Jos tulisi ero joskus niin alkaisit varmasti vainoamaan ja muutenkin olisit varmasti sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen.
En minäkään halua enää sinusta mitään
22
298
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti näin
- Anonyymi
Sinä taas ajattelet jo valmiiksi eroa joten mitä Hyvää siitä voisi ees seurata 🙄
- Anonyymi
Kirjoitinkin, että jos tulisi ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitinkin, että jos tulisi ero.
Ei kai eroa mietitä, jos ollaan yhteen menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en olekaan menossa yhteen. En halua enää. Niin pitkään on kiusannut minua tuolla ignooraamisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin, joku sentään ymmärsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista arvokeskustelua käyt taas palstaäijän kanssa. Kertoo kyllä sinusta ihmisenä mistä aiheesta agitoidut. Esim tämän aloituksen funktio on voimaannuttaa tätä palstaäijää ja jee jee messiin lähdet oli aihe mikä hyvänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en olekaan menossa yhteen. En halua enää. Niin pitkään on kiusannut minua tuolla ignooraamisella.
Jos hän ei ole kiinnostunut sinusta? Vai pidätkö itseäsi jonsin lottovoittona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ei ole kiinnostunut sinusta? Vai pidätkö itseäsi jonsin lottovoittona?
Oletko sinä se nainen, joka on vuosia pyörinyt näissä palstaäijän avauksissa toista naista fantasioissaan ivaten? Aika nihkeää arvokkaan aikuisen naisen elämää
- Anonyymi
Vittu te palstasuhteiliijat ootte kyllä oma ihmisryhmänsä ihan selkeesti. Ei teille voi kuin nauraa. koettasitte IRLISSÄ hoitaa asianne.
- Anonyymi
Olethan itsekin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan itsekin täällä.
No niinhän tämä monologia pitävä äijä onkin. Onko joka aloituksesta pakko löytää jotain kommenttia mihin vinettää joku viimeinen sana?
- Anonyymi
Unohdit olennaisen tekijän
Sä luulet tietäväsi koska
pelkäät että hän käyttäytyi noin
Koska ajattelit kysyä ?
Aito vastaus voikin yllättää
Kun se ei oo syvältä kuln negatiivinen ajattelisi.
Voisit ajatella hyvääkin
Etkä pelätä ja syyllistää! En olisi, en oo yhtään mustasukkainen tai omistushaluinen. Eristämistilanteesta en pidä..
- Anonyymi
Vaikutat tämänkin aloituksen takana oleva palstaäijä erittäin eheältä ihmiseltä. Ei mitään syytä eristää sinua mihinkää
- Anonyymi
Joo, aika huonosti menee jos eroa suunnitellaan jo ennen yhdistymistä. Itse en ikinä haluaisi olla naisen kanssa joka ei tunne samoin. Siis herkkää rakkautta ja halua olla loppuelämän kanssani. Turhaa on yrittää muuttaa kiveä kullaksi.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Ei kukaan halua sellaista ihmistä elämäänsä jota ei rakasta. Ei ketään voi pakottaa rakastamaan, sen on täysin mahdoton yhtälö! Minä haluan olla yhdessä loppuelämäni ajan, vain samanikäisen miehen kanssa kuin itse olen! Sellaista miestä etsin. Ei minua ole koskaan kiinnostaneet itseäni paljon nuoremmat miehet millään tavalla, ei edes ystävinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan halua sellaista ihmistä elämäänsä jota ei rakasta. Ei ketään voi pakottaa rakastamaan, sen on täysin mahdoton yhtälö! Minä haluan olla yhdessä loppuelämäni ajan, vain samanikäisen miehen kanssa kuin itse olen! Sellaista miestä etsin. Ei minua ole koskaan kiinnostaneet itseäni paljon nuoremmat miehet millään tavalla, ei edes ystävinä!
Aitko lisätä tämän jargonin jokaisen aloituksesi yhteyteen, palstaäijä? Niin ilo lukea aina
- Anonyymi
joo, no nuo jutut myös, mistä en pidä että haluaa hallita toista ja pitää muita suhteita. Olette kovasti esillä seksuaalisesti ja kun lukee juttujanne, niin aina tuntuu ettei ole minun juttu. Osa, kyllä kauniita sieluja ja mukavia ihmisiä Mutta elämäntapana en suostuisi, parisuhteeseen tai ryhmään, joskus jotain pientä yhteistyötä voidaan hyvin tehdä. ei mitään seksiä mutta toki yleisellä tasolla voi keskustella,niin ihmiset tekee. ehkä muualla kuin täällä. lähinnä ehjä muuhun keskustelutkin. itsestä on aina mukavaa kun ihmiset löytää muuta puhuttavaa tai sovinnollista projektia, mikä ei liity alistamiseen, petollisen hyödyn etsintään, uhraamiseen, kiusaamiseen, pakkomielteisiin, addiktioihin , seksiin, eroihin, riitoihin jne.
- Anonyymi
No mutta tässähän on aloittajaäijä suorastaan koko tunneskaalan kirjo. Mikä vinssikaivo mistä ammentaa👍
- Anonyymi
Se on kyllä toisin päin kylläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713