Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen suhteessa. 😓
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
47
936
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kiinnostaa?
- Anonyymi
Miksiköhän? Olet niin ärsyttävä.
- Anonyymi
Miksi sinua kiinnostaa nämä palstasedän gallupit- onko riivaa mille näyttää, että tämä paketti liikkuis muuallekki vai mikä juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa nämä palstasedän gallupit- onko riivaa mille näyttää, että tämä paketti liikkuis muuallekki vai mikä juttu?
MIKSI sinä olet AINA kommentoimassa viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen misogyniapaartiem pooper. Näköjään tulee tarpeeseen. T naine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on mielisairas. Ei sillä ole muuta elämää. Onhan tuo jo selvää sokeallekin. Melkein käy sääliksi.
- Anonyymi
Kysymys on otsikossa
- Anonyymi
Näyttää olevan
- Anonyymi
Kaksi nimeä postiluukussa.
- Anonyymi
Joskus lapsella voi olla eri sukunimi kuin vanhemmalla ja ovessa siksi kaksi nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus lapsella voi olla eri sukunimi kuin vanhemmalla ja ovessa siksi kaksi nimeä.
Eli ei kannata aloittajaäijä heittää heti kirvestä kaivoon, vaan painaa naapurin rouvan ovikelloa ja kysyä tarviiko muksut isällistä hahmoa?
- Anonyymi
Ollut suhteessa yli 30 vuotta saman kanssa. Lapsi ja velat yhteiset, koiratin. En ole eroamassa.
- Anonyymi
Larppaa hyvä mies koko päivä että naiset murehtii oletko suhteessa jos siitä kerran sinulle hyvä mieli tulee
- Anonyymi
1 Nimi on laatikos velkaa. 0
- Anonyymi
Juu ei ole naista vaimoa äitiä tätiä anoppia naapurin rouvaa
- Anonyymi
Ei kiinnosta uudet suhteet.
- Anonyymi
Älä trollaile kuule!
- Anonyymi
Alahan kalppua tänne pikkuhiljaa...
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan ole. Tiedoksi naiselle. Mutta taidan olla mielestäsi kuitenkin liian arka ja tyhmä, mutta tykkäisin jos rakastaisit ja saisin sinulta pusuja. Mieheltä epätoivoiselta.
- Anonyymi
En tunne sua. Enkä mä viitsi luvata mitään sellaiselle jota en tunne. Sun on aina itse itsestäsi pidettävä huolta! Kukaan muu ei ole vastuussa sun onnesta. Sinä itse vain. Puhu lempeästi itsellesi Kaikki lähtee itsensä hyväksymisestä. Ole itse itsellesi se paras tsemppaaja! Tässä toistu sana itse. Mieti miksi! 🪽🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne sua. Enkä mä viitsi luvata mitään sellaiselle jota en tunne. Sun on aina itse itsestäsi pidettävä huolta! Kukaan muu ei ole vastuussa sun onnesta. Sinä itse vain. Puhu lempeästi itsellesi Kaikki lähtee itsensä hyväksymisestä. Ole itse itsellesi se paras tsemppaaja! Tässä toistu sana itse. Mieti miksi! 🪽🤍
Onko äidin hoiva ollut pienenä riittämätön, palstasetä? Lukekaa rivien välistä, ei tarvi nääs tohtorin tai tutkijan papereita
- Anonyymi
Sinkku oon. Ja jos kysyisit niin se selviäis 🙂
- Anonyymi
Pusuja 😘
- Anonyymi
Halaus murulle. Ja pari pusuakin😘 sinulle!
Sinua odotan.
Mieheltä- Anonyymi
Kenelle tämä? ☺️
- Anonyymi
Halataan vaan 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä? ☺️
Söpölle naiselle joka on muru!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset silmät sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset silmät sulla on?
Saman väriset kuin hänellä, kaunissilmäisellä naisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman väriset kuin hänellä, kaunissilmäisellä naisella.
Olisitpa juuri yksi tietty mies 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa juuri yksi tietty mies 😍
Samoin toivon, muru pieni 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin toivon, muru pieni 😚
Onko muru tunniste?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muru tunniste?
Ei oikeastaan, tai voihan siitä jonkin tunnisteenkin saada kun oikein yrittää.
Häntä, söpöä kaunista naista mielessäni sanon aina muruksi 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan, tai voihan siitä jonkin tunnisteenkin saada kun oikein yrittää.
Häntä, söpöä kaunista naista mielessäni sanon aina muruksi 😘Se mies on myös todella söpö ja komea ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko iso
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se mies on myös todella söpö ja komea ❤️
Kiitos sulle söpöläinen❤️
- Anonyymi
Yksinh. olen ja todella yksin..
- Anonyymi
E ole nyt suhteessa utelias? m>n
- Anonyymi
Öitä 💤💤unia
- Anonyymi
Mulla on ne kaikki, vaimo, rakastaja, haaremi ja vanhasta kumihanskasta valmistettu tekorömpsä. Eronnutkin olen, poika -että naisystävästä. Miten niin?
- Anonyymi
Pillu
- AnonyymiUUSI
Hulluja
- AnonyymiUUSI
Onks sulla sitten tyttöystävä?
- AnonyymiUUSI
Minulla on nainen, jolla pitkä hame!
- AnonyymiUUSI
Minulla on vaimo ja tyttöystävä. Haluaisitko tulla kolmanneksi?
- AnonyymiUUSI
Sulla on hyvin asiat🤩🤪
- AnonyymiUUSI
ei oo ystävää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863