja ja pitkään kestäneitä manipulointeja. -Opiskelin, elätin itseni työllä, kunnes työura saatiin katkaistua 2000 luvun alussa. - Olen ollut hyvin älykäs, supermuistinen, hyvin luova, luultavasti musikaalinen, ihan varmasti visuaalisesti lahjakas ja elänyt alkujaan sääty/luokkayhteiskunnassa ja muussa yhteiskunnassa. EN OLE HYVÄ ESIMERKKI OTSIKOSSA OLEVAAN TAISTELUUN. - Kun äiti sai huoltajuuden, elin sitten sen yhteiskuntaluokankin tuntien.
- Anonyymi
Jos tässä onkin stalkkerin kokoama ketju, on kai yritys repiä vanhoja traumoja auki. Meni hukkaan se yritys. E-aseella ammuskelut ovat olemattoman pieni sivujuonne verrattuna e-häiritääni, kidutukseen, mindcontrolliin.
Ja se, mitä on estetty, on digiajan myötä vähentynyt. Minulla on ollut runsaasti elämänsisältöä muuten. Tavallinen olotilani on ollut innostuneisuus jostakin uudesta asiasta. KAS KUN OLIN ÄLYKÄS JA LUOVA.
Olen elämän sijasta puhunut kohtalosta. Olen voinut toteuttaa monipuolisesti itseäni.
TOIVOTTAVASTI TEILLE RIITTÄÄ, ETTÄ RMK TAIDEMUSEO ON VAIN TOTELLUT MÄÄRÄYSTÄ, JOKA ON KOSKENUT KAIKKIA TAIDEMUSEOITA. Ampumiset olivat mietoja verrattuna muualla tapahtuneisiin.
Että antakaa olla. - Anonyymi
Taidejärjestöt, taidejärjestö, taideliitot taideliitto jne?-
nämä usein virastovalta-juttuja, joissa vain tietty eliitti sumplii keskenään?- muilla ei ole asiaa?
Poissulkevaa, syrjivää- eli fasismi Suomessa kaikessa?
Tämä selittää miksi Suomesta ei ole koskaan tullut esim kansainvälisesti merkittävää taidetta?
eikä tämä ehkä edes suomi- vaan muuallakin maailmassa?
Oikea ytaide on uhka fasisti-eliiteille?
Nyt on aika mtehdä vallankumous taiteessa- taide-järjestelmässä-
kansanpalkka jokaiselle taiteilijalle-
ja tasa-arvoiset mahdollisuudet jokaiselle toimia taiteilijana.
Odotamme tähän taidejärjestöjen ja näyttely-, kokoelma, taidemuseoiden vastausta
https://www.youtube.com/watch?v=r634VNemWAg - Anonyymi
Älä ota enää!
- Anonyymi
suom,en joukkovainotut
Olemme mielenkontrolloiojtuja?
Nyt on perustettava militantti suojelemaan koska me ei valtio suojele?
ajatukset voidaan lukea ja laittaa ajatuksia - mm saatana eli satanistit henkivallat voi laittaa ajatuksia a ja tunteita meihin?
Myös me lähetystöinä virastoihin kertomaan ja vaatimaan-
esim VK.. jne?
Ja tukihenkilö järestelmä...- Anonyymi
satanistiryhmiä seruroja ja vapaamuruarit jojutaa ja valtio on heidän myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
satanistiryhmiä seruroja ja vapaamuruarit jojutaa ja valtio on heidän myös.
satanistiryhmiä seuroja ja vapaamuurarit johtaa ja valtio on heidän myös.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18731039/joukkovainojen-suomi-itsenaisyys-juhlittavaa-joukkovainottujen-kohtaloista-ei-kukaan-valita---
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4072884Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762249Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191333- 801297
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411271