Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
Olet myös vähän ärsyttävä
37
830
Vastaukset
- Anonyymi
En oo tahallaan.. ❤️
- Anonyymi
Tiedän rakas❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän rakas❤️
Hyvä ❤️🤗
- Anonyymi
Katso peiliin näkyykö vastays?
- Anonyymi
Älä sitten jaksa. Luovuta. Käsken sinua unohtamaan ja menemään eteenpäin.
- Anonyymi
Hv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hv.
Ärsyttääkö? Arvaa mikä minua ärsyttää? Tuollaiset vinkumiset kuten aloituksessa. En ole vaikeasti tavoiteltava, vaan en halua sinusta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttääkö? Arvaa mikä minua ärsyttää? Tuollaiset vinkumiset kuten aloituksessa. En ole vaikeasti tavoiteltava, vaan en halua sinusta mitään.
Miksi sitten vastailet mulle????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vastailet mulle????
Yritän saada sinut tajuamaan sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän saada sinut tajuamaan sen
Mistä edes tiedät, että kirjoitan juuri sulle? Olet naurettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä edes tiedät, että kirjoitan juuri sulle? Olet naurettava.
Niin sinäkin, jos luulet, että kohteesi täällä kirjoittaa sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla sentään on kohde, eli syy miksi käydä jossain hemmetin ikävöinti palstalla. Sulla ei ilmeisesti ole, kun vastailet, ettet halua anonyymistä kirjoittajasta (minusta) mitään. Eli käyt täällä vain v**tuilemassa, etkä edes kaipaa ketään. Outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin sana kohde on hyvin latautunut, hyvä herra😬. Toisekseen miksi pistäydyt jatkuvasti huutelemaan tämän palataäijän monologiin kuin yrittäisit vaikuttaa jonkun tapahtuman, mitä ei ole kulkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule tänne ulisemaan, jos et kerran kaipaa ketään. Eikö järki riitä etsiä muita harrastuksia?
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule tänne ulisemaan, jos et kerran kaipaa ketään. Eikö järki riitä etsiä muita harrastuksia?
Sivusta.V1ddu
- Anonyymi
Ai ei paljon
- Anonyymi
Neuvon. Älä elä tämän palstan kautta. Voimia! Rakkauden edestä kuuluukin taistella ja nähdä jopa tuskaa välillä. Nainen sivusta 🤍🪽
- Anonyymi
Uskon ja mitä siitä sitten. Ei tarkoita mitään. Karu fakta.
- Anonyymi
Ihan oma itteni oon ollu.
- Anonyymi
Painostamalla et saa itsellesi ketään ikinä. Jokaisella on oma vapaus valita kumppaninsa.
- Anonyymi
No sehän se tästä farssista puuttuisi että joku ajattelisi tuollakin tavalla näistä palstaäijän performansseista
- Anonyymi
Tiedoksi naiselle: en ole tahallaan vaikea. Olisin helpompi jos osaisin. On jotain haavoja joiden vuoksi on haasteita. Teen parhaani niiden kanssa, mutta usein tuntuu ettei se riitä. Anteeksi. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Toi oli rehellistä puhetta ilman itsesääliä tai syyttelyä. Kiitos. Ihanaa kesää sinulle! sivusta
- AnonyymiUUSI
Rakkaudella on parantava vaikutus ❤️🙏
- Anonyymi
En minäkään jaksa tuollaista pelleä naista
- Anonyymi
Meinaatko aloituksia rustaava äijä käyttää tätä meneeria joka ketjusi täytteeksi? Älähän ny pääsevät viä jyvälle
- Anonyymi
Me ollaan molemmat.
- Anonyymi
Kauheeta päästää toinen ihminen lähelle.
- Anonyymi
Välttelevä kiintymyssuhdetyyppi?
- Anonyymi
Se on joskus kyllä pelottavaakin. Kun on haavoittuvainen. Täällä heti huomaa ihmiset jotka nimittelevät ja arvostelevat. Paljon ennakoi mitä tuleman pitää. Sanottua sanaa ei saa takaisin ja luotto murenee pikkuhiljaa. Sanat viiltävät pitkään mielessä ja jos toinen herkkä sieluinen niin tuhoa tehty jo ennen kuin varsinainen suhde alkaa. 🪽🤍
- Anonyymi
Jos ei tiedä vain, miten toimia. Rakastunutkin voi olla joskus täysin hämillään. Voimia!
- Anonyymi
En ole tahallaan vaikea. Nämä tunteet ja ympäristö tekevät tilanteesta vain haastavan. Olen pahoillani! 🤔. Sano tai tee jotain intiimimpää, jotta tajuan, silloin minäkin uskallan toimia. n>m
- Anonyymi
Käy saunassa.
T. Voiko tulla saunomaan?
Ps.ymmärrätkö, käydä saunassa
https://m.youtube.com/watch?v=9JeeWy2uVIQ&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
- Anonyymi
Mä tiedän olevani ärsyttävä. Mulla on paljon huonoja puolia, jotka mä tiedostan. En kuitenkaan ole tahallaan vaikeasti tavoiteltava. Kuvittelen niin suojelevani häntä. Ja ehkä vähän itseänikin.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa kyllä olen tarkoituksellisesti vaikeasti tavoiteltava vittuunnuin jo vuosikymmeniä sitte siihi kun juopot ja vastaavat oli säälistä pillua tyrkyttämässä mä ole sitä säälistä ainakaan koskaan tarvinnu jos ei mua kiinnosta toisessa kun pelkkä pillu ni pitää olla jo täyden kympin ulkonäkö ja siihen mulla on ihan saatanan tarkat kriteerit ja voit/voitte olla ihan varmoja että sen näkönen nainen ei todellakaan ihan kenelle tahansa anna miksi kun pystyy jo pelkällä ulkonäöllään tekemään rahaa
- AnonyymiUUSI
oon vtun raskas ihminen ja liikaa mun päässsä siks munkaa ei olla kukaan jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863